Nem hiszem, hogy az olyan nagy baj lenne, ha egy idő után jobban megy a motor. Feljavítás után be lett állítva egy bizonyos értékre, állandóan folyamatosan változik minden. A te motorodon most jött el az az idő, mikor a legoptimálisabb a beállítás értéke. Sokan nem is gondolják, hogy a használattal párhuzamosan után kell állítani, használják míg megy. Lehet , hogy a motorod most tisztult ki rendesen,de ne csüggedj menni fog a motorod még rosszabbul is.
HELLO skacok! A 2 ütem szakértöitöl szeretném kérdezni, hogy az lehetségese, hogy a motor mikor átesik egy nagyobb szintu GO-n akkor megy rendesen utánna és kb 30 motoróra után elkezd nagyon menni azaz már emelgetni is sokszor mikor nemszámítok rá. Mi okozhatja ezt? Mert nemhinném, hogy csak 30 motoróra körül járatódana be!
Ez szinte minden 450-esről elmondható.
De ha megtanulod a technikát elsőre ritkán másodikra tuti indulni fog, ha pedig megszívatod arra is van megfelelő eljárás. ... szellőztető, melegindító.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék elsősorban CRF 450 tulajdonosoktól az indítással kapcsolatban. Azt mondják nehezen indulnak és ha az első 1-2 rugasra nem roffen utána szórakozhat vele az ember. Ezt tapasztaljátok?
Alapjaiban egyforma az R és az X
Az R a krossz az X versenyenduró .... nem feltétlen utcára tervezve....
Az X alapja a kroszmotor, endurós igényeknek megfelelően áthangolva.
Másabb rugózás, másabb teljesítményleadás ... más szelepek, vez. tengely, szélesebb hajtókar, + egy-két apróság.. világítás stb..
Versenymotork, üzemórásak, szervizigényesek.
Megfelelő karbantartással megbízhatóak, kérdés hogy mennyire kókányolt előéletű példányt fogsz ki.
UI:
az oldal szar lett nem enged bejelentkezni......
Gondolkodom a VFR mellé télre / terepre egy enduroban. Árban első körben 7-800k környékét lőttem be. Ekkor került képbe az XR 400, de a levegős, viszonylag gyengébb blokk nem túl szimpatikus. Ezt követően ugrottam át a CRF-ekre. Google-ban olvasgatva láttam, h van belőle R és X verzió is. Ha jól informálódtam, utóbbi adatok alapján picivel gyengébb is. Jól sejtem h az X inkább utcára szánt (világítással, önindítóval ellátott) endurot takar?
Mit kell tudni ezekről, mennyire üzemórás, mennyire karbantartásigényes (olaj, szűrők, lánc - lánckeréken kívül) konstrukció?
Mivel picit gyengébb, mint az R, talán tartósabb, kevésbé üzemórás?
Első körben rendszámos, vagy rendszámozhatót keresnék, az X-ből többet is találok rendszámmal, mint az R-ből.
Ha jól emlékszem nekem van a padláson 2006-os 450crf-é (240mm-es gyári tárcsához való) ,Csütörtökön tudom megnézni, Szerintem jó a 2003-ra is , ugyanazzal a 47mm-es Showa telóval készültek.
Sziasztok! Kis segítséget kérnék! Crf 450 2003ra keresnék gyári cross kerékhez és tárcsához féknyereg tató adaptert! Supermoto volt eddig rajta, de ez az alkatrész hiányzik. Esetleg tippek ötletek hogy honnan lehetne beszerezni, nem csillagászati áron? Szerintetek a 2005ös évjáraté esetleg jó lehet e az enyémhez? Köszi
Azt el mered árulni hogy miért költöttél rá saccra olyan 200e-t eladás előtt?