Sziasztok!Azt szeretném kérdezni,hogy mitől csattog a láncom?pl:ha elindulok szépen lassan,akkor nagyon csapkod,és ezt akkor is észre vettem amikor nagyobb sebességi fokozatban kb fél gázon tartva komótosan haladok.
Nem tudom aktuális e még,és mi történt a most rajta lévővel /nem lehet hüvelyezni?/ de november eleje magasságában lesz egy ilyen nicasilos CR 250 2002 -2004 hengerem szép és jó állapotban patika dugóval ,ha érdekel Téged vagy mást akkor itt a lehetőség.Elérhetőség az adatlapomon található.
Sziasztok!
Keresek Honda Cr 125 2000-es évjáratúhoz komplett blokk közepet. SoS lenne! Kérem akinek van jelezze!
e-mail címem: falubiroa@citromail.hu
Üdv!
Láncszettből mindenképpen vegyél újat,a másik két dologgal kapcsolatban nem irigyellek,nicasilos hengerről sztem bátran lemondhatsz hacsak nem akarod rákölteni a motor árának felét rá,súber is legalább olyan ritka,bár újonnan legalább az is drága...
Sziasztok!
2001-es Cr 80- hoz kellene nekem karburátor, vagy legalább a súber henger mert az enyém valahogy foltokban kikopott..(gondolom ez probléma)
Esetleg hibátlan henger is érdekelne, vagy tapasztalatok a henger hüvelyezésről!? (tartósság, teljesítmény)
Illetve láncszett is érdekelne.
Sziasztok!
Szükségem lenne egy két ötletre :-)
Cimbora 450 es crf gépe egyik napról a másikra, nem veszi a lapot. Alapjáraton,kis gázon szépen pöfög, de nagyobb gáz húzásakor csak tortyog, nem akar menni.
Lehet e köze a dologhoz, hogy pár órát az oldalán töltött a gép? :-(
Sziasztok!!!
Vasárnap vettem egy 2006-os CRF 450-et!!!
Olyanra adatokra lenne szükségem, hogy a szelephézagokat mennyire kell beállítani???(korongos )
Illetve az automata dekompresszornak mekkora hézagot kell hagynom???
Köszönöm szépen előre is a válaszotokat!!! :)
Üdv.: Béci
Alapvetően teljesen ha karban vannak tartva....
Viszont ha kifogsz egy olyat amit csak hajtottak akkor inged - gatyád ráköltöd és a napot is elátkozod amikor megvetted.
Ezek versenymotorok. Ha megfelelően szervizeled és karbantartod ... cserélgeted amit kell zsírzod ahogy kell... akkor megbízható.
Mivel 15 és 20 év közötti motorokat jelöltél meg melyeknek valószínű már számtalan gazdája volt, így nagy valószínűséggel egyetlen épp porcikájuk sem lesz ezeknek a vasaknak.
Rendberekhatók hogy megbízhatóak legyenek, de horribilis összegekért valószínűleg a nulláról kellesz teljesen újjáépíteni őket.
Különben gyakorlatilag motorozásonként lehet majd rajtuk szerelni valamit.
Persze akadhat kivétel is....
Heló mindenkinek! Nagy segítségre lenne szükségem! Kellene egy 2002-es esetleg 2003-2004es henger a Honda CR 250-esemre. Bármilyen állapotban jó lenne! Nagyon hálás lennék, ha tudna ebben valaki segíteni.
Néha nekem is nehézkesen indul. Sztem valamikor túl is szivatom,nekem akkor szokott picit durrogni. Na akkor aztán tényleg nehezen indul.
Volt olyan is hogy a 2.rúgásra beröffent.
Szóval sok múlik a technikán is valószínü..
Keresek Honda Cr 125 2000-es évjáratúhoz komplett blokk közepet. SoS lenne! Kérem akinek van jelezze!
e-mail címem: falubiroa@citromail.hu
Üdv!
70/6321-829
2001-es Cr 80- hoz kellene nekem karburátor, vagy legalább a súber henger mert az enyém valahogy foltokban kikopott..(gondolom ez probléma)
Esetleg hibátlan henger is érdekelne, vagy tapasztalatok a henger hüvelyezésről!? (tartósság, teljesítmény)
Illetve láncszett is érdekelne.
Szükségem lenne egy két ötletre :-)
Cimbora 450 es crf gépe egyik napról a másikra, nem veszi a lapot. Alapjáraton,kis gázon szépen pöfög, de nagyobb gáz húzásakor csak tortyog, nem akar menni.
Lehet e köze a dologhoz, hogy pár órát az oldalán töltött a gép? :-(
Vasárnap vettem egy 2006-os CRF 450-et!!!
Olyanra adatokra lenne szükségem, hogy a szelephézagokat mennyire kell beállítani???(korongos )
Illetve az automata dekompresszornak mekkora hézagot kell hagynom???
Köszönöm szépen előre is a válaszotokat!!! :)
Üdv.: Béci
Viszont ha kifogsz egy olyat amit csak hajtottak akkor inged - gatyád ráköltöd és a napot is elátkozod amikor megvetted.
Mivel 15 és 20 év közötti motorokat jelöltél meg melyeknek valószínű már számtalan gazdája volt, így nagy valószínűséggel egyetlen épp porcikájuk sem lesz ezeknek a vasaknak.
Rendberekhatók hogy megbízhatóak legyenek, de horribilis összegekért valószínűleg a nulláról kellesz teljesen újjáépíteni őket.
Különben gyakorlatilag motorozásonként lehet majd rajtuk szerelni valamit.
Persze akadhat kivétel is....
És mivel azt a legegyszerűbb ellenőrizni én azzal kezdenék, mielőtt nagyon elmerülnék a hibakeresésben
Volt olyan is hogy a 2.rúgásra beröffent.
Szóval sok múlik a technikán is valószínü..
Szívó oldalon szelephézag..
üdv:Zsolti