Egyetértek. Ultrahangos tisztításhoz mit használsz?
Ecet? Vagy valami komolyabb?
Most én is ebben a cipőben járok: Már nagyon el kellene adnom a Scarabeót, de mivel vagy 10 éve CSAK áll, így karbi-pucolás nélkül eszembe sem jutna beüzemelni... Sőt, szerintem a benzincsapot is kukázni fogom, milyen lehet már abban a membrán?
Az én tippem a javításra ez lenne. Szétkapni a karbit, kipucolni, lehetőleg ultrahangos tisztítással, hibát, kopást keresni, gyári beállítással összerakni+ még falslevegőt és vákumcsöveket ellenőrízni.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Van egy cbr-em 2004-es JC34 aminek az alapjárata leginkább eltűnt.
A tünet: Alapon 800-1500 körül ingadozik a fordulat néha van hogy annyira leesik hogy le is áll és szerintem ki is maradnak néha a robbanások(gyújtás?). Ha az "alapjárati csavarral" jobban kinyitom a pillangószelepet akkor az alapjárat meg is javul viszont egy gurulás és kikuplungolás után elég magasan marad a fordulat(4000rpm) amíg a kuplunggal vissza nem fékezem ekkor visszaáll alapjáratra.
Mi okozhatja ezt a hibát?
Sziasztok! Eladó a képeken látható motorok összes alkatrésze. Ha valamit nem találsz a webshopban, akkor hívj fel: https://www.bmotor.hu/cbr-125-r
+36204822625
Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Az alábbi probléma adódott: elmentem a motorommal hazajöttem le állítottam, par órával később be szerettem volna állni a garázsba rá adtam a gyújtást és semmit nem reagál. Se a lámpa, se az N betű nem világított. Mikor ra adom a gyújtást az Omron G8HN-1A4T-RJ típusú relé kerregő hangot ad ki. Ki cseréltem újra és ugyan azt a hangot adja. Valami tippet tudtok ajánlani, hogy mi lehet a baja?
Nem valószínű. Szerintem csak nekem van itt JC50-esem rajtad kívül
Komárom? Az itt van a szomszédban! Mindig arra járok csavarogni.
Ha bandázni van kedved, csak szólj!
Újabb uborkaszezoni kérdés: Nem hagy nyugton a dolog: turbósításon gondolkodott már valaki komolyabban?
Gondoltam veszek egy bontott JC34/39 kipufogót meg a legkisebb (kínai) turbót és belevágnék.
(ha valakinek van olcsón elfekvő dob/leömlő, szóljon!)
Kíváncsi vagyok mekkorát lehetne emelni a teljesítményen, hogy még a gyári befecskendezés elvigye.
Vagy ha ez túl kevés, milyen más computer lenne elfogadható áron hozzá?
Van rá kit is, de az nem éppen olcsó.
A főtengelyt kellene megerősíteni, talán létezik is rá valami - mert a 150-é is erősített.
2006-os CBR125R hez keresgélek idomokat, de nem igen találok, főleg repsolosban, vagy esetleg más színben komplett szettet, valakinek nincs benn tapasztalata, hogy hol lehet ilyet találni Mo.-n?
Illetve olvasgattam nagyobb ccm fórumokat, ott írták, hogy ebay meg hasonló helyeken rendeltek kínai idomszetteket, 2-500 euroért, azokról tudtok véleményt mondani esetleg?
Előfordulhat, bár műanyag úszónál én még nem hallottam kilyukadásról, ez inkább a régebbi forrasztott réz úszókra volt jellemző, de ettől még előfordulhat. Ha kiveszed és rázogatásra lötyög benne akkor tuti, ha úgy nem érezni, akkor forró vízbe téve a víz alá nyomni gyorsan, ha lyuk van rajta, akkor a hirtelen felmelegedő és kitáguló levegő azonnal jelzi hogy hol a lyuk, jönni fognak a buborékok.
Köszönöm az infót! A tűszelep tökéletesen zár, az úszó tengely is szépen mozog, így hát valószínűleg apró lyuk lehet az úszón, ami egy napot kibír, de kettőt már nem. A benzincsapot is próbáltam már, jól működik. Na, akkor ismét nekifutok! Meglesz a vasárnapi progi!
Ez egy faék karbi, ha túlfolyik, akkor vagy a tűszelep nem zár, vagy az úszó lyukas, esetleg szorul az úszótengely más oka nem lehet(ha összerakáskor biztos a helyére került minden). Ha állásban is túlfolyik, nem csak akkor mikor indítózol, akkor a benzincsap is döglött, mert annak csak szívócső vákuumnál lenne szabad átengedni.
Sziasztok! kb. 2 nap állás után indításkor folyik a karbiból a benzin. Be sem indul. Valószínűleg fennakad az úszó vagy a tűszelep. Karburátor tisztításon már túl vagyok, szép tiszta minden, ezért sem tudom mi lehet a baj. Valakinek esetleg volt már ilyen problémája? Köszönöm a válaszokat!
Ecet? Vagy valami komolyabb?
Most én is ebben a cipőben járok: Már nagyon el kellene adnom a Scarabeót, de mivel vagy 10 éve CSAK áll, így karbi-pucolás nélkül eszembe sem jutna beüzemelni... Sőt, szerintem a benzincsapot is kukázni fogom, milyen lehet már abban a membrán?