Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyébként a kopó alkatrészek általában szabványosak, az olcsóságuk miatt.. a régi mociknál.. pl MTX ek.. ezeknél ha megvan a tönkrement alkatrész általában tudunk pótolni... szimeringek, szabványos tömítések..
a nem szabványosaknál már cumedli van.. azt le kell gyárta(t)ni.. az pedig + felár.. mondjuk, még néha így is olcsóbb mint az Új mociba a gyári alkatrész XDXD.

ha van valakinek kedve.. a működőképes mocimat, értékegyeztetéssel ,

cserélném.


kéne:
rendszámozható(már volt rajta rendszám,magyarhonban.ha külföldi legyen vámpapírja meg minden ami kell) moccot
vagy vázat+ blokkot(papirosat) vennék.
pl MTX 125r, vagy Dt 125r lehetőleg 90" nél újabbat.. 60E Ft ért kb....
vagy elcserélném a gitárom..érte.
az a lényeg ne legyen szétszaggatva.. meg a blokkra ne keljen sokat költeni..hogy menjen.
képeim között moccokat nézzétek.
próbálj megnézni egy csapágyboltot.. nekik szokott még lenni ilxyesmilyük.. de vagy mérd le.. tipusszám, vagy maga a rossz szimeringet vidd el..hogy mtx80 arról nem tudnak mit mondani.. ha van eredeti.. akkor adnak..
Sziasztok!
Léghütéses 80 as MTX hez keresnék fötengely szimeringeket. Márka kereskedésbe aztmondják régi tipus, nincs, a többi boltba meg h ilyen méretet nem tartanak...ha valaki tud valami helyet esetleg megköszönném
... lámpa búrám van.. egy kőr.. meg egy koscka..
Nah a következő...KisGatyás erre már nemtudsz reagálni...Van valakinek kockalámpás MTX vagy XL fejidomot lámpabúrával vagy anélkül aki tud lécci írjon...
..nemtököl... kisszent. §dc§ darucity .... :D:D:D:D nana megcsináájjuk megigértem hétévégn jösz tolod aztáőn ja szétkapjuk elejét és megcsinjuk ..enyimetmár szuétszettem é jóó is let.. akor tiedet is megcsinjuk.. najoét.szia
Hallod KisGatyás...Tököl környéki vagy? :) De akkor csináljuk is meg na!
Hali KisGatyás!
Csak azt akarom kérdezni, hogy te nem Tököl környéki vagy véletlen?
R&B31#------- nekem van egy.... de nem kel újj... megcsináljuk. megigértem..
szabee9--- hello nézd meg télleg a szikrát ahoyg előző ,,kolega" monta akkor már a kompressziot is nézd meg.. a karbiban a fuvókákat is kipucólhatod.. a légszűrőtis mer ha nagyon retkes akkor lehet hogy a karbi dugúlt .. tehát szeddle a légszűrőt pucóld ki.. meg a karbit is. meg anyagpt kape e egyálltalán. esetleg még probáld úgy hogy ha azeket metetted hoyg a elő őntesz nkei egy kicsit. DE NE SOKAT.csak a gyertyát márcsd be benzinbe és úgy tedd be és akkor kisgázzal próóbáld.. vagy szivatóval.
ezt nem gondolod komolyan igaz?ha minden müködne biztos beindulna esetleg nézd meg a gyertyát hátha beköpte vagy tedd testhez hogy egyáltalán van e szikra de ha kiveszed a gyertyát rájössz arra is hogy kap egyáltalán valami nyálat(benzint)mert ha tök száraz akkor karbi ilyenek esetleg kompresszioval van baj bár szimering hibátol még lehet beindul nah 8 ilyenekt nézeges vagy igaz nekem csak 50es mtxem volt és anál volt a karbi után rezgő szelepek de hivhatod ahogy akarod szal biztos láttad négy lapocska ami mozog szal ha valami retek marad alatta nyitva marad és max puffog a vas szal ilyeneket nézzél ha nem megy vidd el szerelőhöz!csá
Sziasztok! Ha valaki tud egy 12 V-os 3 kábeles gyújtáskapcsolót kulccsal együtt az lécci írjon már rám...előre is köszönöm.
sziasztok! van egy 80as mtx-em. be se akar indulni.... és az lenne a kérdésem hogy mi lehet a baja? benzin van benne meg minden megpróbáltam betolni is minden működött csak az nem hogy nem indult be...pedig már nagyon olyan hangja volt.... legyszi segítsetek....
azonos ha érdekel van elado hibátlan cdi gyujtásom alaplappal tirisztorral fesz szabályzoval 15 rongy ha érdekel
Sziasztok!
Tudtok nekem ajánlani egy vízhűtéses 6 sebességes váltót?!
Létszives segitsetek.
Üdv
törpe
ha érdekel valakit, a mocimat eladom..
képet majd rakok fel másikat.
nagyobbra cserélés miatt.
megvan korlátlan jogsim..
és mit kezdjek egy "50" essel.
amugy Honda MTX 125R 89" (vízhűtéses,6seb) erős blokkal, most kicsit visszavettem a benzinéből mert sokat evett..(8l es fogyinál ment 135öt, most csak 115öt megy de 5öt eszik)
különolajozás ki van kötve, de igény szerint visszarakom .. hibátlan, csak itthon volt sok keverék, és inkább azt tankoltam..
új aksi, hátsó lánckerék, lánc, felni homokfuvatva, majd 2k-s festékkel lefujva(fehér), váz frissen fujva, gyári festékkel..egy rozsdafolt nincsen rajta!
a szokásos.. légtelók(hibátlanok), alig füstöl.szivatónál észrevehető azért:D.
új kuplung lamellák, most javítom az idomokat..mert közben felfedeztem , hogy nem kell újat csinálni:D
ezután kap egy új fényt, ami olyan mint a gyári..90%os enduró gumik(Kenda)jól fognak mindenhol.
ehhez a mocihoz ha nem pályán használja az ember alig kell hozzányulni..
jahj saját design, hogy a felniben nem gumi hanem acél szimeringek vannak, így nem fárad el a gumi, és nem mennek szarrá a lánctartó bakok.
adásvételi van, annyit tudok hogy belga a jószág.
175000 FT ba odaadom.. ha készen van a fényezés

