Ja és amit adtak hozzá szűrőt: túl mélyre megy a tankba, "későn" kezdődik a szitarésze, konkrétan a szűrője és ha mittomén 4 liter tarcsi van a tankban és átteszed tartalékra, hamar keresni kell kutat mert úgy 2-3 liter úgy benne maradt a tankban, hogy nem lehetett elhasználni. Ezt sajna teszteltem. Ezután visszatettem a gyári szűrőt, még jó hogy nem dobtam ki, összehasonlítva derült ki mi van.
Csatlakozom. Én végülis arra tudtam használni, hogy felújítottam belőle a gyárit, aminek letört az a négyszög-része amire a műanyag kar megy.
Biztos többfajta minőség van, de én azt kaptam 5.5 k-ért, hogy (mivel a tankra rögzítő anya peremezése gagyi volt) a csap leesett a tankról, szerencsére nem volt még benne benya. Egyszerűen átugrott a peremezésen és leesett, az anya meg fennmaradt a tankon. Tehát a gyári testet kellett használni onnantól. A csap két fele pontatlan volt, a köztük lévő tömítés kis keresztmetszetű és hitvány, vettem benzinálló O gyűrűt és gyártottam + pasztával raktam össze. Kiiktattam a membrános automata csap-részt is belőle mert nekem gyárilag nincs. Most annyi van, hogy mindig tartalékon van a csap mert nem szereti ha mozgatják (én meg úgyis tudom, mikor kell tankolni) mert
1. szorul, tengelyirányban kell játszani vele és úgy forgatni, akkor működik...ennek oka, és egyben a köv. pont:
2. ilyenkor megjelenik 1-2 csepp benya a csap alján mert a tengelyen az O gyűrű is hitvány + lóg a tengely kicsit. Kínai.
És hogy miért szorul a tengely? Mert egy csapágygolyót passzolgatsz a fészkek között, tartalék, off, nyitva és ezeknek a fészkeknek a pereme nincs lecsapva elég szélesen, túl szögletes és beakad a golyó, nehezen ugorja át. Ha le kell venni a tankot pl. azért rá lehet venni, hogy működjön de ha nem muszáj, én nem basztatom. :) Belenyúltam, ez van.
Szerintem újban kéne...a bontott mind egyidős és fene tudja...végig kell nyomogatni meg gyűrkészni, hajszálrepedések stb. Amikor a 28 ashoz kellett, valami 20k. körül volt a 4 db.
O.k, köszi. Rámegyek a dologra. Gondolom lennie kell benne jeladónak, ha az vagy a vezetéke rossz, akkor nemcsak fordszámmérő nem lenne, hanem a moci sem működne. Az gyanúsabb, hogy a trafóról jön a jel...akkor tank le. Köszi mégegyszer!!! Remélem nem a vezérlő hibája a dolog.
Szia,
A motorvezérlőből kapja a fordulatszám mérő a jelet. A motorvezérlő meg számolhatja sokmindenből...pl főtengely jeladó, trafó kimenet...
Ellenőrizd a vezetéket a vezérlőtől a műszerfalig.
Volt egy kis villamos anomáliám a töltés stb. környékén, már megoldódott szerencsére. Viszont a hibakeresés közben egyszercsak kifeküdt a ford.számmérő és azóta is 0. Épp próbáltam a mocit menet közben, pont odanéztem amikor leesett a mutató. Utána szerelőhöz került, helyrerakta a dolgokat, fesz.szab, stb. és mivel amúgy rendben talált mindent, nem kutatta tovább a fordszámmérő hibát és megegyeztünk, hogy a műszer a hunyó. Kivettem, elvittem a megfelelő helyre, sajnos a műszer hibátlan.
Kérdésem: van valami olyan gyerekbetegsége a gépnek ezzel a témával kapcsolatban, amiről 15 év alatt nem hallottam esetleg, mivel kezdjem a hibakeresést? A trafóról kapja a jelet gondolom, onnan a dobozba, onnan műszerbe...mit keressek? Nem ragaszkodom a hekkeléshez de az autóvillamosságisok nem rajonganak a motorokért errefelè, pár dolgot én is megnézhetek esetleg.
Biztos többfajta minőség van, de én azt kaptam 5.5 k-ért, hogy (mivel a tankra rögzítő anya peremezése gagyi volt) a csap leesett a tankról, szerencsére nem volt még benne benya. Egyszerűen átugrott a peremezésen és leesett, az anya meg fennmaradt a tankon. Tehát a gyári testet kellett használni onnantól. A csap két fele pontatlan volt, a köztük lévő tömítés kis keresztmetszetű és hitvány, vettem benzinálló O gyűrűt és gyártottam + pasztával raktam össze. Kiiktattam a membrános automata csap-részt is belőle mert nekem gyárilag nincs. Most annyi van, hogy mindig tartalékon van a csap mert nem szereti ha mozgatják (én meg úgyis tudom, mikor kell tankolni) mert
1. szorul, tengelyirányban kell játszani vele és úgy forgatni, akkor működik...ennek oka, és egyben a köv. pont:
2. ilyenkor megjelenik 1-2 csepp benya a csap alján mert a tengelyen az O gyűrű is hitvány + lóg a tengely kicsit. Kínai.
És hogy miért szorul a tengely? Mert egy csapágygolyót passzolgatsz a fészkek között, tartalék, off, nyitva és ezeknek a fészkeknek a pereme nincs lecsapva elég szélesen, túl szögletes és beakad a golyó, nehezen ugorja át. Ha le kell venni a tankot pl. azért rá lehet venni, hogy működjön de ha nem muszáj, én nem basztatom. :) Belenyúltam, ez van.
üdv
Power com.5
Előre is köszönöm
Köszi
Latom nem mostani a komment.
Van 929 gyari dobom.
Ha erdekel 70-3179083.udv Pali
Elöre is köszönöm Kero
A motorvezérlőből kapja a fordulatszám mérő a jelet. A motorvezérlő meg számolhatja sokmindenből...pl főtengely jeladó, trafó kimenet...
Ellenőrizd a vezetéket a vezérlőtől a műszerfalig.
Kérdésem: van valami olyan gyerekbetegsége a gépnek ezzel a témával kapcsolatban, amiről 15 év alatt nem hallottam esetleg, mivel kezdjem a hibakeresést? A trafóról kapja a jelet gondolom, onnan a dobozba, onnan műszerbe...mit keressek? Nem ragaszkodom a hekkeléshez de az autóvillamosságisok nem rajonganak a motorokért errefelè, pár dolgot én is megnézhetek esetleg.