Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Honda- Repsol Marc Márquez 93 új póló eladó Féláron.
Eredetiek, bontatlan csomagolásban.
Póló: L; XL; ár: 7000Ft
Tel.:30/9068005
Nyíregyházán személyes átvétel megoldható, máshova posta ok.
szép napot! 99 sc 33 (kék -narancs) ot szeretnék felújítani . hol lehet a pontos szín kódot , mintát és matricát beszerezni ? Köszönöm !
Nagyon szép!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_900_rr/honda_cbr_900_rr-13513380
Eeeeeeeeeejjjjjj....ha!
Nyálcsorgatós.
Sziasztok! Ha valakit esetleg érdekel eladó lesz a motorom. Cbr 900 sc33 1999-es.9,5 éve van a tulajdonomban, Magyarországi ritka szép állapotban van. Képeim között láthatóak a képek a motorról. Sajnos az utóbbi par evben nevetsegesen keveset mentem vele ezért szeretném eladni. Egyelőre nem hirdetem sehol, tavasszal tervezem meghirdetni, de gondoltam hátha valakit érdekel. Abszolút nem minden áron eladó így tényleg olyannak szeretném eladni aki egy valóban megkimelt példányt keres. Helyileg Orosházán van a motor. Szivesen válaszolok barmi kérdésre
Üdv Gábor
Köszönöm szépen az információt!
Az első fék 98-99 esen nagyobb ,fejidom is más, hátsó ülés boxa is más . Motorblokk szinte azonos .
Egyébként honnan tuom megállapítani, hogy ez első, vagy második generációs sc33? Leírás alapján 99-es, de ez csak a fogalomba helyezés. Van valami külső ismertető jegy?
...az sc28-nak meg 1000 Euro....
Mint írtam ma nézem meg a 33-ast, így elsőre jónak tűnik a keírtak alapján. Egyébként azért is esett ezekre a tipusokra a választásom, mert itt kinn abban az árban adják őket, mint a régi F, F2,F3 Hondákat. Ennek a 33-asnak 1300 euró az irányára.... Elképesztő
Jah, hát N.o.....az más. Ott jobban lehet szemezgetni. Itt javarészt a hulladék és a tàkolat között nézelődhetsz, pár üdítő kivétellel...
Egyértelműen a 33as.
De mindkét széria 20 meg 20+ év, szóval ha 28 asból találsz jobbat (nehéz lesz) akkor azt vedd meg nyugodtan, ha 33 asból (az is nehéz lesz) akkor még azt. De ha tudsz, a 33 as felé mozdulj. :)
Hát a könnyedebb alatt én is a súlyt értettem, a Honda Panom alapból 320 kg körül van megtankolva. CBR 600-am már volt, de -bár nem vagyok magas- nagyon aprónak éreztem. Úgy olvastam teszteken, hogy a 900 RR elég könnyen rakható a kanyarokba az alacsony súlya miatt. Németo-ban élek, itt aránylag még lehet alacsony km. futásút találni. Van egy 99-es sc33 49.000. Km-el, meg egy sc28 37.000 km-el, kb ugyanabban az árban, mindkettőnél 2 tulaj. Az sc 33-at ma megyek megnézni, a 28-at hétfőn.
Egyértelmű az utolsó széria jobb . Ugyan nem sok a különbség és mivel régi motorok kérdéses találni jót. Amúgy meg mit értesz könnyed alatt mert maxi a súly amit tudnék gondolni.
Sziasztok. A Honda ST 1100-am mellé szeretnék venni egy könnyedebb motort, az Sc28 ( az újabb, 94-96 verzió), és az Sc33-as modelleket nézegetem. Mi a véleményetek, melyiket érdemesebb megvenni? Vannak-e különböző tipushibáik? Vagy döntsek egyszerűen az állapot/ár alapján, mert "szinte" ugyanaz a kettő? Előre is köszönöm a válaszokat! elemics
15e HUF
Mi lenne az ár?
sziasztok, van egy elfekvő vadiúj Metzeler M3 Sportec 130/70 ZR16 os gumim, valakinek esetleg...?
Nekem olyan hiba volt egyszer, hogy egyszerűen eltört az a 90 fokban hajlított kar, ami lényegében maga az index látható része (rajta a műanyag bütyökkel amit pöckölsz jobbra balra meg benyomsz)
Egyszerűen elanyagfáradt ott, ahol eltűnik a szerkezetben, ez volt a szerencse mert így beakadt mint egy horog a rés peremében, legalábbis amíg megálltam. Különben elvesztem. Nem hittem el, arra gondoltam hogy az utolsó benyomáskor szétszaladt bent a szerkezet de csak annyi, hogy a nyomogatáskor hajladozik is minimálisan és addig bírta. Hát ilyet nem szerzek külön de nagy precizitással megpötyizték Co-val azt a körömnyi izét, nem olvadt szét. Persze még kellett kicsit reszelni rajta de jó lett.
Akkoriban valahogy mindennek egyszerre járt le az ideje és kurrens cuccok hullottak szét egyik napról a másikra, kis idegesítő mütyűröktől kezdve az elgondolkodtató dolgokig.
Kapcsoló újra ripityára szedése és takarítása megoldotta.
A kis réz lemezkét ami kapcsolja hogy merre indexeljen, azt egy pici rugó nyomja rá a kontaktáló felületre de a régi zsír miatt megszorult. Nem tudta a rugó így rányomni és nem érintkezett rendesen.
Próbáld ki csereképpen egy bármilyen indexrelével.
Nekem utóbi években minden műszakin nézték az" E" jelet a dobon, én e miatt is vettem egy bontott gyári dobot (nem volt nagy összeg) műszaki előtt felszereltem addig amíg egyszer a sport dobba bele nem törtek a csavarok. Azóta marad a gyári dob csak kapott pár plusz furatot hogy ne legyen villanymotor hangja, de nem is ordít!
Apropó!
Mostanában jött elő hogy induláskor nem megy az indexem, egy idő és sok sok kapcsolgatás után először a jobb oldali, majd legvégül a bal oldali "javul" meg!
Kapcsolót már kitakarítottam, valakinek volt hasonló? Valami tipp???
Korrekt. Egyvonalban van az általam tapasztaltakkal. Akárhogy nyomják a civilek hogy ilyen szigorúság van meg amolyan a rendőrök irányából, a helyzet az, hogy bőven hagynak élni. Sok olyan dologért szólhatnának amiért nem szólnak és ha akarnák, olyan világ is lehetne szabály az szabály vonalon, hogy a legártatlanabb nénike is hamar bukná az Altojára való jogsit de még ennek az autónak a műszakiját is. Melóban naponta találkozom olyan járművekkel, hogy egy rögtönzött vizsga keretében több pont miatt is azonnal bukó lenne a forgalmija. Közben meg nem is ezen problémák valamelyikével hozták. :D
Cbr 929 pálya farokidom.soha nem volt mèg motoron.5000ft hátsó lámpa zárral kis takaró idommal 6000ft oldalidom 5000ft db hozzá való ülès 4000ft sárvèdö 3000ft