jó a masina, most voltam kint csapatni a havt..
annyi maxkarikát rajzoltam a havas rétre hogy elszédültem bele:D

nagyon szeretem ezt a mocit, de nekem rendszámos kellene..:(
messze akarok vele járni, meg jogsim is van még a hayabusára is..uhogy 50 ként nemjó..
ha meglesz a fény képet rakok ki.

meg akkor a kis RX et is megfujjuk , valami színnel.
enyémnek ott volt a kormánynál az alvázszám...
eddig tudtam eljutni XDXD..
semeddig.. az eredeti első számla kéne hozzá, vagy legalább egy behozatali papír..
ezek hiányában buktaa:D
ha vesztek mocit próbáljatok legalább egy fénymásolatot szerválni róla..
pardon karbit
csá a 80-as mb blokk nem érdekel valakit egészben nem szedem szét max a kerbit külön adom de nem szedem szét a blokkot
Nekem,illetve a motorom alvázszáma popszegeccsel van felrakva,csak le lett porfestve,mert véletlenül nem ragasztottam le,és miután ráégették a festéket nem bírom leszedni róla
nah megpróbálom "50" es gépemet 125 nek átiratni...
remélem sikerül..
biztos nem lesz olcsóság..
jogsim korlátlan.. csak nincs amit hajtsak.. :D
ha valaki próbálkozott hasonlóval irja már meg a tapasztalatait légyszi.
mit néznek.. mire kell figyelni..
mibe kötnek bele.. egy adásvételim van a mociról azt víz..
külföldről lett behozva..

amúgy mtx nek hogy van az alvázszáma?
bele van ütve?..
vagy valakinek van popszegecses/matricás megoldása?
az enyémnek a vázába kissé belemászott egy flexlap.. gyanus hogy azt valaki kicsiszolta, és kapott egy matricát..
ám még valahogy ki kell küszöbölnöm, legalább az a csúnya hegg ne látszódjon a kormyánycsapágy házán..
Csá!

Én is azt szoktam,h egyenesben meghúzatom, azt tudtam,h nem lehet folyamatossan nyomatni a hűtést,mert az sem jó,ha hidegen jár a motor.
Rakj a hűtőre egy darab kartonpapírt,haverom is azt csinálta a ladával télen...
Még gondolkodom,h lenne a legjobb!
Köszönöm a válaszokat!
ha fel is raksz valamit, csak kisebb teljesítményűt köss be..
ezek a mocik nem bírják ha szét terheled mondjuk egy 200W os ventivel..
egy kisebbet rá lehet rakni.. nekem is jól jött volna a bányában.. de akkor addig pihi..amikor majdnem a pirosban vagy.. kimész egy egyenes gyors szakaszra kihuzatod 110 ig és már vissza is hült..
dugóban más a helyzet..
ott nem kell rángatni álló helyzetben a gázt

mivel állandóan kering a víz, ezért a ventit csak melegben kapcsold be, kül az életben nem melegszik üzemire..

az ötletet támogatom :P , de igazából felesleges..
én most téliesítem XDXDXD
rárakok valamit a hűtőre, mert nagyon hideg a blokk.
Attól függ sztem nem túl sokkal lesz hidegebb a víz...az inkább akkor hasznos ha úton mész és beregdsz dugóba vagy ilyesmi és nemtudsz menni....sztem ha mész vele akk azé hűt rendesen nemfog megfőni....a bekötés meg sztem beraksz valahova egy külön kapcsolót és pl a lámpára rákötöd vagy valahova ahol 12v-van....