Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv ! A benzin hogyan állhat benne ? A csap vákuumos tehát ott ha áll a motor nem folyik -folyhat ! A trafó szerintem attól még lehet rossz hogy kábel csere volt. Esetleg még az úszó lehet rossz és nem zár el . Én vennék egy sor gyertyát és tuszelepet ha ezek után is probléma van akkor karburátor tisztítani újra !
Sziasztok.
Ha lenne valakinek ötlete a következő problémára azt nagyon megköszönném.

A 919-esemen (1999) egyik napról a másikra leállt a hármas henger.
Amit eddig megpróbáltam:
- Karburátor teljesen szétszedve, kipucolva
- 2-es és 3-as henger gyújtó kábelei felcserélve (egy trafóról mennek), a 2-es henger tökéletesen megy a 3-as kábelével, de a hármas továbbra se indul el
- Gyertya csere (bár volt szikra, de azért egy próbát megért, mondjuk csak használt gyertyám volt, de kizárnám a gyertya hibát)
- A 2-es és 3-as karburátor fúvókáit, valamint az úszót és a tűszelepet felcseréltem, de a 3-as továbbra se indult be
- Kompresszió mérés a hengeren, 12.5 bart mértem

A dugulást szinte biztosan kizárnám, benzin szűrő is van a rendszerben. Amikor első alkalommal szétszedtem akkor állt a 3-as hengerben a benzin, viszont takarítás után már nincs túlfolyásnak semmi nyoma . A tűszelepet megnéztem, zárt rendesen az úszó nem lyukas.
Szerintem a karburátorral lehet a probléma, de már ötletem sincs hogy mi lehet a gond.
Esetleg gondoltam szinkronizálási problémára de szerintem nyitott gáznál akkor is mennie kellene.
Sziasztok!
CBR954-re keresek gyári dobot. Ha valakinél lenne, ne tartsa magában :)
Sziasztok!
Megkerdezem, bár sok reményt nem fűzök hozzá.. Valakit esetleg nem érdekel egy forgalomba nem helyezhető, sérülés mentes sc50 váz?
Sziasztok!
Eladó egy hátsó lengőkar és egy hátsó kerék tengelyekkel együtt, a rajta lévő gumi nem árképző.(1996-os)
15000.- a kettő.
Helyileg Debrecenben van, kérésre képet küldök.
A lényeg hogy jó !
Nem lehet hogy víz került a karbikba?
Sziasztok. Karburátor volt már megint. El sem tudom képzelni hogy hogy a francba de az volt. Minden darabokra szét kifujkál és össze. Tökéletesen működik. Friss benzint raktam bele már elötte is és új gyári üzemanyag szűrőt. Ezért nem is értettem hogy mitől dugulhatott el.
A 2 es és a 3 as henger ugyanarról a trafóról kapja a gyújtást! Próbáld meg átcserélni a trafókat úgy is ugyanaz a hiba?
Megkérlek, ha meg lesz az eredmény hogy mi volt a baj, akkor írd ide, hogy mi is okuljunk belőle! De szerintem ebből még egyszer karburátor szétszedés lesz, mert ott valami szemét kerülhetett a benzin útjába pl! és nem tud átfolyni. Precizitás és nagyító!
Szia.
Van.Ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Arra készülj fel hogy ezek már mind minimum 20 éves motorok és gumi tömítések lassan de biztosan egyenként feladják. Ha az előző tulaj nem tette meg akkor egy karbi tömítés szett cserét be kell kalkulálni ami nem olcsó dolog. Egyébként ha új alkatrész kell egyik sem olcsó a Hondába.
Köszönöm ;)
Ha tudsz, szerintem 33-asban gondolkozz, talán nagyobb a merítés és bár azok is láttak ezt azt 20 év alatt de a 28-ast már tényleg mindenki piszkálta, összetörte, legyilkolta, felújította, átfestette stb. és nehéz kifogni. Ha van egyáltalán rendes eladó. De én nem nagyon látok.
Amúgy ugyanazok a szabályok, idomok lehetőleg ne utángyártottak legyenek, meglegyen minden alkatrésze (a motoron persze nem kosárban odaadva mellé) működjön minden elektromosan, visszajelzők is, hideg melegen induljon rendesen, ne füstöljön gázra és gázelvételre sem és fussanak vonalban a kerekek, ne kottyanjon a teló vagy a kormánycsapágy mint egy gagyi robogón. A zsebbenyúlós dolgok ne legyenek azonnal cserések mert egy láncszett még oké de egy tárcsa előre 50k. Kell 2...
