Sziasztok! Egy V2 350 Cagivával "dolgozok", és nem nagyon haladok.
Egy idő után leáll, szerintem nincs töltés, és kéne neki az akksi. Szerintetek lehet-e akksigyújtásos egy olyan motor, aminél az akksi úgy van kötve, hogy a negatív földelve (mint bárhol), a pozitívon
két saru van, az egyik az önindítónak viszi az áramot, a másik pedig az regulátor (fesszab. vagy mi a neve)
felől jön? Olyat csinál, hogy megy szépen, de egy idő utánn "megáll". Nem tudom mi az oka, szerintem nem tölti az akksit, és az kellene neki a szikrához, mert feltöltöm akkor megint jó. Légyszi segítsegek, nem tudom hogy akksigyújtásos lehet-e Üdv!
elnézést az emberektől nem tom mi ütött belém....
akinek sérti az izlését..attól bocsánatot kérek XD
hogy a rusnya pofám bámulja
250 kicsit soknak hangozik a fülemnek:(
azér még pár hónapot melózni kell....
Hat az enyem elég egy pusztulat sajnos, de a blokk most legalább rendbelesz...igaz nem kellett volna nyulni hozzá ha előző tulaj nem teszi be forditva a dugot:D A fejidom szentem nem eredeti, mert kocka, asszem ezeken még kör volt elöl...majd ha készlesz lövök par képet..remélem lesz még ho:)
hát van egy kis bibi ugyvolt hogy máralesznek meg a szimeringek :S de az egyik oldali az lett vagy mi de asszem azis a szerelőnek volt,a másikoldali meg valami bakelit nemtommivellesz megoldva:S máshogy emtudjuk de bízom a hapsiba mert mindent megszerelt mióta él :D szoval valahogy ugylesz mintmikor csapágyköré esztergálnak perselyt, bocsi hogy nemtudok többet segiteni. de remélhetőleg holnap estére az én blokkom már egybenvan:) sok sikert nekedis,többet mint nekemvan:S
Az elég zuzos:) Én a csapágyakat jonak itéltem, bár van egy kis játékuk még elmennek egy darabig. Most h tudom az árát meg pláne:D Szimering nélkül viszont nem akarom öszerakni mert nagyon meg tud szivatni...és azért blokkot széthuzni..inkabb nem
Remélem jolesz a géped:) üdv
per pillanat csak a két db főtengelycsapágy árát tudom megmondani az 9100Ft volt :S azt hogy a szimeringek honnan vannak csak estetudom megírni mostindulok a szerelőhöz segitek összerakni aztán remélhetőleg hazafele már nemgyalogkell jönni:)
annyi lenne a lényeg hogy vennék olcsón=( 60EFt, ha van rendszáma, ha nincsen 30EFt ért külföldi papírokkal..) egy papiros forgalomba helyezhető, vagy már műszakis, (rendszámosat) vázat meg blokkot.. arra ráépítem a moccom többi részét..és akkor legálba közlekedek, mert mennék messzebre is,, itt városon belül nó para.. csak azért én lemennék 100-200Km es túrára is.. nem esznek ezek a gépek annyira hogy ne lehessen..
ha tud valaki.. ilyet.. akkor szóljon nekem.. MTX125R lenne a legjobb..rendszámmal forgalmival. csak váz meg blokk(az eredetvizsga miatt) sajna az enyémnek nincsenek meg a vámpapírjai..csak adásvételi, így nem lehet 125 ként használni 2 személyel.. nekem az is kellene..Bnőm is moccos lelkületű..uhogy nehezen cipelném messzebbre..
mtx ek viszonylag kényelmesek.. én mentem már vele 1huzamba 100Km-et és nem zsibbadtam el.. igaz kicsit rezgett.. de nem volt vészes.. jahh és terepen 70%át!.. úttalan utakon:D
nah előre köcc..
üdv
én épp most szenvedtem a léghütéses MTX 80hoz a főtengelycsapágyakkal és a szimeringekel...mert nekem nemvoltak meg a régieksem,kosárba vette a blokkot:S a Szfvári honda motorcenterben kb2 hét alatt tudtak nekem szerezni csapágyakat sok macerával, a szimeringeket pedig épp ma hozták,motorés váz szám alapján rendeltenekem egy szerelő ismerős. ha érdekel holnap megkérdezhetem,hogy honnan
Azzal kezdtem, hogy levettem a méretet és elmentem kb 5 csapágy boltba, és 2 honda szervizbe, de sehol semmi. Arra godoltam hátha van itt valaki aki már szenvedett ilyesmivel...ha esetleg tudsz cimet ahol lehetne gyártatni ilyet azis jo lenne, mert kapni nemhiszem h fogok, mert nem szabványméretek.
Egy idő után leáll, szerintem nincs töltés, és kéne neki az akksi. Szerintetek lehet-e akksigyújtásos egy olyan motor, aminél az akksi úgy van kötve, hogy a negatív földelve (mint bárhol), a pozitívon
két saru van, az egyik az önindítónak viszi az áramot, a másik pedig az regulátor (fesszab. vagy mi a neve)
felől jön? Olyat csinál, hogy megy szépen, de egy idő utánn "megáll". Nem tudom mi az oka, szerintem nem tölti az akksit, és az kellene neki a szikrához, mert feltöltöm akkor megint jó. Légyszi segítsegek, nem tudom hogy akksigyújtásos lehet-e Üdv!
akinek sérti az izlését..attól bocsánatot kérek XD
hogy a rusnya pofám bámulja
250 kicsit soknak hangozik a fülemnek:(
azér még pár hónapot melózni kell....
ezért megmutatom hogy lehet morcosítani egy MTX et
Remélem jolesz a géped:) üdv
ha tud valaki.. ilyet.. akkor szóljon nekem.. MTX125R lenne a legjobb..rendszámmal forgalmival. csak váz meg blokk(az eredetvizsga miatt) sajna az enyémnek nincsenek meg a vámpapírjai..csak adásvételi, így nem lehet 125 ként használni 2 személyel.. nekem az is kellene..Bnőm is moccos lelkületű..uhogy nehezen cipelném messzebbre..
mtx ek viszonylag kényelmesek.. én mentem már vele 1huzamba 100Km-et és nem zsibbadtam el.. igaz kicsit rezgett.. de nem volt vészes.. jahh és terepen 70%át!.. úttalan utakon:D
nah előre köcc..
Az ára nagyon cián?
én épp most szenvedtem a léghütéses MTX 80hoz a főtengelycsapágyakkal és a szimeringekel...mert nekem nemvoltak meg a régieksem,kosárba vette a blokkot:S a Szfvári honda motorcenterben kb2 hét alatt tudtak nekem szerezni csapágyakat sok macerával, a szimeringeket pedig épp ma hozták,motorés váz szám alapján rendeltenekem egy szerelő ismerős. ha érdekel holnap megkérdezhetem,hogy honnan
mocit akarsz egybe, vagy külön blokkot 60ér?