Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Állítolag az enyém plafonig van furva pontosan nem emlékszek de 50,2.....volt a dugóméret.A hangja kb. 2-szer akkora lett mint volt és jóval nyomatékósabb még így is, szóval pöpec volna ha lenne hozzá cuccom.
Tehát úgy indult a dolog ,hogy vettem egy 50ccm-es MTX-et (azzal járkáltam 1 évig) később gyenge volt és vettem bele egy gyári 80ccm-es blokkot ,de nem volt rajta gyújtás és karbi sem rezó. Gyújtást azt sikerült hozzá szerválni de rezó nem lett és az 50-esé került rá karbi pedig megint csak nem lett ,de volt itthon egy törött közdarab (MTX-é) és egy p21-es pancsi karbi és így az került rá amivel nagyon szép alapjárata lett de most már ehhez a ccm-hez kevés a rezó és a membrán is ezért kéne rá a 80-asé de most így télen nem nagyon találni sehol.Amúgy a videon az a kék MTX saját? Mert az enyém is ugyan ilyen csak az 89-es évjáratú .
Basszus elnéztem 80as fullra a blokkod Bocs. Pinkmotorsnál pont most kérdeztem 12500 a prox hajtókarfelújító. Nyáron pedig már föl volt újítva a szerkezet láthatod is a videón,de a főtengelyt akkor nem újítottam föl csupán felsőtűgörgőt cseréltem. Aztán kíváncs vagyok mit lehet kihozni egy ilyen régi csotrogányból így veszek inkánn újat meg megfúratom amekkorára lehet.
Gyárilag elektronikusan tiltott ,hogy pontosan hogy azt nem tudom,de nem úgy kell elkébzelni mint a mostani motorokban,de tény,hogy valóbban volt bennük. Akkor már értem mért nem tökéletes ahogy leírtad a dolgot. Mongyuk ha a blokkod 50-es abba gondolom kisebb főtengely van mint a 80-asba így annak a lökethosszát kellene nézni,lehet az én számításaim is ahoz képest tévesek. Na végülis mind1. 105km/h az jó eredmény! Nekem elől 15 hátul 45 lánckerék van és mt8-as 5sebességes váltója így 100 körül mozog valósan a végsebessége. De ekkora sebesség elég is ehez a motorhoz,futómű,dobfék elég elavult cucc...nekem stabilitás érdekében hátul gsxr lengéscsillapító van.
Ja a hajtokarral kapcsolatba én most újítattam 10000Hf (de csak tűgörgő lett cserélve).
A 105-öt azt nem az én órám mérte mivel az csak 60-ig van számozva hanem kocsival mértük
Hello megint! Ha tényleg 48 a löket akkor való³ban csak 94ccm, szeintem lehet elmértem mert igazábó³l csak nagyjábó³l mértem meg ráadásul csak forgattysugarat mert még akkor nem volt összerakva ugyhogy ez lehet az ok (de azert kösz az infot!) Amúgy a motortblokkot külön vettem mert ez eredetileg 50-es MTX volna csak a blokk 80-as. Csak az a baj ,hogy egy kokány embertől vettem, ami azt eredményezte hogy a membrán 50-es volt 80ccm-nél ez nem is nagyon jelentkezet ugyan is nekem elötte egy mt50-esem volt ezért nem is tünt fel hogy mi a szitu csak mikor bele raktunk az 50-esel csak 6500 pörgött a 80-al pedig 8-9-et lazán még tovább is ment volna de még akkor kevés volt benne a km. Amúgy nem tudom hogy, ezek hogy vannak letiltva de mikor még ebbe a vázba 50 -es blokk volt 10500-at kiforogta és ez bizti mert ezt a fordulatmérő mutatta,és ugyan ezt a 80-as is tutda még mielőtt meg nem lett fúrva, ja és a rezó is 50-es(de azért a 105km/h-t így is vitte) ezért akkarok rá egy 80-asat de még nem sikerült szereznem.
eladó 410.000ft yamaha tt 600s 1 henger 4ütem sport kipuff durva hang snoz@freemail.hu
Köszi Juhássz
Gépzsír:
Az alvázszám HITC.... -vel kezdődik(Honda Italia). (A motorszám is ezzel kezdődik). Üdv: JuhászZ
heloo nemtudja vki akinek van RENDSZÁMOS mtx e hogy hogy milyen betűkkel kezdődik az olasz mtx nek a forgalmiába az alvázszám?
Na nem roszból írtam,meg nem vitatkozni akarok,de én így látom a helyzetet. Amúgy nem vett valaki mostanában hajtókart? Mennyibe kerülhet kb?
Rezo és a membrán között szerintem sincs semmi összefüggés. Mivel levegős/vizes 80-as mtx-ekbe nem volt power. Egyes motorokba amikben nincs se power se atak valóbban szoktak elhelyezni egy szelepet amit a kipufogógáz kiáramlása nyit ki álltalában 6000rpm-en,ez a "szelep" a rezo levételével annak megrázásával hallhatóvá válik. Tudtommal ez a megoldás sincs ezekbe a tipusokba benne. Tehát,hogy a srác rezoja 8000rpm-től kezd működni és így nincs hangsúlyba a membránnal ez sztem képtelenség. Sőt gyárilag 50-es mtx-ek 6500rpm-en tiltanak,80-asak 8000nél ez mongyuk könnyen kiszedhető belőlük,sőt valszeg 99%ukbanál már pár éves korukban eltávalították. Hengerűrtartalom számítása 1szerű 80-as levegős mtx-nek lökete 48mm furata 45,5mm tehát: 2,275*2,275*3.14*4.8=78ccm gyárilag valóbban ennyi! 50-ed dugómérettel nézve: 2,5*2,5*3.14*4.8=94ccm! Az meg másik képtelenség h 80-as motort 115 ccm-re lehessen fúrni. Kár már nem emlékszem milyen vastag a szoknya falvastagsága. NA mind1 azért leírtam.
helo.. nemtudom sokat segitek ezzel de nekem honda mt 50esem van és 41 mm es dugó van benne gyárilag ha jol tudom 38 vagy 39.. na de a lényeg hogy itt vannak az mtx 125 ös méretek...ja amiket boltban kaphattok.

