Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 2000-es cr 250-re fel tudok rakni egyel újabb idomszettet?
Első képen lévőre szeretnék felrakni olyat, mint ami a második képen van. Előre is köszi!
A gyári könyv úgy írja: A motor későbbi megbízható működése érdekében első 25 kilométeren kerüld a teljes gázos elindulást és az agresszív gyorsításokat .
Tehát ha hobby szinten felújítás után egy tank benzint kíméletesebb üzemmódba motorozol ki az nem fog a motor hátrányára válni.
Brake in procedure szükséges új motornál, illetve dugattyú, hajtókar, vagy főtengely csere esetén.
Másabbak a szelep tányér átmérői, más a vezérlés hangolása, szélesebb a hajtókat alsó része ( nagyobb tűgörgő), van kiegyenlítő tartály a hűtőhöz, hátsókerék 18-as, futómű hangolása elvileg lágyabb.... nagyjából ennyi. Az egyik krosszmotor, a másik enduró.
Van egy eladó komplett idomszettem 2009-2012 crf 450 R-hez,crf 250R-hez is jó 2010-2013-ig a képen látható állapotban.Az idomok nincsenek törve. 20000 ft
akit érdekel ide írjon,és megadom a számom: repsol82@gmail.com
köszönöm
Marci7245. Ha előre és hátra is nagy kereket raksz,akkor majd nem tudsz vele menni. A láncod ugyan úgy fog nyúlni. Használj normál gyári áttételt, vegyél valami gyűrűs láncot valami jó minőségűt. Keres valami ipari lánckenőt nem motorost iparit" interflon ep +". Drága mint az arany kb 4x5 annyi ideig elég mint 1 motoros. De a láncod élet tartamát 2x növeli. Minden motorozás után tisztítsd meg a láncot ápold le és hagyd állni 1-2 napot, hogy a lánckenő bekússzon a gyűrűk alatt a helyére. Nem csak az én véleményem , van már pár barátom akik kipróbálták.
Lendkeréklehúzó és egy kívül-belül körmös kulcs hogy lelazítsd a kuplungagy anyáját, Utóbbi hiányában ha nagyon barkácsolsz akkor fogat tudsz letörni a kuplungkosárról,ha nincs szerszámod akkor légkulcs segíthet,és lendkeréklehúzó nélkül is boldogulhatsz,ám e kettővel egyszerűbb.
Első képen lévőre szeretnék felrakni olyat, mint ami a második képen van. Előre is köszi!