Nagyon köszönöm az információt. Bár én friss motoros vagyok, kevés tapasztalattal, de a gyári alkatrészek árai azt gondolom, hogy nem annyira "vészesek". Egyedül ez a komplett irányjelző ár (megnéztem eBay-en viszonyításképpen, hogy nincs-e esetleg Magyarországon túlárazva, de átszámolva ott is ennyire jött ki), ez volt kicsit mellbevágó.
Szia!
Én UK-ből rendeltem mindent! Nagyon kedvesek, készségesek voltak.
Sőt!
Még új alkatrészeket is, mint pl. féktárcsa. A gyári tárcsa márkakereskedésből olcsóbb volt, mint itt az utángyártott a legolcsóbb boltokban
Kedves CBR 125 R Tulajdonosok!
Tudna nekem valaki ajánlani bontót, ahol CBR125-höz alkatrészt lehetne vásárolni? Gyári alkatrészekben gondolkodom, de megmondom őszintén, hogy az irányjelző ára újban kicsit meghaladta az ingerküszöbömet (ár/érték arányban a többi alkatrész árához viszonyítva egy kicsit magasnak érzem).
Segítségeteket ezúton is köszönöm!
Sziasztok, van itt köztetek olyan aki a gyári (JC39) mérettől, eltérő gumit használ? A napokban kerül hozzám egy motor, amin 120/80-as gumi van. Nagyon érdekelne tapasztalat és vélemény erről a méretről.
Nem sokat mentem még vele pályán, de szerintem azért meg lehet bújni egy nagyobb kamion szélárnyékában. Ez még az Innovának is ment valahogy, pedig az jóval gyengébb.
Előzni persze eszébe se jusson - nem is értem miért említed.
Gond inkább akkor van, ha szembe fúj a szél: akkor még a 90-100 sem biztos, hogy meglesz, főleg emelkedőn.
Pálya alatt nem biztos, hogy Budapest-Bécs szakaszra gondolt, lehet, hogy csak az a kérdés, hogy felmehet-e az M0-ra egy darabon. Vagy bejöhet az M1-M7-en Budaörsről. Ebben az esetben szerintem a válasz: persze, simán.
De ha rám hallgatsz, inkább másik útvonalat választasz. A 125 os honda nagyon max végsebessége 110-120 km/h. Folyton maxon járva is lassabb leszel szinte mindenkinél. Teherautókat előzni nehézkes anélkül, hogy úgymond útban legyél a belső savban közlekedőknek. Ezt én veszélyesnek látom, főleg mindennap oda-vissza iskolába... Ha meg tudod oldani, inkább menj le két számjegyű utakra.
Ha még aktuális a probléma, le kellene írnod néhány dolgot.. Kabis, vagy injketoros?
Hogy indul?
melegen is ilyen vagy csak hidegen?
Szivatót használod? (ha karbis)
Ilyesmiket..
Úgy általában NINCS olyan hibajelenség, ami csak egy adott fokozatban van, mert a váltó, vagy a váltókar állása nincs hatással a motor egyéb működésére, ezért vélhetően a leírt hiba minden fokozatban fennáll. Olyan viszont létezik, hogy egy valamilyen hiba csak a magasabb fokozatokban érezhető erősebben.
A leírt jelenség (rángat) lehet elektoromos, de üzemanyag ellátási eredetű is. A gyertyacsere alapvetően jó gondolat volt, de ha ennek hatására nem változott semmi, ne cseélgess tovább ötletszerűen alkatrészeket, mert ez sima pénzkidobás.(az akku akkor tekinthető döglöttnek, ha kiszerelve, és fullra feltöltve, néhány nap alatt már tized voltokat veszít a feszültségéből) A rángatás ha elektomos eredetű, rendszerint minden fokozatban erősen érzékelhető, általában széles fordulatszám tartományban, vagyis, ha 2-3 ezres fordulaton belül rángat csak, az eléggé biztosan nem elektromos erdetű hiba. Ha az üzemenyagellátás/keverékképzés a felelő a rángatásért, ez a rángatás is alapvetően kétféle jellegű, lágyabb, vagy durvább lehet. Ha durvább, mintha ki-be kapcsolgatnád a gyújtáskapcsolót, akkor majdnem biztosan túl szegényen jár a motor. ennek oka a legtöbbször valamilyen dugulás, a karbirátorban, a tank szellőzőben például. Ha ötletem sincs, szisztematikusan végigellenőrzöm a teljes üza rendszert a tanksapitól a hengerig, legtöbbször megkerül a hiba.
Józsi.. A kolega 23 éves és az első motorja, most tanulja, persze, hogy nem tudja szabatosan leírni a jelenséget. (ha le tudná, esélyesen meg is tudná javítani:)
Ott kezdődik, hogy egy hibához általában tartozik történet is.
Mert az több, mint érdekes, hogy valaki most kezd motorozni, vesz egy motort és már rossz.
Már rossz volt amikor megvette? Nem próbálta ki senki? Az azért vicces...
Ha meg jó volt, mi történt vele? Mióta nem jó? Ezek egyáltalán nem derültek ki a leírásból.
Jajjanyám!
Hogy ezen a topicon milyen hibákról olvashat az ember...
Amikor megvetted nem csinálta?
Más már ült rajta, aki tud motorozni és/vagy ért hozzá?
Gondolom nem pont hármasban. Tehát ha kihagyod a hármast akkor négyesben is csinálja, nem?
