Szia dani! Én a helyedben, sem új, sem ilyen erős, sem négy ütemű motort nem vennék. Bár ha sok a pénzed, akkor a négy ütemet megengedik a lárvák a fórumon . Én dt125-ről ültem a cr125-re, és igy is több volt, mint amire számitottam. De tudom, hogy nem hiszel nekünk, ezért menj ki pályára, és próbálj ki egy 250-es, majd egy 125-ös 2T crosst. Miután a görcs kiállt a lábadból és a kezedből, valamint a sokk elmúlt, gyere fel a fórumra, és próbálj meg egy ésszerűbb kérdést feltenni.
Dani.Nézem az adatlapodat és 50cc volt e leg nagyobb motorod.Szerintem hanyagold a 450 cross gépeket.Ezt nem bántásbol mondom én sem vennék.Neked egy jo 125 enduro kell.
Endurozni szerintem nagyon kandiszno.Hoszu benne az egyes és a szük fordulokon mindig lefogod fullasztani.Olajcsere 6 üzemoránként.Dugo halytokar szelepek kb 150-200 orát bir ami nem kis költség.Ha rám halgatsz veszel egy 2t endurot legyen az 125 vagy akár 250.Ezek nagyon jol motorozható kis gépek.Remélem tudtam segitteni a választásban.
Most akarok venni egy 2004-es 0km crf 450. Mennyi üzemorát birnak ki endurozgatásra csak hobbi szinten. És egy teljes motor generál mennyi lové? Milyen tanácsotok van az üzemeltetésével?
Elöre köszönöm a válaszotokat
Hú ez több mint tökéletes, előre is köszönöm. A keléssel részemről nincs probléma, múltkor is 5kor keltem, viszont Iminek csak f8kor sikerült, ebben ő a gyengébb (akárcsak a motorozásban - ezt remélem nem látta :P).
Reggel megpróbálunk összeragasztgatni egy cr-t, meg az enyémet kimosom, aztán tőlem mehetünk, bár a legutóbbi motorozástól meghúzodott az ujjam.
A képen minden bizonnyal 2db 2004-2005 évjáratú "csak beletankolós" husaberget láthatunk.
Hali
A CRF bal oldalán levő lyukba kell a motorolaj, ezt addig kell tölteni amíg a kis nívóablakon kb középig nem lesz olaj. (Ha olajszűrőt is cseréltél akkor kicsit járasd a motort, mert az is beiszik egy kis olajat és úgy tölts utána.) Ide kb talán 4 dl olaj kell, nem tudom pontosan(, de ha mindkét oldalon olajat cserélsz akkor ne 1l olajat vegyél)
A jobb oldalra kell a váltóolaj. Azt hiszem oda 690ml olaj kell, de tök mindegy, ha kitekered az olajszint-ellenőrző csavart ott úgyis folyik a felesleg.
Szasztok, Kellemes Ünnepeket! Én váltoba Castrol 4T full syntetic olajat raktam és a motorolaj nemvolt épp polcon olyan ezért Mobil1 full syntetic .....de ugynézki még kell 1 dugattyú olyan nemszépen jár nincs rendes alapjárat...stb nembaj de legalább már beindul hihi
Imivel azt a merényletet terveztük,amiről te még nem tudsz,persze mindjárt igen!A lényege hogy amikor vasárnap reggel megyek haza beugrok felétek és leviszlek dabasra.Délkörül meg kimegyünk bugyira kicsit randalírozni!Reggeli start 6-7 körül várható,persze ezt mindkettőtökel le kell még zsírozni!kb ennyi.
Az egyik oldalon a váltóhoz töltöd az olajat azt hiszem a váltó oldalon és ott van jelzés is a másik oldalon pedig a motorlajat töltöd be ott meg talán nivó van! Haverom mindkét helyre full synt 10w-40-es motorolajat használ!
Hello!
Tegnapelőtt vettem egy CRF 450-est/2008/
Nem tudja valaki esetleg hogy miért van a motor mindkét oldalán olajbeöntő nyílás?/vagy melyikbe milyen és mennyi olaj kell,illetve milyen időközönként cseréljem/
Köszi!
Áháháhááháá, ezen most felrohogtem . Amugy erdekes, hogy rovid ido alatt tenyleg mekkorat fejlodott , barcsak en is mar ott tartanek.
Van valami hir a kovetkezo motorozasrol, szerelesrol?
Most akarok venni egy 2004-es 0km crf 450. Mennyi üzemorát birnak ki endurozgatásra csak hobbi szinten. És egy teljes motor generál mennyi lové? Milyen tanácsotok van az üzemeltetésével?
Elöre köszönöm a válaszotokat
thx
Reggel megpróbálunk összeragasztgatni egy cr-t, meg az enyémet kimosom, aztán tőlem mehetünk, bár a legutóbbi motorozástól meghúzodott az ujjam.
A képen minden bizonnyal 2db 2004-2005 évjáratú "csak beletankolós" husaberget láthatunk.
A CRF bal oldalán levő lyukba kell a motorolaj, ezt addig kell tölteni amíg a kis nívóablakon kb középig nem lesz olaj. (Ha olajszűrőt is cseréltél akkor kicsit járasd a motort, mert az is beiszik egy kis olajat és úgy tölts utána.) Ide kb talán 4 dl olaj kell, nem tudom pontosan(, de ha mindkét oldalon olajat cserélsz akkor ne 1l olajat vegyél)
A jobb oldalra kell a váltóolaj. Azt hiszem oda 690ml olaj kell, de tök mindegy, ha kitekered az olajszint-ellenőrző csavart ott úgyis folyik a felesleg.
Pff ez a magyar színvonal aztán friss olajcserével,új dugóval meg ilyen szövegek
Így vegyen az ember magyarországon motort......
Tegnapelőtt vettem egy CRF 450-est/2008/
Nem tudja valaki esetleg hogy miért van a motor mindkét oldalán olajbeöntő nyílás?/vagy melyikbe milyen és mennyi olaj kell,illetve milyen időközönként cseréljem/
Köszi!
Van valami hir a kovetkezo motorozasrol, szerelesrol?
(az első lépések)
Kihalt a fórum!
Mindenki telekajálta magát!