Ha benne van a jelzés a búrában akkor vizsgán is el kell hogy fogadják.Ugyan az a szitu mint a pótféklámpás mizéria ami volt. Tiltották utána engedélyezték utána csak a jelöltet engedélyezik.EZ a mi kis hazánk!
Amit a vizsgán nem engedélyeznek az a piros index.
Ha sárga akkor tök mindegy, hogy milyen és milyen színből villog.
Azt se értem a neont miért nem engedélyezik itthon mikor egész Ausztria "világít" !!!!?????
Az a plusz 150 ezer eladásnál fog visszajönni,mivel az fiatalabb,de mivel új motort az ember nem szokott egyből eladni,ezért különösebben nem éri meg....(szerintem)
Van itt valakinek gyakorlatban szerzett összehasonlítási tapasztalata a 2004-es és a 2005-ös CBR 600RR között? Tudnillik az egyik HONDA szalonban 150 ezerrel olcsóbban lehetne hozzájutni a 2004-es modellhez. Gyakorlatban észrevehető a 2005-ös átgyúrt motorja, fordított első telók, radiális fékek...stb-ből adódó külömbségek? Egyszóval érdemes-e venni 150 ezerrel olcsóbban egy 2004-est, vagy annyi lóvéval többet ér a 2005-ös???
Sziasztok!
Úgy tudom az ilyen amerikai(féklámpaindex) lámpákért harapnak itthon a rendőrök.Nem igazán fogadják el szabályosnak.Én nem tenném föl,mert előbb-utóbb felöklelnének.
Ez csak amcsiban divat, hogy a féklámpa villog mint index. 1x régen mentem egy ilyen autó mögött biciklivel, és majdnem felkenődtem rá, mert nem vettem észre hogy indexel. Bár lehet hogy csak megszokás kérdése az egész. Nekem spec. nem tetszik.
Üdv Hamirr!
Ahogy mondod, állítani kell a mocin, nyitottabb cső, jobb "öblítés", levegőszűrő=többletüzemanyag, sajna tippem nincs igazán, melyik szervíz, én a Takoberbe vinném, de a reklamációt nem tudok orvosolni Neked. Üdv
Hali
Eddig csak olvasgattam de most kérdeznék valamit:dobot és légszűrőt cseréltem és elkezdett kormolni a kicsike.
Be kellene állítani újra a mocit?
Amúgy én felraktam az Lsl bukógombát a mocira gyári rajz alapján,nem veszélyes mutatvány
Marhaság ez az indexes dolog...
15 perce szálltam le a mociról, járkáltam picit a városban és én elfértem.
Ez ne riasszon el mert 600 rr kurva jó motor.
Üdv exy
Az igazság az hogy én is a 2005 öst választottam volna,de a tesómnak van egy egy ugyanilyen és ő már eldobta egyszer.
És hát ugye a törött idomok vonzó bája... .
De tulajdonképpen túlzottan nagy különbség nincs a két moci között
Nekem elég(erős)...
üdv exy
Robogoval mégse vágnék neki
Ki jön vasárnap?
UCY
Ezzel kapcsolatba Tomiboyhoz furdúlj,asszem ő csinál ilyeneket.
Üdv
Tudna valaki segíteni bukógomba mérettekkel 2005ös 600RR re?
Köszi
Ha benne van a jelzés a búrában akkor vizsgán is el kell hogy fogadják.Ugyan az a szitu mint a pótféklámpás mizéria ami volt. Tiltották utána engedélyezték utána csak a jelöltet engedélyezik.EZ a mi kis hazánk!
Amit a vizsgán nem engedélyeznek az a piros index.
Ha sárga akkor tök mindegy, hogy milyen és milyen színből villog.
Azt se értem a neont miért nem engedélyezik itthon mikor egész Ausztria "világít" !!!!?????
Az a plusz 150 ezer eladásnál fog visszajönni,mivel az fiatalabb,de mivel új motort az ember nem szokott egyből eladni,ezért különösebben nem éri meg....(szerintem)
Üdv
Valamivel töbet ér a 2005-ös moci de ha közuton használod akkor nem jön ki a külömbség
CBR 600 RR legyen veletek Taki Boy
Van itt valakinek gyakorlatban szerzett összehasonlítási tapasztalata a 2004-es és a 2005-ös CBR 600RR között? Tudnillik az egyik HONDA szalonban 150 ezerrel olcsóbban lehetne hozzájutni a 2004-es modellhez. Gyakorlatban észrevehető a 2005-ös átgyúrt motorja, fordított első telók, radiális fékek...stb-ből adódó külömbségek? Egyszóval érdemes-e venni 150 ezerrel olcsóbban egy 2004-est, vagy annyi lóvéval többet ér a 2005-ös???
Úgy tudom az ilyen amerikai(féklámpaindex) lámpákért harapnak itthon a rendőrök.Nem igazán fogadják el szabályosnak.Én nem tenném föl,mert előbb-utóbb felöklelnének.
Ahogy mondod, állítani kell a mocin, nyitottabb cső, jobb "öblítés", levegőszűrő=többletüzemanyag, sajna tippem nincs igazán, melyik szervíz, én a Takoberbe vinném, de a reklamációt nem tudok orvosolni Neked. Üdv
Ruházat vagy alkatrész?
cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=35583&item=4543094235&rd=1
Küldj egy mail-t a cbr-club@freemail címre.
Ingyenes.
Üdv.:UCY
Engem is érdekelne a katalógus!!
Köszi Arthur
Eddig csak olvasgattam de most kérdeznék valamit:dobot és légszűrőt cseréltem és elkezdett kormolni a kicsike.
Be kellene állítani újra a mocit?
Amúgy én felraktam az Lsl bukógombát a mocira gyári rajz alapján,nem veszélyes mutatvány
15 perce szálltam le a mociról, járkáltam picit a városban és én elfértem.
Ez ne riasszon el mert 600 rr kurva jó motor.
Üdv exy
És hát ugye a törött idomok vonzó bája... .
De tulajdonképpen túlzottan nagy különbség nincs a két moci között
Nekem elég(erős)...
üdv exy