Köszi a tippet!
Néztem a 650-es KLR ventillátort,sztem az jó lenne rá,csak nem tudom még,h mennyibe fog kerülni.
A felfogatásán még gondolkozom,de sztem símán elfér az idomtól...
És még egy kérdés: hova kössem be, úgy akarom,h én tudjam külön kapcsolni,mert sztem az egyszerűbb lenne. Szerinted mennyit fog neki használni, megéri egyáltalán? pl.: homokbányában,cross pályán
Eredetileg azon sincs venti!Láttam már olyan gépházat aminek az oldalán egy 23cm-es hűtő volt na valami olyasmi nemlenne rá rossz mert az 12v-ról megy és akk jólenne meg elég sok levegőt is fúj.....De ha valami sarasabb helyen mész vele sztem egy idő utána megadná magát szóval valami gyári motor ventit keress valahol sztem.......
Csá!
Azon tanakodom,h h lehet 80-as mtx-re hűtőventillátort rakni,mert néha jól jönne...
nem tudja vki,h vízhűtéses 80/125-ös mtx-en van-e gyárilag? Ha nincs,hogy és milyet kéne rátenni?
Sajnos az enyémen nincs ventillátor,de nem volna rá hülyeség...
Várom az ötleteket!
Előre is köszi!
Jó motorozást mindenkinek!
merre lax?
ha van egy kis szabadidőd akkor sztem simán meg tudod csinálni...
ha kell akkor tudok neked csinálni..sztem..
ez népbetegsége a MTX nek..
elég a gumikat fémre kicserélni..
zégergyűrűt leszeded..alatta van a lánckerék.
leveszed..(ha le vannak törve, ha nem.. le kell jönnie)
akkor kifúrkálod a gumirészt az agyból
kiveszed ami nem fém..
esztergáltatsz bele egy másikat(én tudok,és postán el is küldöm ha kell)
sztem érdemes az összeset lecserélni..és akkor új perselyt, meg apákat is csinálni..
nekem megvannak a méretei:P
csak szólj ha kell..
keddenként van gyakorlatom, akkor tudok fusizni..
nekem már egy ideje ez a megoldás van..
nem járok vele pályára.. de még semmi deformáció nincsen a motoron...
amúgy az a gumi hülyeség..rezgéscsillapításnak volt..
vagy üzleti fogásnak, hogy idő után tönkremenjen XD és legyen mivel még lehúzni az embereket..
én új motoron nem láttam még ilyen baromságot soha..
az összes lánckerék fix.. ha nem csal az emlékezetem.csak MZ-n nem..
Olajat 1:40 be keverem annak jonak kéne lenni. A gyertya fehéredés az a rossz hőérték ill a benzinszegény keverék jele ez tuti. Hőérték jo marad a benzin, demivel az mehetne elvileg azmarad h levegő megy valahonnan helyette...de a fuvoka méretet majd megnézem köszi.
Szintetikust használj. Én MOTO SCOOTER 2T -t használok.
Magának keveri és mivel 2t füstölnie kell.
Havernak a suzuki tsx125-e is füstölt mikor odarántotta, pedig 96-os.
Fehér gyertya lehet az olaj kevés ill. azt hiszem ha sok a benzin (elvileg ha több benzint éget akkor nagyobb lessz a "robbanás" és így a hő is)
Szimering ha szar akkor bekap egy kis hajtómű olajat és teljesítmény csökkenést,füstölést,kormolást
okozhat. Vagy látványosan enged gondolok itt ha csöpög (most az enyém is csöpög 1éves szimeringel,
de még nem akarom lerakni)
Ha nem alapvetöen szar a karbi, akkor szentem nem azzal lesz baj mertmár nagyon sokszor átnéztem...hacsak nem fuvoka méret, de eddig feltételeztem, hogy az gyári...de ha tudná vki mekkora kéne bele megköszönném.
Kösz a tippeket:)
Félszintetikus repsol.
Egyébkét még azért tudok szimeringre gondolni, mert kupu végéböl néha kicsöppen egy egy csepp olaj, nemtudom ennek igy kéne e lennie...bár ennek ellentmond h nem füstöl nagyon
NGK BR8ES s gyertyám volt....közepe kifehéredik, elektroda szabályosan elfolyik. Tüszelepre gondoltam énis, de ahogy néztem rendbevan, meg ha fennakadna akkoris inkább fuldokolnia kéne a benzinbe...itt meg kevés van szerintem.
Ameddig még hideg, jol megy, de ha kicsit tovább huzatom feladja a gyertya és elkezd lassulni:)
Halee!
Figyu: valaki írta hogy neki a 80-as 1984-es MTX-e csak 7-ig pörög...Nekem is csak 7-ig pörög...És ez nemhiszem hogy hiba lenne max gyári folytás...ami nem hátrányos...mert így nem tudod szétgyilkolni a gépet...És nem nagyon ajánlom a szétpörgetését...csak 7-ig huzasd mert különben gondol egyet aztán dugó+gyűrű csere...a yoobbik esetben...öreg motor ez már ahhoz hogy annyit pörögjön mint a DT-k....El kell fogadni :) KisGatyás neked minek gyújtáskapcsoló?
Nekem is volna egy kérdésem, hátha van aki jártas MTX szerlésben...
A motor egymás után olvasztja szét a gyertyákat, ill önrobbanás van. Vettem bele uj gyertyát hőértéke rendbevan...ezzel pár km et mentem aztán kuka...mind1 pénz nemszámit. Most azt keresgélem nem e sziv valhol levegöt, találltam pár lehetséges helyet, tömitettem, de nem javult meg a dolog.
Most a kuplung oldali szimeringet szeretném cserélni, leszedtem az oldalát, kuplungot, de nem igazán látom hol kéne lenne. A kisfogaskerék után egyböl csapágy van. Teljesen szétkell huzni a blokkot?...elég hülyeség lenne egy szimering miatt.
Ha valaki tud valamit segitsen mielött felgyujtom..:)
80 as, levegös gépröl lenne szo egyébként.
Kösz
Néztem a 650-es KLR ventillátort,sztem az jó lenne rá,csak nem tudom még,h mennyibe fog kerülni.
A felfogatásán még gondolkozom,de sztem símán elfér az idomtól...
És még egy kérdés: hova kössem be, úgy akarom,h én tudjam külön kapcsolni,mert sztem az egyszerűbb lenne. Szerinted mennyit fog neki használni, megéri egyáltalán? pl.: homokbányában,cross pályán