Van lehetőséged másik crf ről karbit rápróbálni?
Hasonló cipőbe járt cimbim. Szanaszét pucoltuk a karbit,aztán tettünk rá másikat....
Ott jött a meglepi.... Még mindíg csak toryogott
Tehát nem is biztos, hogy karbi gond van....
Itt pl szelep himba -csapágy törés volt a ludas.
2006-os Honda CRF 450 X típusú motort vettem, üzem meleg állapotban is hirtelen gázadásra fullad, ergó nem evszi a lapot. Karburátort tisztítottam, kipufogó gyári, viszont fojtás nélküli.
Van valakinek ötlete, melyik fúvóka lehet a hibás? Főfúvóka 165, Alapjárati 45
Rendben van,mehet bele.
Múlt héten nem veled beszéltem 01es CR250 hengerrel kapcsolatosan? Ha igen akkor írj rám légyszi /adatlapomon az elérhetőségem/mert nem mentettem el a számodat.
Dugattyú, vezérműlánc, esetleg szívószelep, tömítések
Rég nem követem az árakat, de ha ez mind kell akkor kb 80-130 között
Ha a hajtókaron a második dugó fut akkor hajtókart is kell + szimering + nyugvócsapágy ez lesz még vagy 80
+ amit még találsz közbe...
Hali...
Elvileg 92 üzemóra van a gépembe, tehát lassan érik a felújítás. 150 órát semmiképpen nem szeretném meghaladni..
Mit kell benne ilyenkor feltétlenül cserélni?
És mennyi lóvé kb.?
Egy-két csepp valamelyik csövön nem féltétlenül jelent bajt. Van rajta vagy 5 cső az, én motorom annó féktávon szinte az összes csövön locsolta a benzint..
Üdv!
A tegnapi napon jött meg a motorom a szerelőtől, elvolt mivel a karbi túlfolyóján csöpögött belőle a benzin. Ki lett cserélve a gyertya, be lett állítva a karburátor. A mai napon alig indult el a motor, csattogott a kipufogó akkorát, mintha egy atombombát vágtak volna le - gondolom túlszivattam -. Amikor elindult, akkor 2 kicsi csepp benzinnel ajándékozott meg a karbi. túlfolyója. Illetve a motor kipufogócsonkja vörösen izzott. Az utóbbi rémisztett meg igazán, mivel voltam a motorral többször is este, szürkületben motorozni és sohasem láttam izzani a csonkot. Mit tanácsoltok?
Hasonló cipőbe járt cimbim. Szanaszét pucoltuk a karbit,aztán tettünk rá másikat....
Ott jött a meglepi.... Még mindíg csak toryogott
Tehát nem is biztos, hogy karbi gond van....
Itt pl szelep himba -csapágy törés volt a ludas.
Maradt egy gyári '05 CRF-450 dobom, ha valakit érdekel irjon!
2006-os Honda CRF 450 X típusú motort vettem, üzem meleg állapotban is hirtelen gázadásra fullad, ergó nem evszi a lapot. Karburátort tisztítottam, kipufogó gyári, viszont fojtás nélküli.
Van valakinek ötlete, melyik fúvóka lehet a hibás? Főfúvóka 165, Alapjárati 45
Honda CRF 450 2006-ra keresek hátsó gyári 19"-es felnit!!!
Ha van valakinek eladó kérem jelezze!!!
Köszönöm szépen előre is!!!
Ha max 130 -150 be megáll, az korrekt lenne :-)
Csak addig ne legyen gond vele!
Múlt héten nem veled beszéltem 01es CR250 hengerrel kapcsolatosan? Ha igen akkor írj rám légyszi /adatlapomon az elérhetőségem/mert nem mentettem el a számodat.
Rég nem követem az árakat, de ha ez mind kell akkor kb 80-130 között
Ha a hajtókaron a második dugó fut akkor hajtókart is kell + szimering + nyugvócsapágy ez lesz még vagy 80
+ amit még találsz közbe...
Elvileg 92 üzemóra van a gépembe, tehát lassan érik a felújítás. 150 órát semmiképpen nem szeretném meghaladni..
Mit kell benne ilyenkor feltétlenül cserélni?
És mennyi lóvé kb.?
A tegnapi napon jött meg a motorom a szerelőtől, elvolt mivel a karbi túlfolyóján csöpögött belőle a benzin. Ki lett cserélve a gyertya, be lett állítva a karburátor. A mai napon alig indult el a motor, csattogott a kipufogó akkorát, mintha egy atombombát vágtak volna le - gondolom túlszivattam -. Amikor elindult, akkor 2 kicsi csepp benzinnel ajándékozott meg a karbi. túlfolyója. Illetve a motor kipufogócsonkja vörösen izzott. Az utóbbi rémisztett meg igazán, mivel voltam a motorral többször is este, szürkületben motorozni és sohasem láttam izzani a csonkot. Mit tanácsoltok?