Üdv. Eladásra szánok egy Racetech idomszettet CRF hez. 450-hez 09"-től,250-hez 10" től. Teljesen új,felszerelve sem volt. Full fehér színű. Komplett garnitúra.... Reális ajánlatért vihető.
Sziasztok!
Van egy honda cr 250-esem 90-es évjárat. Olyan gondom lenne vele hogy power miután kinyit nem zár vissza. http://www.ronniesmailorder.co...
Itt a 18-as rugóra gyanakszok mivel ha itt csavarhúzóval benyúlok és vissza nyomom akkor vissza zár. Zseblámpával benéztem a rugó látszólag nem volt eltörve. Valami tipp hogy jó fele tapogatózok?
Köszönöm!
HM CRE az olasz, Olaszországban gyártják. Van belőle 50-es, 125-ös stb, stb. A CR meg ugye az eredeti (japán) Honda gyártja. Nagyjából ennyi, mivel a HM 1:1-ben lekoppintja a nagyobb gépeket a Hondától. Annyi különbséggel, hogy a HM kizárólag endurokat, supermoto-kat készít. Tehát fogják a Honda CR/CRF-eket és versenyendurová alakítják őket, majd kiadják úgy, hogy Honda HM CRE250X vagy valami hasonló néven.
Hello
Nekem volt egy 2008 as crf 450 em és nagyon meg voltam vele elégedve szerintem nagyon jó motorok ha hobbi szinten crossozol vagy endúrózol olaj cserén kívül nem nagyon kell költeni rá 1-2évig.
Jelenleg is crf van csak ez 2006 os csak ebbe picit belenyúltem mert dugó hajtókaros volt(kínai hajtókarral) de az ára is annyi volt
Sziasztok!
Van feleslegben két üléshuzatom CRF250X-hez, de jó a R-hez is (2009-ig). A többiben nem vagyok biztos (CRF450R, 450X). A képen a baloldali az eredeti huzat, a Honda felirat le van kopva már róla. A jobboldali pedig egy SDG huzat, vadonatúj, egyszer sem volt használva, szóval tökéletes állapotban van. Kettő együtt: 20.000Ft. Külön-külön is eladóak!
SDG: 15.000Ft
Gyári: 5.000Ft
Felületfüggő,nem kell minden dugó után hónoltatni,és nem kell minden dugócserénél belerakni az egyel nagyobb méretet,mert ha hobbistaként 50 üzemóra magasságában cserélsz dugót akkor a 3-4 dugattyú túlméret után ami így számolva 200 üzemóra lehet hüvelyeztetheted vagy bevonatolhatod újra a hengert.Ettől azért többet tud egy gyári nicasilos henger....Ha szét van szedve nézzen rá egy hozzáértő ember,ha szép még a hónolás /megfelelő olajjal és keverési arányban használva,rendszeresen tisztítva és olajozva a légszűrőt/méresd ki a hengert,ha nem kopott akkor mehet bele ugyanolyan méretű dugó mint ami benne volt. Ha hónolni kell akkor sem biztos hogy a következő méretet kell belerakni,ki kell mérni és ahhoz választani a dugattyút. Személyes tapasztalat hogy 50 üzemóra után,minden motorozás után tisztított és olajozott légszűrővel megfelelő 2t olajjal nem volt mérhető kopás a hengerben....
Honoltatni kell , főleg ha már tükrösödik a felület. A honolásban maradó olajfilm keni a dugattyú-henger közötti felületet ,így nem ragad meg a dugattyú.
Üdv!
Érdeklődnék,hogy mi a bevett eljárás nicasilos hengernél,ha dugattyú cserére kerül sor.Kell adni a nicasilos felületnek egy gyengéd honolást vagy csak simán mehet be az 1 századdal nagyobb dugattyú?Mert eléggé megoszlóak a vélemények eddig akikkel beszéltem.
Eddig is full crossal enduroztam, ktm-bol mar szoba johet az exc (sx-be is inkabb csak a 6-os exc valtos). De crfx-ek nagyon dragan vannak.. Az en penztarcamhoz
tel.: +36-30-579-1558