Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a dobot fater meg egy kollegája csinálta saválló acéból a belsö cső perforált a kettő közt meg hőálló üveggyapot van az a lényeg hogy vastag anyagból kell csinálni tehát nem ilyen hogy jelzőtáblának a rúdjából mert különben éles cirimpelö hangot ad de amúgy ha kinezetre mész az is elég + ez a gyapot mennyiségétől is nagyba függ, ha nagyon keveset raksz bele csak kicsit mélyiti el a hangját ha tömören rakod még jobban fog ciripelni az a jó ha szellös de még is összefügő ,persze ez csak az én tapasztalatom ez csak egy kis tanács ha csinálni akarsz
A kézvédő simán rámeny,nem kell faragni semmit,tükör felgogatásához kell tenni. Amúgy 80-as motorral eddig 4db-al mentem 2mtx és 2dt. A dt-k 12000simán forogtak első pár fokozatban ennek ellenére minkettő roszabbul ment mint az mtx-ek. De ami a lényeg valóbban tartós motorok,bár az enyémmel csak 3000km-et mentem eddig semmi probléma nem volt vele,ismerősöm 2éve újította föl az övét azóta 6000km körüli km van benne,de azzal sem volt semmi motorikus probléma. Ezek a motorok nincsenek agyonra kihegyezve,nem forognak annyit ehez képest még sem mennek rosszabbul mint a náluk 5,10évvel fiatalabb dt-k. Egyébként mtx és mtx közt is van külömbség enyém pl 4500rpm-től megindul(máramennyire egy 80-as megtud) és 7000ig húz,tovább forgatva már nem gyorsul úgy,de 9000től nem forog többet. Ismerősöm ugyan ilyen mtx-e 6000től húz 8000ig. Nem értem mért más a két tartomány,talán azért lehet,mert az enyém valamivel nagyobb ccm,tuningdob és más karbi van rajta. Fene tudja.
néztem a képeid poni, milyen dob van a gépsárkányodon?
kéne vmi az enyémre mert mindig letörik a felfogatása és már agyon van heggesztve , ráadásul alumínium ,most drót fogja,de normálissan meg szeretném csinálni...
Amúgy a simson kézvédő simán rámegy vagy alakitani kell hozzá?
Végül is attól függ mit akar az illető villogni a többi előtt hogy pl.az ö 125-ös motorja veri a 250-eseket meg hogy170km/h -val megy ami végül is csak egy fulra kihegyezett motor(gyárilag) és ezért hamar elkopim +besül +csörög bene a fötengaly stb. vagy van olyan motor ami azért ahhoz képes elég jól megy +sokáig bírja a motorja meg most egy levegős sima 80ccm-es motort nem kell össze hasonlítani egy vizes poweres motorral mert vannak olyan emberek akik csak azt nézik hogy ez is 80-as meg a másik is és ez még is jobban megy nekem idáig két japán mocim volt az mt50-es és a mostani mtx de még egyik se hagyott ot sehol (legfelebb benzin hiány miatt )
Én is szeretem kimondani,h a kis 80-as 15lóerő tudom,h köze sincs hozzá,de olyan jó hallani
Néztem neten nem sok 200-ast találtam magyarországon...
Csupán 27,de nyomatéka van bőven. Sokan szeretnek a motorukról olyanokat mondani ami nem igaz mint pl: nagyobb végsebességet és több lóerőt mondanak rá. Tuaregekre is 34,36hp-t mondanak érdekes módon 200mtx jóval jobban megy.
Végül is nem az a lényeg,h honnan van,hanem,h jó legyen a vas...
Alkatrész meg sztem van szarásig,mert sok mtx van az országban.
A 200-as mtx az hány lovas lehet kb?
Megvan ez variálva rendesen,nem igazán lehet kideríteni pontosan milyen öregek is ezek a vasak. Bontóról nekem is teljesen az a véleményem mint poninak. Én is 18000ért vettem egy mt8 blokkot karbi,gyujtás és henger nélkül és még gyári tömítések és csavarok voltak benne,talán még szét sem volt szedve.
Sőt főleg autóknál szokott lejátszódani, amikor behozzák az országba és forgalomba helyezik hamisítanak 1,2 évet az évjáratán. Ezt nem is szokták észrevenni. Kivéve amikor alkatrész kell hozzájuk és pl audi 80-nál történt Pl:bárdi autónál elkérik az alváz/motorszámot és gép kiadja mikori évjárat az autó tulaja azt hitte és a forgalmiban is valóbban az volt,hogy 1992. Azonban a gép szerint 1989-es.
Attól,hogy itt Európában 87-től forgalmazták a vizes 80asokat még meglehet,hogy japánból hoztak be 84-ben és úgy valóbban a tiéd is németbe került egy kereskedéshez. Van itt egy hondaszalon aminek a főnöke jó ismerősöm tőle kérdeztem utánna a dolgoknak. De mivel kb8éve van meg neki az üzlet,így lehet,hogy ő sincs tisztába pontosan vele.