Világítson, dudáljon és ne zenéljen a vezérlése, kb. átlag elvárások.
Én mégis valami elektromosra szavaznék.
Egy karbi bármennyire is el lenne hanyagolva és szakad a dzsuvától, akkor is tud annyit, hogy szarul de járjon vele az a henger. Mondjuk hacsak nem kátrányt tankoltak bele. De mondod, hogy kipucoltad már egyszer és nehéz azt elképzelni hogy valami annyira kimaradt volna hogy offolja azt a hengert.
Út szélén ha szájjal kifújkálja az ember a leglényegesebb részeket, annak már legalább hazáig mennie kell. Azt mondod, benzint kap.
Gumiból a Metzeler Sportec M3-at nagyon tudom ajánlani, főleg előre de leginkább párban. Utcára egyszerűen nem kellhet jobb + nem kicsit lehet vele megvadulni is. Nem motorozod ki egyszerűen.
Olaj...hát nekem volt mindenféle 10+ év alatt a gépben, még az egzotikusabb márkákból is (Q8 pl.) nem tapasztaltam nagy különbségeket, betartottam a teljesítményszinteket a választásnál és kb. ennyi. Ha jól rémlik ásványi 10-40 való bele, ennél csak jobbat tudsz tenni bele manapság.
Túl jó olajat nem kell bele venni mert semmi sem fog történni max. a lelkiismeretednek jobb meg ugye a kényeztetés érzése de a CBR-nek pont mindegy, hogy 4-5-6 k. ért veszel bele olajat per liter vagy többért (vagy kevesebbért) Nem ez számít. Ja, a Motulnál annyi volt, hogy 2 nap múlva indítás után többször meg kellett húzgálni a kuplungkart és pár mp.-ig behúzva tartani mielött 1 be tettem különben akkorát csattant mintha nem húztam volna be a kuplungot. Utána már hibátlan volt útközben. V.szeg összetapadtak a lamellák valami olajkomponenstől. És fel tudott melegedni annyira, hogy kicsit büdös legyen. Más olajnál nem voltak ezek.
Jelenleg Xadot használok. Olyan mint a többi.
Én is jártam már így . Szetszedtem full kitakarítottam azt mégse lett ok . Ha már a gyújtás tesztelve lett ez van mint lehetőség !
Az lesz csak elég idegesítő hogy darabokra szedem kitisztítom új benzint rakok bele és ezt csinálja...
Üdv ! A karburátort atnezném újra .
A trafókba lévő gyertyakábeleket már felcseréltem de eddig semmi. A jeladónál nem igazán lehez állítani, jelet ad mert akkor a többi sem működne. A trafókat is kimértem már. A jeladót is ki lehet valahogy mérni?
üdv mindenkinek!929-be keresek első teleszkóp szárat.ha van valakinek jelezze!kösz.
Szia,
a trafón lévő gyertyapipa kábeleit is felcserélted?
Közvetlen a trafóból kitekerve gondolom.
Főtengely jeladó jó? Milyen jelet ad?
Sziasztok!

Nagyobb motorra váltáson gondolkodom mostanában és a 900RR-el (SC28 és SC33) szemezgetek.
Tudnátok segíteni, hogy miket érdemes megnézni, ellenőrizni esetleg ezen a típuson a vásárlás előtt? Van-e valamilyen típushibája?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Geri
Szerelő vagyok, és már végig próbáltam az összes variációt a trafóval meg kábelekkel. A gyertyák is újak, és mivel az 1-4, 2-3 van egy gyújtótrafón ezért nem értem hogy mehet a 3 as és a 2es nem.
Én nem vagyok szerelő csak kb.45 éve szerelgetem a motoromat. Szerintem a gyújtáskörben lehet valami gond ! Kompresszióhoz kicsi s szikra! pl. De cseréld fel először a nem működő henger gyertyapipát az egyik működővel , ha nincs változás akkor vissza majd a gyújtótrafóval és a gyertyával is tedd ezt és ki fog derülni mi lehet a baj . De inkább vidd motorszervizbe!