A bal oldali dekni kisebb dugóját csavard ki és szagolj bele a blokkba, nincs-e benzin szaga az olajnak. Nekem is volt hasonló problémám mikor megtelt benzinnel az olaj a rossz benzincsap miatt, és mikor felmelegedett az olaj, kipárolgott a benzingőz, és a kartergáz visszavezetőn át megfojtotta a motort.
Sziasztok! Tudnátok segíteni, van egy 2008 as cbr 125 ösöm és azt a hibát produkálja, hogy lefullad. Bővebben: beindítom akkor még semmi baja, elér egy bizonyos hőmérsékletet (még nem is az üzemit) és akkor elkezd fulladozni majd le is fullad. Ugyanez a helyzet a városban, piros lámpánál megállok és leáll a motor ha nem húzok neki egy kis gázt. A gyertya gyergyapipa cserélve lett rajta. Mi lehet a baja?
Akit esetleg érdekelne 2 Arrow dob, hozzáteszem vadonatújak az keressen emailben vagy mobilon! Vadonatúj tehát bontatlan, csomagolt! Egyik fekete elox másik sima alu.
A rendelés szerint erre a tipusra való:
CBR 125 (Motor JC-39, 2004-2010)
Sziasztok! Motor vásárlás előtt állok. Most tervezem megvenni életem első váltós motorját, eddig csak robogót vezettem, illetve autót vezetek majdnem napi szinten. A1-re van jogosítványom. Így 3 gép jöhet szóba, a CBR125, a CBF125, és a Yamaha YBR 124-ös vasa. Annyit kell még tudni, hogy 185 cm-em mellé 115 kg is társul. A kedvező fogyasztás és a megbízhatóság az elsődleges szempont, és az említett 3 motorból szeretnék választani. Melyiket javasolnátok nekem, mint gyakorlott motorosok. :) A motort leggyakrabban városban használnám, illetve főútvonalakon is közlekednék velük. Illetve még egy kérdés, soknak számít a CBF és CBR közötti néhány lóerő?
Profilmélység mindkét guminál kb 2-2,5 mm. CBR125-ön voltak, meleg időben még jól tapadnak, hidegbe már nem ajánlom. A kettő ára 2 ezer forint, Budapesten átvehető. E-mail-ben érdeklődjetek! peti.dobri@gmail.com
Én ilyenre cseréltem most le, nem drága szerintem és minőségben sem néz ki rossznak, eddig feszítettem egyszer 500 km után, azóta 1500at mentem vele de nem kellett feszíteni.
Sziasztok.
A hiba az én fejemben volt.....
Nem dőltem be és egy oldaltáska is volt rajtam. Ma ismét kipróbáltam táska nélkül bedőlve bár elég nagy volt a szembe szél 110nél nem volt szívem jobban húzni mert már nagyon pörgött.
Szia! Próbáld meg 5.-ben. Kicsit több erő van benne úgy. 6.-ban elfogy az ereje. Egy légszűrőcsere is segíthet. Ha nagyon koszos, nem kap elég levegőt a motor.
Nekem alapesetben 110-115 volt a vége, de ha bebújtam a plexi mögé, akkor 120-125-ig kipörgött szélcsendes időben ha volt hozzá türelmem kivárni. Ha fújt a szél, akkor örültem már a 100-110-nek is.
Szia! Azért annyi, mert annyit tud. Nem tudom, te hány kg vagy és mekkora darab, de én 68 kilommal és 180 centimmel egyszer sikerült elérnem a 135-öt hosszú percek alatt az M0-on. Tudomásul kell venni, hogy ez a motor 90-100-nál érzi jól magát ha száguldozni akarsz.
Helló.
Köszönöm a válaszokat.
A következő kérdésem az lenne, hogy a végsebesség miért 100 km/h?
Teljes gázon egyszerűen egy bizonyos fordulatnál nem megy tovább....fojtás miatt lehet?
Vedd le a gumiharangot a szívatóról és ott lehet rajta állítani egy anyával. Kézzel tekerhető ha jól emlékszek. Ez az anya azt állítja, hogy mennyire szorítsa a szívatóbowden végét..
Szerintem a Varadero 125 lenne az ideális választás hamár 125 ccm, kukk meg mekkora különbség van a kettő motor méretei között.
Szerintem kicsik lesznek ezel a motorok a méretedhez. Menj el egy kereskedésbe , és üljél rá.
Akit esetleg érdekelne 2 Arrow dob, hozzáteszem vadonatújak az keressen emailben vagy mobilon! Vadonatúj tehát bontatlan, csomagolt! Egyik fekete elox másik sima alu.
A rendelés szerint erre a tipusra való:
CBR 125 (Motor JC-39, 2004-2010)
Ár piaci ár alatt jóval, emailben vagy telefonon.
Üdv!
Első: 80/90 R17 DOT3105
Hátsó: 100/80 R17 DOT 2805
Profilmélység mindkét guminál kb 2-2,5 mm. CBR125-ön voltak, meleg időben még jól tapadnak, hidegbe már nem ajánlom. A kettő ára 2 ezer forint, Budapesten átvehető. E-mail-ben érdeklődjetek! peti.dobri@gmail.com
Keresek Honda CBR 125 R 2004-hez kuplung kar konzolt.
Üdv.: Forrest
DID LÁNC
Üdv: Forrest
Tudnátok ajánlani valamilyen jó minőségű láncot elfogadható áron?
Most már le kell cserélnem ami az enyémen van.
JC34 gyári fúvókaméreteit meg tudjátok mondani mekkorák?
A hiba az én fejemben volt.....
Nem dőltem be és egy oldaltáska is volt rajtam. Ma ismét kipróbáltam táska nélkül bedőlve bár elég nagy volt a szembe szél 110nél nem volt szívem jobban húzni mert már nagyon pörgött.
Nekem alapesetben 110-115 volt a vége, de ha bebújtam a plexi mögé, akkor 120-125-ig kipörgött szélcsendes időben ha volt hozzá türelmem kivárni. Ha fújt a szél, akkor örültem már a 100-110-nek is.
Köszönöm a válaszokat.
A következő kérdésem az lenne, hogy a végsebesség miért 100 km/h?
Teljes gázon egyszerűen egy bizonyos fordulatnál nem megy tovább....fojtás miatt lehet?
Vedd le a gumiharangot a szívatóról és ott lehet rajta állítani egy anyával. Kézzel tekerhető ha jól emlékszek. Ez az anya azt állítja, hogy mennyire szorítsa a szívatóbowden végét..