és akkor az miért van hogy az nsr-be ugyanez a blokk, 14-35-ös áttétellel megy a legjobban?
a cirmi meg nem bírja ezt az áttételt? vagy más az áttételezése a váltónak?
Nekem hátsó 40es fogaskerék van terepre is meg uccára is de kibaszott erős meg 140et megy is ugy hogy a ford.mérő 12ezren fexik és semi dombot nem érez meg a gép...
vicces hogy ezt mondod, gondolom még nem volt szerencséd a témához. pont az ilyen 2ütemű nyomatékhiányos gépeknél van szükség szerintem inkább a rövidebb áttételre, az enyém 250es, de amikor a 38as lánckerék volt hátul, döglött meg. igaz, hogy el tudtam menni egy gsxr-res haverral motorozni úgy, hogy mind2-en élveztük, de ezen kívül nem sok előnyét láttam... most 45ös van rajta, de még így sem az igazi vaddisznó. ha rám hallgatsz, akkora lánckereket dobsz hátra, amekkorát csak lehet, akár a cross-áttétel is belefér szerintem. ha én most lecserélem esetleg a kerekeimet küllősre, biztos, hogy minimum 48-ast teszek fel.
És azt nem mondták, h nyilván leszel tartva? Vagy ez ilyenkor automatikus?!, mert mikor engem unokahugommal megfogtak az rd-vel akkor 1.5 évig voltam azthiszem nyilván tartva és ha vmit csináltam akkor ez súlyosbító körülménynek számított. Azt hiszem vhogy így volt!
szia! hát én ezeket a lánckerekeket konkrétan nem használtam, úgy kaptam a mocihoz amikor vettem, JÓ álapotban vannak keveset voltak használva. . . . am már eladtam a CRM-et, és most egy kawasakim van
császtok Hű derég voltam itt látom szépen alakulnak a mocik . Amúgy ki honnan valósi mert ha ilyen szép sokan összegyűltünk lehetne valahol megegyezéses alapon csinálni CRM találkozót .Mit szóltok? Addig is további minden jót.
Hát éppen hullafáradtan mentem hazafelé olyan 9 körül. A kiscsévi elág közelében jöttem ki, láttam h jön egy autó, mondom elengedem, nézek jobbra, megint balra és akkor már előttem álltak. kb 20 métert kellett volna mennem aszfalton.
Most egy ideig pihentetem a témát, de már tudom (és sejtettem eddig is) h HÉTVÉGÉN NEM SZABAD ENDURÓZNI
szerintem nagyon jó motor njekem semmi vajom nem volt vele soha , és az enyém ( ) kibaszottul megy a 160as henger meg a kipufogórendszer miatt..
voltam vele visontán pályán jól mento ott is, használom túrázni ara is jó nem kényelmetlen ahoz képest, fogyazstása is jó, 130as utazó megvan, terepen is bírja az ugrást meg mindent. szóval szerintem jókis vas
amúgy meg vicces volt, hogy 4. be simán utolértem az autósokat a főúton
a cirmi meg nem bírja ezt az áttételt? vagy más az áttételezése a váltónak?
MTX után nagy megkönnyebülés lesz ráülni egy CRM-re, mert sokkal könyebb és erősebb!
nekem még megvan az MTX, azért is tudom
Küldik a csekket, eltiltást nem adtak
Ha lesz fejlemény,leírom
most jöttem a Hegyalja Fesztiválról !
Szét vagyok csikizve !
Most egy ideig pihentetem a témát, de már tudom (és sejtettem eddig is) h HÉTVÉGÉN NEM SZABAD ENDURÓZNI
voltam vele visontán pályán jól mento ott is, használom túrázni ara is jó nem kényelmetlen ahoz képest, fogyazstása is jó, 130as utazó megvan, terepen is bírja az ugrást meg mindent. szóval szerintem jókis vas