Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor kíméld
Hálám örökké üldözni fog
Amúgy amiylen állapotban van a gépem,hamarabb belinkelitek fórumon,mintha rákeresnék googlen demost komolyan Újrakellene instalálni
Walaki linkelje már be legyen oly kedves a Martin kipufogó weboldalát Köszii
naja..én is ebben a tévhitben voltam,hogy jobban megy tőle a bringa..de a suliban megkérdeztem hogy hogy is van ez....aztán kaptam ezt a felvilágosítást...
nem ez az első fórum, ahol ez szóbakerül, kb senki sem szokta elhinni, hogy a magasabb oktánszámu benzin nem jobb, sőt, sokkal inkább kisebb teljesítményt ad, mint amihez a motort tervezték.
Nagyobb oktányszámu benzint használni a szükségesnél, kb annyira értelmes, mint egy 1mm vastag hengerfejalátéttel csökkenteni a kompressziót. Ha versenyszituban detonálgat, az más, akkor lehet egy kicsivel nagyobbat beletenni önvédelemből, de ettől nem fog egy kicsit sem jobban menni, csak nem lukad ki a dugó.
és ezért mondom én havernak aki 100as benyát tesz a motorba verseny előtt,hogy faszság...
szal én ezért teszek nyugodt szivvel 95 öst a motoromba
Szerintem valamit nem értesz. Akár milyen oktánszámú benzint teszel a motorodba, annak az ENERGIATARTALMA ugyan annyi, ha 70-es, ha 105 ös! A nagyobb oktánszámú benzin, tehát NEM TUD nagyobb munkát végezni,mint a kisebb, magyarul NEM JOBB, HANEM MÁS.
Ez azért van,mert az alapbenzin, a krakkolás után ALACSONY oktánszámu, ezt adalákolják fel, hogy jobban bírja a kompressziót(például)
A versenybenzin, a tök más káposzta,gyaníthatóan az más technológiával készól, a különbség a mezei benzinhez képest, tutira nem az oktánszámban rejlik, valószínüleg az energiatartalma-vagyis a munkavégző képessége- is nagyobb
asszem hogy igen,ezen felül még van valamennyi...
csak bérelt motorral lehet indulni a CBR 125 kupában. Úgy mint a GSX-R kupán. Én a Kakucsringen csak azért mehettem velük mert az egy extra futam volt és nem a CBR kupások szervezték, hanem a KakucsRing vezetősége.
De idén végre lesz 4T-és 125-ös kategória a Dunlop Trophyn és ott már saját CBR-rel is lehet indulni.
azé 3 kiló mert adnak motort,szállítják a motort,kinyjaják segged,nked csak rá kell ülni és versenyezni...mind1 ik ugyan olyan,pályaidomos biszbasz...de van egy cbr köztük ami erősebb a többinél....
hát én is a 2-300e mellett vok,kb annyi lehet a nevezés.csak azt nem tudom,h külön van e még kaucio.
oktánszám...mind1..
cbr1000rr 92 es benzinnel megy a legjobban...
az úgy tényleg korrekt ha egyformák,de hát az tutira megnöveli a költségeket egy pár százassal
hát nem tudom,nem hiszem igazából.de annyira nem értek hozzá.eddig 1 futamot láttam élőben(Bábolnán) de ott mind1ik 1forma volt!
de de nézd meg RockyandRoll képeit, meg amúgy is ha van motorod akko mé ne mehetnél azzal
Én úgy látom a képeken hogy saját motorral kergetőznek!
csak egy néhány a fontosabb adalékanyagok közül melyek már bizonyítottak a MotoGp-ben és a világ összes területén, melyek megnövelik a motor élettartamát és elősegítik a jobb kenést 100000% al jobb mint a manapság kapható hagyományos adalékanyagok amiket kisebb, gyengébb minőségű olajgyártó cégek is alkalmaznak (Castrol, Mobil 1, Repsol, Valvoline stb.)))

A 91 R (oman) benzin motorélettartamnövelő adalékanyagai melyek a kifinomult gyártás során emelik magasabb színvonalra a mércét:
-sár
-rozsda
-néha egy kis fáradtolaj meg zsír
-mogyoró
-cóla
-csikk

Ez a mi cégünk védjegye vegye ön is a 91 R-t!

Csak ajánlani tudom! (Béla, Bucarest-i lakos)
motort is adnak..
román 91-es csak ezt tudom ajánlani, nagyon fasza, úgy megy mint az állat meg, úgy csörög mint a szekér, meg úgy füstöl mint egy gyár, meg olyan büdös mint a fasz
nsr-be pl gyárilag 91es volt előírva,attól ment jól és abból ette a legkevesebbet
300.000 ? mi kerül annyiba?
meg kell venni a liszenszet az nem lehet több 20.000 nál meg biztosítás meg pályabérlés
Rocky indult benne ő biztos tudja!
nekem 95-össel megy a legjobban a motor.. de ha olvastok motoros újságot, emlékezhettek, hoyg a superbike, elvitte teszteln ia benzineket. és alig volt eggészen minimális különbség a 95-98-99-es benzinek teljesítményszintje között, valamint az összes igért adalékot megtalálták a benzinekben. pl valamelyik nagy kútnál a 95-össel a mérőmotor a laborban még nagyobb teljesítényt ius adott le mint a "vesreny"benzinnel (nemtom hogy v-power volt vagy mol-os..). én párszoir tankoltam ilyen EVO-t meg v-powert, de még szarabb lett, a 98-asnál meg nem volt változás, vagy nem érezhető. pedig egy 17.000-et forgó motornál azért lehet érezni ha van különbség. a 95össel megy a legjobban nekem pl. egy két motor van a piacon ami 98-asra is van tervezve..