a pc 20 az valami lánctalpas rakodógép ! pc 25-öt viszont ajánlom, igaz még fix tárcsás f2 -ő de a motorja patent, a feszítőt és a szabályzót kell cserélni benne alkalom adtán, de még kipipálja a 230-at őra szerint és megbízható, ideális kezdő motor. 35 kw a felső határ tehát bele fér, igazoltatáskor nem fogják mérni csak ha baleset vagy sebesség túllépés miatt kerülsz a hatóság látókörébe. onnantól viszont adócsalás és más praktikák miatt elég magas befizetőre számíthatsz , amit odafent lő szeretettel el tudnak picsázni stadionokra vagy a határon túliak megsegítésére. 35kw alatt kérdezd meg benne van-e a fojtás, ha nincs de ki van szerelve feltétlen szerezd meg jól jöhet ha a szükség megköveteli.
cbr 500f még érkezhet ausztriából jó állapotban himi-nek is volt egy szép eladó. cimborámnak is volt 20-éve, nem fog szét esni, de csak megkímélt szép állapotot érdemes betolni a portádra. a többi mehet alkatrésznek.
Bocs, nem fikázni akartam...
De az enyém egy elhanyagolt darab volt, és ez csak hónapokkal vásárlás után vált világossá, mikor meg kellett bontani rajta ezt-azt.
Nyilván egy tip-top állapotú 30 éves motor bármikor bármire bárkinek, ez nem típusfüggő.
hát nem tudom de én szinte semmit nem cserélek rajta szezonban is csak a kopo alkatrészeket cserélem és megy mint az álom,imádom és a külső is szerintem megállja a helyét még.
A törvényes tempót betartva nem lehet gyanús, nincs ráírva az igazság. De gondolkodj el valami fiatalabb modellen, a mostani vételár-különbözet többszörösét fogod (nagyon rövid időn belül) rákölteni egy ilyen múzeumszökevényre. Ezeken a 25 év körüli bringákon már a tömítések meg a műanyag idomok elöregedtek, a csapágyak istentudja milyen állapotban vannak, a vezetékek oxidáltak, aminek tartania kéne az lelazult, aminek forognia kéne az szorul. És nem mondanám, hogy szerelőbarátabb, mint egy ezredforduló környéki darab. Nekem is ilyen régi PC25-öm van, egy-két éven belül mindent cserélni kellett rajta, pedig alig megyek vele. Mondjuk én megszerelgetem, de nem mindenki azért vesz motort, hogy egy nyamvadt elektromos hiba miatt egész éjszaka a kábelköteget bogarássza... Meg a külső: gyerekkorom szuperszónikus álom-motorja volt, de ez a 80-as éveket idéző külső számomra ma már vállalhatatlanná vált, le is szedtem minden idomot az enyémről (miután egyszer előzés közben, egyszer egy körforgalomban magától lehullott a motorról!!!) - meguntam. Körlámpa, oszt csá. :-)
Üdv.
Motorvásárlás előtt állok
A2 vel rendelkezem
Eléggé beleszerettem a cbr 500 f-be viszont nem igen találok belőle eladót ami elnyerte volna a tetszésem, viszont ma találtam egy pc20as 600-ast ami papiron 33kW az lenne a kérdésem hogy ez mennyire lenne gyanús a rendörnek? Hamar elkuldene kpm-hez?
Illetve még tapasztalatokat szeretnék kérni erről a típusról (cbr 500f) jöhet negatív meg pozitív is :)
Üdv. Van egy CBR F4i-m. Olyat kezdett most el csinálni hogy 5-6 ezres fordulat között valami elkezd rezonálni. Átnéztem de nem találtam meglazulva semmit. Lehet ez annak is az eredménye hogy beszart a vezérműlánc feszítője és már nem feszíti meg teljesen? Nem volt még ilyesmi másnak?
egy martin maradt meg összekötőcsővel. f4i. hangtompító szűkítő van hozzá, martin létére nekem nagyon bejön a hangja, de lett akrapovic így az lesz rajta.
Azt még megérteném ha Versenycica pink motorjába pink fagyállót tölt, de neked nem mindegy?
Amilyen festéket kevernek a vízbe, olyan színű lesz.
Inkább az összetételt érdemes nézni.
A különbség a tartósságban lesz. A sima fagyállót (autóban) 2 évente vagy 50ezrenként kell cserélni mert elkezd savasodni.
Vagy vannak a tartósabb fagyállók, a foszfát mentes hibrid, szerves sav technológiás (H OAT) 350ezer km vagy 5 évig lehet benne hagyni.
Tökmindegy hogy autó vagy motor. Itt csak az a lényeg hogy ne korrodálja a hűtőrendszert belülről. Hűteni meg a víz hűt, nem a fagyálló, az valójában rontja a hűtést, ezért nem érdemes -60fokra beállítani, csak a szükséges üzemi viszonyok fölé kicsivel.
A szín gyártónként eltérhet, és mivel a rózsaszín kelendő mert mindenki azt hiszi hogy ez a jó, ezért már gagyit is gyártanak ilyen színben, az igényeknek megfelelően.
cbr 500f még érkezhet ausztriából jó állapotban himi-nek is volt egy szép eladó. cimborámnak is volt 20-éve, nem fog szét esni, de csak megkímélt szép állapotot érdemes betolni a portádra. a többi mehet alkatrésznek.