Hello!
Most már kezd érdekelni a motorom származása,ha már így feljött a téma...
Elővettem a papírjait, miszerint 1984- március 19-én került a egy kereskedésbe, Flensburgba, az enyém már vízhűtéses és 80ccm. és HD-08-a motoszáma, én úgy tudtam eddig,h a HD-08 asokat 86-tól gyártották,ezek szerint én is tévedtem És japánban gyártották...
Lenne egy kérdésem,h az olasz mtx-ekhez, az alkatrészeket japán,v olaszország gyártjagyártotta?
De pl ismerősőm elközött egy 400-as honda blokkot koppra felújítva csak darabokba meg még ilyet hogy indexek stb. 40000-ért bontóból.
A bontórol nekem az a váleményem ,hogy ha csak sok alkatrész kell akkor jó(pl:blokk),ha csak aproságok kellenek akkor jobb ha boltbol veszed mert ott is kb. annyi de a legjobb ha valakinek van eladó ées azt veszed meg mert onnan lehet megszerzed olcson és nem kér el érte csillagászati árat mint egy bontós de ha nagytételbe kell cucc akkor érdemmes benézni a bontoba. én azt a blokkot ami a motoromba van 15000-ért vettem úgy hog a szimeringek ki voltak cserélve + volt fúrva:abontóba azt mondták 2db blokkfél üresen 10000. Szóval attól függ ,hogy mire van szükség.
Nekem a motorblokk nem tuom hanyas évjáratú ,de a váz tuti biztos ,hogy 1989-es és méglevegős de mondjuk az csak 50-es váz a kistábla szerint legalább is az !
Bár japánban már vizes 80-as is volt 84-ben. Európában 87től forgalmazták tudomásom szerint,egyébként én is Hondaszalonból tudom.
Valóbban a 125 illetve 200 mtx már 1983-tól az volt. De levegősek voltak a 80-asok 82-től 86 ig. Ezután jöttek be a vizes 80asok.
Bocsi, hogy beleszólok de nemek a hondánál aztmondták hogy 83 tól minden MTX vizesvolt
Mi a tapasztalatotok melyik motorbontóba érdemes menni MTX alkatrészér?
Hol nagyobb a választék?
Kézvédő pl:nekem simsoné van rajta kb1200Ft-volt,de ha márkásabbat akarsz Polisport van már 5000ft-től...
Nekem inkább a vázával kellet sokat killódni mert azz elöző előtti gazdája lefestette az egésszet sprés festékkel ami gondolom tudot mit ér ráadásul sárga piros és kékkel is ráfújt a birka mindezzel csak annyi volt a baj ,hogy az ülést hátsólámpát hátsóindexet ésa múanyag tanksapkát valamint a hátsó telót is egy az egybe lefújta azzal a szarral ugyhogy mire levakartam meguntam az életem. Amúgy nem tudodjátok mennyibe kerül egy kézvédö MTX-re vagy nincs valakinek eladó?
Akkor honda robogótükröd van. Az az igazság,hogy ez a motor halálra volt itélve,magsajnáltam és ez lett belőle. Mellékelek egy képet amin látni lehet hogy is nézett ki. A blokja kuka volt le volt hegesztve a lánckerék a tengelyére a váltókar szintén ugyan így,főtengely sapka,váltóba nem volt benne a léptetőmechanizmus. Így mt8-nak a blokkja van benne,amúgy is ugyan az mint az mtx csak egyel kevesebb rajta a felgogatás meg 5sebességes a váltó(henger/hengerfej maradt mtx). Kezdődött a buherolás számomra ez a buherolás szépítésnek is nevezhető,sztem szebb mint gyárilag. Bár csak az oldalidom ereddeti.
Még a tükröm is ugyan olyan , de amúgy az adatlapomon + tudod nézni most ugyan így nez ki csak van rajta egy új üléshuzat + egy vastagabb hátsógumi (110/90-es asszem)
Ja 1982-től 86-ig gyártották a levegős 80-asokat. A HDO6 alvázszámúak csupán 8.3Hp-t tudtak a másik 2 alvázszámú 9.5-öt! Enyém 1983 évjárat.
Mostmár teljesen világos a dolog! Igen ez a kék mtx saját hobby szinten "épített"! Pancsi karbival nem csoda,hogy úgy megy a tiés. Egyébként az enyémen sem gyári karbi van,hanem egy dellorto ami 4t motoré volt ráadásul pillangószelepes és nyugodt tempóban(50/60km/h-val) 2literrel is elmegy,de 3nál többet soha nem tudtam megetetni vele és még jobban is megy vele mint a gyárival.