Hali! A hátsót mennyire aktívan használod? Lehet hogy nem kopik össze olyan gyorsan a tárcsával mint az első fék tenné, a kisebb terhelés és ritkább használat miatt. Igaz én EBC párti vagyok nekem még semmilyen termékükkel nem volt problémám. Autóban és motoron is ilyen fék van. Mocin a HH széria felel meg szerintem a gyárinak. Előtte a kék nissint használtam na az volt egy rakat szr
Gyári dobnál nem csak a lambda szonda csavar a különbség hanem az is hogy utána közvetlen benne van a katalizátor.
A régebbi karbis évjáratoknál értelem szerűen egyik sincs benne.
Ez a lényeg.
Próbálok minél kevesebbet gányolni, mert ha lehet a hatóságokkal nem szeretnék gondot. Persze új vagyok még ezen a téren, lehet hogy működnek ezek a dolgok. Az az igazság, hogy bármelyik bontóst kérdeztem, az volt az első kérdése, hogy lambda szondás-e. Nem értettem miért lényeges ez, tudtommal a dobot ez nem befolyásolja, hiszen a csövön van a szenzor. Oda pedig ahogy írtad is, bármelyik lakatos is képes egy furatot és anyát rakni. Szóval tegnapig azt hittem, hogy a dob valamiért eltér és "speciális"...de szerencsémre találtam megfelelő dobot, holnap megyek érte :)
Köszönöm a válaszokat. Gyári dobot keresek, de az enyém lambda szondás és kevés ilyen dob van. Bontókban sem nagyon találok, bár ma hívok még egy bontóst, remélem szerencsém lesz.
Az E betű még lófasz. Elvileg kell hozzá a Tanúsítvány kifejezetten a te motortípusodra. Ill. az osztrákok ennek ellenére megbüntetnek, ha megmérik a dB értéket és határértéken felül van.
Itt van szó pl. a tanúsítványról, de guglizz, mert az a barátod, tenger sok cikk van ebben a témában.
Kezdő motoros vagyok, ezért fordulnék hozzátok. Van egy szépséges Honda CBR600 F4i-m 2005-ös gyártmány. A baj az, hogy külföldön is szeretnék túrázni vele és ezt a Raptor dob miatt nem tehetem meg. Idén 30 éves leszek és az a tervem, hogy motorral megyek Olaszországba, ezért mielőbb szeretnék megfelelő dobot találni rá. Legjobban gyárinak örülnék, amely lambdaszondás kivitelhez jó. Biztos megvan az oka, de eddig még senki nem tudta megmondani miért lényeges ez. Nem szeretnék 200.000Ft-ot rákölteni csak a dobra (Yoshimura RS3 új). Tud valaki alternatív megoldást javasolni vagy kénytelen leszek mégis elkölteni ezt az összeget. A válaszokat előre is köszönöm, remélem valaki tud segíteni.
másik kérdésem az lenne most cseréltem hátul betéteket epc ,réz színű nem a sima ferodolos de 500-600km megtétele után is nagyon silány a fékhatása,már azon gondolkodom vissza rakom a régieket még van rajtuk
srácok nekem most van először 5100 motul a gépben,az első 500 km alatt szép volt a váltó lágy és puha de most ismét keményebb lett ,ez az olaj sajátossága vagy befolyásolja a lánc feszessége a váltást valamelyest?
szia,köszi a tanácsokat,enyémbe is 66 ezer van pont :D németböl vettem,igy nemtudom milyen olaj van benne,de aránylag ujjnak szépnek látszik meg jo illatú.de azért csak lecserélek mindent benne amit kell.Hogy öszinte legyek motul 5100 ra gondoltam,nemtudom a 7100 full szintetikus jo választás a 25 éves blokknak??? Mert végülis a 4literes 5100 9eft mig a 7100as 12eft ugyhogy az ára nem vészes.
A régebbi karbis évjáratoknál értelem szerűen egyik sincs benne.
Ez a lényeg.
Csak egy kipufogós felhegeszt egy megfelelő anyát.
Szép napot és széles utat mindenkinek!
Itt van szó pl. a tanúsítványról, de guglizz, mert az a barátod, tenger sok cikk van ebben a témában.
http://www.batszimotor.hu/inde...
esetleg jofogás?
2006-os f4-hez vezermulanc feszitot es map szenzort honnan lehetne villamgyorsan szerezni?
Kezdő motoros vagyok, ezért fordulnék hozzátok. Van egy szépséges Honda CBR600 F4i-m 2005-ös gyártmány. A baj az, hogy külföldön is szeretnék túrázni vele és ezt a Raptor dob miatt nem tehetem meg. Idén 30 éves leszek és az a tervem, hogy motorral megyek Olaszországba, ezért mielőbb szeretnék megfelelő dobot találni rá. Legjobban gyárinak örülnék, amely lambdaszondás kivitelhez jó. Biztos megvan az oka, de eddig még senki nem tudta megmondani miért lényeges ez. Nem szeretnék 200.000Ft-ot rákölteni csak a dobra (Yoshimura RS3 új). Tud valaki alternatív megoldást javasolni vagy kénytelen leszek mégis elkölteni ezt az összeget. A válaszokat előre is köszönöm, remélem valaki tud segíteni.
De akkor gondolom igen:)
Élőben tényleg szebb a színe :)
Kuplung, fékkarok, index kapcsoló, amit a képen láttok
Honda CBR 600 kuplung és fékkarok az újak 3000Ft darabja a használt fékkar 1500Ft
Honda CBR index kapcsoló 3000Ft
06-70-373-4137
bekiss2@gmail.com