Akartam írni, ha gyárt hozzá, megrendeled, és ha megjött viheted is fúratni.
Csak azért az akadásnak érdemes lenne utánajárni, mitől lehetett, lehet karburálás, esetleg olajzás szegénység.
Én azért a 70-es szetthez komolyabb nagyobb karbit raknék, amit hozzá is fúvókáznék.
Jobb szeretem 2T-nél, ha kézzel állítható a keverék, nekem a DT is úgy üzemelt.
Sokszor menet közben is hangoltam a karbit.....
Látom már azért többen megírták.
Ha vashenger és fúrható, mert elvileg az AM-6 ban sok volt nicasilos is....akkor ez rajtad múlik, milyen dugót találsz hozzá.
De én mikor generáloztam a DT-t, nem akartam bele venni PROX-ot, (beszéltem közben emzolival telcsin) és ő ajánlotta Sajtos urat, és termékét.
Ő dugattyút is gyárt.
Vettem a DT-be 16 ezresért, hozzáteszem ez bolton keresztül jött, olcsóbb is lehetett volna.
Jó minőség, szép kidolgozás, gyűrűfeszítő mint a proxnál, és trapézgyűrűk.
Már 4000-et elment mikor eladtam, s azóta sincs gondja, ismerem a gazdit.
Szóval keresd meg a neten, uppsz meg is találtam: Sajtos Szűcs János tel:20/938-37-69
Beszélj vele, elvileg ha megakadt, és nem mély a nyom, akkor ha nyárt hozzá 0,25-el nagyobbat, akkor hajrá.....
Ja látom már beírtad a problémát. Igazából Ez nem biztosan tipusspecifikus kérdés, ezt egy okosabb szaki megmondja neked. mondjuk a simson topicban emzoli, vagy a Dt-sek között az Apuci aki mindig okoskodik de hülyeséget nem beszél
Na az zsír mert a 89 cr-el vázban meg sokmindenben egyeznek, tehát sztem meg lehet próbálni persze faragni biztos kell vmit..Bontóknál próbálkozz, 125höz én már tudtam pár dolgot szerválni.
Én úgy tudom hogy amikor a hengert fel fúrják akkor átmérő 0,5 mm-t választ le a gép, ugyhogy elvileg stimmel a dolog, csak furni kell a hengert és bele a nagyobb dugót!de inkább vidd el egy gépműhelybe és kérdezz rá ott!de nekem pl kawasaki-val volt olyan probléma hogy nem kaptunk hozzá dugattyút csak 1mm-es ugrással tehát átmérő 1mm-t választott le a gép a henger falról, és ugy stimmelt a buli!
sok sikert!
sziasztok azért ide írok mert nem találtam CRE 50 témát.. az lenne a kérdésem hogy van egy blokkom a motorom mellett 70 es top hengerszettel de a dugó megragadt az előző tulajnál és adta a motorhoz na most ez a gyári adatai szerint 49mm er átmérőjű henger és lehet kapni 49.5 mm eres dugószettet na most a 49mm eres megragadt hengert fel lehet úgy fúrni hogy a 49.5 mm eres dugószett passzoljon hozzá? vagy felejtsem el és vegyek egy uj hengerszettet? csak mert a dugószett 16 ezer a hengerszett meg 53 azért nem mindegy -.- előre is köszi :)
mindenképp vegyél egy 28 as dellarto karbit de ha van rá lehetőség akk a karbi alját szedd le és az úszó fölött van egy betű és egy szám és az mindenképp 4s legyen ne 3s... legalábbis nekem csak 4s esel működik
A motorom ha azt csinálja, hogy 5-7 ezres fordulatnál elgyengül, fulladozni kezd de egy rákuplungolással, vagy pár másodperc gázhúzással megindul ahogy kell, az lehet a kis karbi miatt? 24-es mikuni karburátor van rajta a 28-as helyett. Szívatóval üresben nem csinálja, csak menet közben, de szívató nélkül üresben is. Vegyek rá nagyobb karbit vagy elég lenne nagyobb fúvóka? Most 135-ös van benne.
sziasztok
KERESEK!
Honda crm/nsr 125-öz kellene power szelep (GILARDONI 1.-es hengerre "kisebbik" változat) akár kompletten akár csak a két power "fül"(Amely be van jelölve a képeken)
elektronika semmiképen sem kell
mert az a helyzet hogy vettem egy hengert zsír újonnan és sajnos nem egészen jó a régi power (régi henger GILARDONI 2.)
Akinek van elfekvőben kérem jelezze!
előre is köszönöm
Csak azért az akadásnak érdemes lenne utánajárni, mitől lehetett, lehet karburálás, esetleg olajzás szegénység.
Én azért a 70-es szetthez komolyabb nagyobb karbit raknék, amit hozzá is fúvókáznék.
Jobb szeretem 2T-nél, ha kézzel állítható a keverék, nekem a DT is úgy üzemelt.
Sokszor menet közben is hangoltam a karbit.....
Ha vashenger és fúrható, mert elvileg az AM-6 ban sok volt nicasilos is....akkor ez rajtad múlik, milyen dugót találsz hozzá.
De én mikor generáloztam a DT-t, nem akartam bele venni PROX-ot, (beszéltem közben emzolival telcsin) és ő ajánlotta Sajtos urat, és termékét.
Ő dugattyút is gyárt.
Vettem a DT-be 16 ezresért, hozzáteszem ez bolton keresztül jött, olcsóbb is lehetett volna.
Jó minőség, szép kidolgozás, gyűrűfeszítő mint a proxnál, és trapézgyűrűk.
Már 4000-et elment mikor eladtam, s azóta sincs gondja, ismerem a gazdit.
Szóval keresd meg a neten, uppsz meg is találtam: Sajtos Szűcs János tel:20/938-37-69
Beszélj vele, elvileg ha megakadt, és nem mély a nyom, akkor ha nyárt hozzá 0,25-el nagyobbat, akkor hajrá.....
eladó a kis asszony! tessék licitálni rá!
sok sikert!
KERESEK!
Honda crm/nsr 125-öz kellene power szelep (GILARDONI 1.-es hengerre "kisebbik" változat) akár kompletten akár csak a két power "fül"(Amely be van jelölve a képeken)
elektronika semmiképen sem kell
mert az a helyzet hogy vettem egy hengert zsír újonnan és sajnos nem egészen jó a régi power (régi henger GILARDONI 2.)
Akinek van elfekvőben kérem jelezze!
előre is köszönöm