Poni: hogy sikerült 115ccm-re fúrni,az marha sok. Pl:ahoz hogy 98ccm legyen 51-es dugó kell bele. Persely mongyuk nem tudom mennyit bírna el max,de azt tudom valóbban elég sokat lehet rajta fúrni. Amúgy jobban megy így? Gondolom nyomatékosabb és jobban húz,de a gyári kipuf és karbi végett azért nem sokkal tud többet?!
Hát végülis fehérvár de Fehérvártól 5 km re Lovasberény irányában egy kis település Csala.
Nem szoktál a velencei-hg ben motorozni? Vagy te Gánt fele mész inkább?
Jé fehérvár :D eddig nemis néztem :D AMúgy a tiéd újabbnak tűnik az enyémnél...sokkal:)
Az enyém még léghűtéses....ja és még mindig darabokbanvan :D de a blokk már bentvan és indul, úgyhogy remélem nemsokára repeszthetek :D
Hát bejáratásra pont jó lett volna neki a + nafta... rakj fel képet a mosatniról, egyébként meg tuti hogy a 125ösé nagyobb, sőt szerintem a felfogatás is más...
De nem ugy értem nekem egy 89-es évjáratu mtx-em van erre még a karbi ugy van felszerelve hogy a szívócsonkhoz két csavar fogja oda tehát nem egy gumicsőbe van beledugva a karbitorok és az egy bilinccsel van rögzitve. Még multévbe meg lett furva 115ccm-re ,és ezért akarom rárakni a 125-ét csak még nem nagyon foglalkoztam idáig vele mert bejáratos volt de most már elkelne rá egy nagyobb karbi ,de nem tuom hogy 125-be (MTX) gyártottak-e olyat aminek csavaros a felfogatása és nem bilincses
Hello mindenkinek! (B.U.É.K. ) Olyan kérdésem lenne hozzátok ,hogy nincs-e valakinél elfekvőbe egy MTX 80as hoz membránszelep és egy rezonátor dob? Ha igen akkor ezen az email címen tud elérni(ponus89@externet.hu) de ugy is jó ha ide ír vissza.ELÖRE IS KÖSZ!
Hát valahogy mégsemlett kész:(
Jelenleg ugy áll,hogy a blok bentva a vázba indul könnyen...karbi belőve....aztán ezvan
még a hátsokereketkell összedobnimost aztán mehet
üdv ujra köztetek :D előszöris boldog karácsonyt minden MTX es nek!:)
Gondoltam megosztom veletek, hpgy még mindig nemlett blokk abbol a gyümölcsösládányi MTX alkatrészböl amit szereztem :) de holnapra készlesz ha mindenigaz .... igaz ugyvol,hogy már 3hete:@
egyébként nekem a membránfedél MZ TS 125 karbijához van alakitva olyat kicsit egyszerübben találok ha gondlesz :D ja és hozzátenném NEM én voltam az az elvetemült :D
Nem szoktál a velencei-hg ben motorozni? Vagy te Gánt fele mész inkább?
Az enyém még léghűtéses....ja és még mindig darabokbanvan :D de a blokk már bentvan és indul, úgyhogy remélem nemsokára repeszthetek :D
410 000-ért jár hozzá rendszám?
Csere nem érdekel? Van egy 80-as (hd-08-as) MTX-em...
De állítólag teljesen más a kettő, nekem aztmondták ég és föld aztán ,hogy igaz e azt nemtudom.
VAlaki mondja meg nekem mi a különbség az olasz és a japán MTX között?
előre is kösz!
msn:tomiii90@gmail.com
email:tomiii90@gmail.com
AMúgy viszont kívánom nekedis!
És persze mindenkinek aki megfordul itt a fórumban :)
Szerelés mentes,motorozásban és benzinban gazdag új évet minden MTX-esnek!
vagy ezt holnap kell mondani,v ma?
Jelenleg ugy áll,hogy a blok bentva a vázba indul könnyen...karbi belőve....aztán ezvan
még a hátsokereketkell összedobnimost aztán mehet
Gondoltam megosztom veletek, hpgy még mindig nemlett blokk abbol a gyümölcsösládányi MTX alkatrészböl amit szereztem :) de holnapra készlesz ha mindenigaz .... igaz ugyvol,hogy már 3hete:@
egyébként nekem a membránfedél MZ TS 125 karbijához van alakitva olyat kicsit egyszerübben találok ha gondlesz :D ja és hozzátenném NEM én voltam az az elvetemült :D