Zsolti...úgy látom megint kövezésre készülnek Pedig ha tudnák, hogy a CBR Klub oszlopos tagja vagy Te mint exHondás
Egyébként a lehetőség mindenkinek adott, h véleményét megossza mindenféléről ( akár a Ducatikról ) velünk különböző túrákon
Hátha idén többeteket látunk motorozni is
P.S.: mondjuk sztem az a motor, amelyik pár karccal túléli, h 20m-en eltolja egy Combino és utána pöccre indul, az talán össze lehet rakva és nem egy lámpánál fog széthullani
Tényleg ugyan az az olaj keni, de miután a szűrő már kiválasztotta az oda nem illő részecskéket.
De legalább a zebránál álva minket nem röhögnek ki a járókelők, hogy: " nída migyá széthullik alatta az a vörös csörgő vas"
Viccet félretéve semmi bajom a ducikkkal abban is van valami amit irtál, kinézetre meg tényleg csak kullognak a Japók a digók után.
Az áruk meg halandó fószereknak megfizethetetlen+ magas szervizigény és költség. Ennyit az olasz paripákról egy cbr-cluf forumban
A ti kuplungotok is csörög, csak nálatok a japók olajba fürdetik, hogy kisebb legyen a hangja.
És látnátok mi dzsuva jön le a kuplungról használat közben, aztán ugyanaz az olaj keni a csapágyakat, dugókat, hengereket, stb.
Úgy érzem, ez mérnöki ellentmondás ! De hát japánok, kicsit bolondok .
Szia!
Javul a gázáramlás, nincs benne a kipuban a plusz fojtás, amit a katalizátor jelent. A légkörnek nem használ, de a motornak semmi baja nem lesz. Tán még 1-2 gyengécske lovat is találsz a ménesben, ha katalizátor nincs.
Egy komoly műszakin viszont keresni fogják
Üdv. Nagy kérdésem lenne. Ki lett éve a motormbol a katalizátor de már régen 2005ös CBR1000RR. Mert jobb a hangja durrog ha visszaváltasz stb. De azt mondja itt egy ember.: Nagyon árt a motorjának. A másik : Nem lesz semmi baja csak a környezetvédelmi okokbol nem jo de a motorjához nincs köze . A harmadi: Semmi baja igy olyan mintha egy nyitott rendszer lenne alatta... Na szerintetek?
Sajnálom, hogy félreértettelek. Ez sajnos a fórum hátránya...hogy hanglejtést és gesztust nem kapsz... így könnyen félremennek dolgok.
Sajnos én is túlreagáltam, bár szerintem a mondandóm általános volt és semmi bántót nem tartalmazott
Ha viszont megbántódtál bocsánat érte! Nem volt szándékos. Sajnos volt már az általam alább leírtakra példa ...úgyhogy ezért értettelek ennyire félre!
Na peace and love
Hijjjjnye, igenis forszírozzuk csak! Úgy érzem jól elkanyarodtál az én mondanivalómtól. Rendesen félre értettél!
Itt én új vagyok, azért néztem be IDE hozzátok, mert azt láttam, hogy CBR-Klub. Itt jön az én mondanivalóm lényege, amit tévesen ragadtál ki szavaimból: ÉN a CBR-rel kapcsolatban hozzá tudok szólni, de Ducati-val kapcsolatban nincs semmilyen tapasztalatom, nem ismerem ezért írtam, idézem: "Nem tudok többet hozzászólni. "
Még ezt a kis figurát ( ) is odatettem, hogy jobban érthető legyen, hogy lövésem sincs a Dukáról. Még annyi sem, hogy hol gyártják sajna.
De természetesen minden motorozással kapcsolatos dologról, abszolút szívesen beszélek!
Látod mennyire nem ismersz, rögtön a rosszat feltételezed rólam... ej-ej!
Amennyiben ilyen dolgokat fetételezel és félreértesz tőlem, lehet tényleg inkább nem kelle szólnom egy szót sem, csak lapítok majd csendben és olvasgatok. Jesszusom!
Na ezt ne kezdjük...
Mindenki azt csinál, amit akar, arról beszél, amihez kedve van...Nem szeretem, ha megszabják, h mit lehet és mit nem, azokat meg főleg nem, akik másoknak meg akarják mondani, milyenek legyenek, mit mondjanak és mit gondoljanak...
Ha ebben a fórumban csak a CBRekeről beszéltünk volna eddig, már nem lenne mit mondanunk egymásnak...
Motorosok vagyunk, ez a lényeg... És annak nyomán, amit a régi rómaiak mondtak:
"ember vagyok, tehát semmi sem áll tőlem távol, ami emberi " -
motoros vagyok, tehát semmi sem áll tőlem távol, ami motoros...
Kérlek benneteket ezt ne is forszírozzuk tovább...
Leng a kezem, jelentkezem!
Igen, Peti jól mondja, F4-es vagyok.
Csak még nem ismertek annyira (Személyesen legalábbis).
A CBR600F fórumban szoktam többet firkálni és a Fehérváriak közt.
Persze ti sem vagytok feledve, sőt!
Ami a Ducát illeti... ez meg egy CBR-Klub nevű fórum. Nem tudok többet hozzászólni.
Inkább dobok fel nektek képet a "ráncfelvarrás" utáni popsimról:
Egyébként a lehetőség mindenkinek adott, h véleményét megossza mindenféléről ( akár a Ducatikról ) velünk különböző túrákon
Hátha idén többeteket látunk motorozni is
P.S.: mondjuk sztem az a motor, amelyik pár karccal túléli, h 20m-en eltolja egy Combino és utána pöccre indul, az talán össze lehet rakva és nem egy lámpánál fog széthullani