Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos hogy jó fórumba érdeklődsz?
Sziasztok! Egy V2 350 Cagivával "dolgozok", és nem nagyon haladok.
Egy idő után leáll, szerintem nincs töltés, és kéne neki az akksi. Szerintetek lehet-e akksigyújtásos egy olyan motor, aminél az akksi úgy van kötve, hogy a negatív földelve (mint bárhol), a pozitívon
két saru van, az egyik az önindítónak viszi az áramot, a másik pedig az regulátor (fesszab. vagy mi a neve)
felől jön? Olyat csinál, hogy megy szépen, de egy idő utánn "megáll". Nem tudom mi az oka, szerintem nem tölti az akksit, és az kellene neki a szikrához, mert feltöltöm akkor megint jó. Légyszi segítsegek, nem tudom hogy akksigyújtásos lehet-e Üdv!
nagyon jó!
nagyon beteg
elnézést az emberektől nem tom mi ütött belém....
akinek sérti az izlését..attól bocsánatot kérek XD
hogy a rusnya pofám bámulja
250 kicsit soknak hangozik a fülemnek:(
azér még pár hónapot melózni kell....
nah unatkoztam .. arra gondoltam mi lenne.. ha..
ezért megmutatom hogy lehet morcosítani egy MTX et
Hááát még nem biztos, de 250 lenne fix-be
dehogy:D .. hondam... mennyibe adod a mocid?
Húhúúúú, de kihalt innen mindenki!
hát,nincsenek tul jo állapotban szerintem,meg ugyemlékszem felisvannak hegesztve
Te figy....hátso lábtartok nem lehetnének eladok véletlen?
Igaz....ehez képest szalonállapot:D , de gondolom arra amire használni fogod tökéletesen jolesz....:)
az enyémnél lepusztultabb nemlehet :D még mindig ebben az állapotbanvan csak mégjobban szétszedve :
Hat az enyem elég egy pusztulat sajnos, de a blokk most legalább rendbelesz...igaz nem kellett volna nyulni hozzá ha előző tulaj nem teszi be forditva a dugot:D A fejidom szentem nem eredeti, mert kocka, asszem ezeken még kör volt elöl...majd ha készlesz lövök par képet..remélem lesz még ho:)
sajnos nincsmit :S de egy képet betehetnél a tiédről:) kiváncsi vok hogy csak az enyémen vane ilyen baromironda fejidom :D
ja azt a persejes megoldást vágom, de jobban örültem volna ha nem kell berhelni:) mind1 azért kösz.
hát van egy kis bibi ugyvolt hogy máralesznek meg a szimeringek :S de az egyik oldali az lett vagy mi de asszem azis a szerelőnek volt,a másikoldali meg valami bakelit nemtommivellesz megoldva:S máshogy emtudjuk de bízom a hapsiba mert mindent megszerelt mióta él :D szoval valahogy ugylesz mintmikor csapágyköré esztergálnak perselyt, bocsi hogy nemtudok többet segiteni. de remélhetőleg holnap estére az én blokkom már egybenvan:) sok sikert nekedis,többet mint nekemvan:S
Az elég zuzos:) Én a csapágyakat jonak itéltem, bár van egy kis játékuk még elmennek egy darabig. Most h tudom az árát meg pláne:D Szimering nélkül viszont nem akarom öszerakni mert nagyon meg tud szivatni...és azért blokkot széthuzni..inkabb nem
Remélem jolesz a géped:) üdv
ahhhhaaa már éééérteem , de nem tudok segíteni , mer lehet hogy eladom a rendszámos MTX-em, de jóval nagyobb összegért!
per pillanat csak a két db főtengelycsapágy árát tudom megmondani az 9100Ft volt :S azt hogy a szimeringek honnan vannak csak estetudom megírni mostindulok a szerelőhöz segitek összerakni aztán remélhetőleg hazafele már nemgyalogkell jönni:)
annyi lenne a lényeg hogy vennék olcsón=( 60EFt, ha van rendszáma, ha nincsen 30EFt ért külföldi papírokkal..) egy papiros forgalomba helyezhető, vagy már műszakis, (rendszámosat) vázat meg blokkot.. arra ráépítem a moccom többi részét..és akkor legálba közlekedek, mert mennék messzebre is,, itt városon belül nó para.. csak azért én lemennék 100-200Km es túrára is.. nem esznek ezek a gépek annyira hogy ne lehessen..

ha tud valaki.. ilyet.. akkor szóljon nekem.. MTX125R lenne a legjobb..rendszámmal forgalmival. csak váz meg blokk(az eredetvizsga miatt) sajna az enyémnek nincsenek meg a vámpapírjai..csak adásvételi, így nem lehet 125 ként használni 2 személyel.. nekem az is kellene..Bnőm is moccos lelkületű..uhogy nehezen cipelném messzebbre..
mtx ek viszonylag kényelmesek.. én mentem már vele 1huzamba 100Km-et és nem zsibbadtam el.. igaz kicsit rezgett.. de nem volt vészes.. jahh és terepen 70%át!.. úttalan utakon:D
nah előre köcc..
Isten vagy, az nagyon jo lenne :D
Az ára nagyon cián?
üdv
én épp most szenvedtem a léghütéses MTX 80hoz a főtengelycsapágyakkal és a szimeringekel...mert nekem nemvoltak meg a régieksem,kosárba vette a blokkot:S a Szfvári honda motorcenterben kb2 hét alatt tudtak nekem szerezni csapágyakat sok macerával, a szimeringeket pedig épp ma hozták,motorés váz szám alapján rendeltenekem egy szerelő ismerős. ha érdekel holnap megkérdezhetem,hogy honnan
Azzal kezdtem, hogy levettem a méretet és elmentem kb 5 csapágy boltba, és 2 honda szervizbe, de sehol semmi. Arra godoltam hátha van itt valaki aki már szenvedett ilyesmivel...ha esetleg tudsz cimet ahol lehetne gyártatni ilyet azis jo lenne, mert kapni nemhiszem h fogok, mert nem szabványméretek.
ezt most nem vágom!
mocit akarsz egybe, vagy külön blokkot 60ér?