Egy kis segítségre lenne szükségem. Most kezdtem el motorozni, vettem is egy szép Honda CBR 125 R-t. A probléma az lenne, hogy amikor felváltok 3-mas sebességfokozatra, elkezd rángatni a motor. Olyan mintha nem tudná, hogy most adjon-e gázt, vagy ne adjon. Hiába váltok fel magas fordulatszámon, ugyan ez a hiba. Valakinek van esetleg ötlete, hogy mi okozhatja a hibát? Akkumulátort és gyertyát már cseréltem benne.
Sportdobot keresek 2009-es kis cbr-hez. Aki tud segíteni, kérem írjon.
Kösz.
Nagyon köszönöm az információt. Bár én friss motoros vagyok, kevés tapasztalattal, de a gyári alkatrészek árai azt gondolom, hogy nem annyira "vészesek". Egyedül ez a komplett irányjelző ár (megnéztem eBay-en viszonyításképpen, hogy nincs-e esetleg Magyarországon túlárazva, de átszámolva ott is ennyire jött ki), ez volt kicsit mellbevágó.
Én UK-ből rendeltem mindent! Nagyon kedvesek, készségesek voltak.
Sőt!
Még új alkatrészeket is, mint pl. féktárcsa. A gyári tárcsa márkakereskedésből olcsóbb volt, mint itt az utángyártott a legolcsóbb boltokban
Tudna nekem valaki ajánlani bontót, ahol CBR125-höz alkatrészt lehetne vásárolni? Gyári alkatrészekben gondolkodom, de megmondom őszintén, hogy az irányjelző ára újban kicsit meghaladta az ingerküszöbömet (ár/érték arányban a többi alkatrész árához viszonyítva egy kicsit magasnak érzem).
Segítségeteket ezúton is köszönöm!
Hátul a JC 50-en 130/70 van, az jó. Tökéletes.
Köszönöm
Előzni persze eszébe se jusson - nem is értem miért említed.
Gond inkább akkor van, ha szembe fúj a szél: akkor még a 90-100 sem biztos, hogy meglesz, főleg emelkedőn.
Pálya alatt nem biztos, hogy Budapest-Bécs szakaszra gondolt, lehet, hogy csak az a kérdés, hogy felmehet-e az M0-ra egy darabon. Vagy bejöhet az M1-M7-en Budaörsről. Ebben az esetben szerintem a válasz: persze, simán.
A Honda cbr 125r mehet autópályán?
Mert nekem az fontos lenne iskola miatt
Hogy indul?
melegen is ilyen vagy csak hidegen?
Szivatót használod? (ha karbis)
Ilyesmiket..
Úgy általában NINCS olyan hibajelenség, ami csak egy adott fokozatban van, mert a váltó, vagy a váltókar állása nincs hatással a motor egyéb működésére, ezért vélhetően a leírt hiba minden fokozatban fennáll. Olyan viszont létezik, hogy egy valamilyen hiba csak a magasabb fokozatokban érezhető erősebben.
A leírt jelenség (rángat) lehet elektoromos, de üzemanyag ellátási eredetű is. A gyertyacsere alapvetően jó gondolat volt, de ha ennek hatására nem változott semmi, ne cseélgess tovább ötletszerűen alkatrészeket, mert ez sima pénzkidobás.(az akku akkor tekinthető döglöttnek, ha kiszerelve, és fullra feltöltve, néhány nap alatt már tized voltokat veszít a feszültségéből) A rángatás ha elektomos eredetű, rendszerint minden fokozatban erősen érzékelhető, általában széles fordulatszám tartományban, vagyis, ha 2-3 ezres fordulaton belül rángat csak, az eléggé biztosan nem elektromos erdetű hiba. Ha az üzemenyagellátás/keverékképzés a felelő a rángatásért, ez a rángatás is alapvetően kétféle jellegű, lágyabb, vagy durvább lehet. Ha durvább, mintha ki-be kapcsolgatnád a gyújtáskapcsolót, akkor majdnem biztosan túl szegényen jár a motor. ennek oka a legtöbbször valamilyen dugulás, a karbirátorban, a tank szellőzőben például. Ha ötletem sincs, szisztematikusan végigellenőrzöm a teljes üza rendszert a tanksapitól a hengerig, legtöbbször megkerül a hiba.
ülés - 3500ft
oldalidom és a hátulja ami összekapcsolja (párban) - 6000ft
Érd: 30-650-6466
Keresnék megvételre 2004 es cbrhez plexit.
Ha kissé karcos nem probléma.
Van valakinek?
Köszönöm előre is.
Üdv Ádám
Mert az több, mint érdekes, hogy valaki most kezd motorozni, vesz egy motort és már rossz.
Már rossz volt amikor megvette? Nem próbálta ki senki? Az azért vicces...
Ha meg jó volt, mi történt vele? Mióta nem jó? Ezek egyáltalán nem derültek ki a leírásból.
Hogy ezen a topicon milyen hibákról olvashat az ember...
Amikor megvetted nem csinálta?
Más már ült rajta, aki tud motorozni és/vagy ért hozzá?
Gondolom nem pont hármasban. Tehát ha kihagyod a hármast akkor négyesben is csinálja, nem?
Egy kis segítségre lenne szükségem. Most kezdtem el motorozni, vettem is egy szép Honda CBR 125 R-t. A probléma az lenne, hogy amikor felváltok 3-mas sebességfokozatra, elkezd rángatni a motor. Olyan mintha nem tudná, hogy most adjon-e gázt, vagy ne adjon. Hiába váltok fel magas fordulatszámon, ugyan ez a hiba. Valakinek van esetleg ötlete, hogy mi okozhatja a hibát? Akkumulátort és gyertyát már cseréltem benne.
Köszönöm a segítséget előre is!
Lehetőleg repsol os modellről.