55,96 mm. 01.1200.A 02.1200
55,97 mm. 01.1200.B 02.1200
55,98 mm. 01.1200.C 02.1200
55,99 mm. 01.1200.D 02.1200

remélem valamit segitett.. sziasztok.
Üdv néktek jó emberek!

Találtam egy nektek való progit: http://szocimotoros.hu/hu/szak... a program henger,dugattyú adatainak számításához.
Ha ismeritek,akk mind1.
Hello
Lehet, hogy nincs igazam, de én nem látom az összefüggést a membrán és a elsőre nem pörög ki rendesen között. Nekem is volt hasonlo problémám, azt magasabb hőértékü gyertya oldotta meg...nemtudom be jön e, de szerinem egy probát megér.
Nekem mongyuk léghűtéses van annak a lökethossza 48mm. Gyárilag 45,5mm a dugó most 47-es van benne így ~85ccm,de ennél nagyobbra akarom most egyeztettem azzal aki fúrja és szerinte 51 dugóval lesz 98ccm én is így számoltam,remélem jobb lesz vele. Kösz a választ! Kár hogy hajtókarfelújítószettet nehéz venni hozzá...
Hát ez az eredmény úgy jött ki hogy a dugóméretet (50,21) megszoroztam a lökethosszal +a akinél csináltatam ö is ennyire saccolta de amúgy nem fullad a 80ashoz képet jóval nyomatékosabb és erősebb lenne csak a rezó és a membrán nem egyszerre dolgorik a rezó kb. 8000 után adja le a teljesítményr azt is csak 60% -ba de ahhor hépest most 3000-nétvan kb. olyan nyomatéka mint eddig 6-7000-nél a membránszelep pedig gyenge ehez a köbcentihez és ha sokáig megyek vele alacsony forgulaton utánna nem akar nendesen pörögni olyan mint mikor még hideg de két gázfröccs és egyböl jó De amúgy nagyon szépen szól és a hangján is lehet hallani ,hogy erősebb lett . De szerintem tényleg 115-ös mert ha megnézed az 50-esbe van 39,9-es dugó a 80-asba 44vagy 45-ös akkor a 115 kb. 50,.... . Haveromnak a mito-ba van 52.23-as dugó es úgy 125-ös,de mondom ez a lökethossztól is függ (szerintem) NA MOST MÁR BEFEJEZEM. TOVÁBBI JÓ MOTOROZÁST MINDEN MTX-ESNEK !
nincsmit
mi a gond vele?
fullad nagy gázra?
Nagyon szépen köszönöm ígymár tudom a különbséget és tudom hogy az enyém is japán.
Mégegyszer köszi.
karburátor beállitással kapcsolatban valaki tudna segíteni (olasz mtx)
A japán mtx teljesen máshogy néz ki mint az olasz... ha kell ittvan 2 kép a narancs az én japán csodám,a másik egy olasz. Látható a különbség.
Hi zuzmo farok!
Nekem lenne egy eladó , ez teljesen működőképes, jó állapotú 91-es évjárat 125 R és rendszámos minden papírjával műszakival eredetvizsgálattal... ha érdekel vagy vkit érdekel írjon képeim között megtekinthető
Berényben is megfordulok néha de inkább gánt...