Bocsi-rosszul írtam.
Nem toldozni foltozni szeretném,hanem lentről a blokktól fém cső megy fel a kormánnyakig és ott gumival van folytatva.
Gondolom valahogy össze van rakva(tóldóval,vagy...)
ezt ha szét lehet szedni (hivatalosan)nem elvágni,nem ragasztani... hanem szétcsavarni pl,akkor lehetne ott hozzárakni egy hosszabb gumi,vagy fém csövet.
Én erre gondoltam.
nos jó.....akkor most komolyan!
azért fog beszitálni,mert a magas kormánytól megváltozik a testtartásod és ezáltal hátrébb kerül a motor súlypontja(elkönnyül az eleje) ha esetleg még megrövidited az áttételedet is,hogy harapósabb legyen.....nos akkor az elsőkereked csak köszönőviszonyban lesz az aszfalttal.kissebb tapadás=kissebb stabilitás= szitlás..........
igaziból nem is értem hogy fighterkedéshez miért xx-et válaszottál.....a bird nem erre való!
további kellemes estét.
Ha kérdezel, akkor gondolom azért mert te is elhiszed h tudnak itt neked segiteni!
Ha 5-en azt állitják h szar lesz akkor nem véletlen!
Az XX kibaszott stabil gép, de ha basztatják az elejét arra alergiás!
Történ: 1 rossz nevü kereskedöi hálózat beszámitott 1 XX-et 1 másik motor árába. Gyönyörü állapotban volt!
Láttam. Egy fekete 97"es. A padon csak jót mutatott! Viszont mikor megvette a paraszt hazafele menet, 20kilcsi után visszafordult mert rázott szitált! Visszaérve a szervizesek leszedték a kormány ,gyárira cserélték, és láss csodát! Na ennyit erről! Ha meg a csövet képes lennél toldani-foldani az már tényleg a te bajod!
nem bemutatóra felkészített gépre gondoltam hanem csak épített és mégis 200 felett megy vele, és már fennt van a gépen a kormány! és nem is ez volt a kérdés!
de nem ez volt a kérdésem hanem hogy a kuplung cső a kormány nyaknál van toldva és hogy bontható-e a hosszabbításhoz vagy a teljes csővet cserélnem kell?
majd a proba után meg, megmodom hogy szittál-e!
Nem toldozni foltozni szeretném,hanem lentről a blokktól fém cső megy fel a kormánnyakig és ott gumival van folytatva.
Gondolom valahogy össze van rakva(tóldóval,vagy...)
ezt ha szét lehet szedni (hivatalosan)nem elvágni,nem ragasztani... hanem szétcsavarni pl,akkor lehetne ott hozzárakni egy hosszabb gumi,vagy fém csövet.
Én erre gondoltam.