Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi-rosszul írtam.
Nem toldozni foltozni szeretném,hanem lentről a blokktól fém cső megy fel a kormánnyakig és ott gumival van folytatva.
Gondolom valahogy össze van rakva(tóldóval,vagy...)
ezt ha szét lehet szedni (hivatalosan)nem elvágni,nem ragasztani... hanem szétcsavarni pl,akkor lehetne ott hozzárakni egy hosszabb gumi,vagy fém csövet.
Én erre gondoltam.
nos jó.....akkor most komolyan!
azért fog beszitálni,mert a magas kormánytól megváltozik a testtartásod és ezáltal hátrébb kerül a motor súlypontja(elkönnyül az eleje) ha esetleg még megrövidited az áttételedet is,hogy harapósabb legyen.....nos akkor az elsőkereked csak köszönőviszonyban lesz az aszfalttal.kissebb tapadás=kissebb stabilitás= szitlás..........
igaziból nem is értem hogy fighterkedéshez miért xx-et válaszottál.....a bird nem erre való!
további kellemes estét.
Nekedis joestét!
Ha kérdezel, akkor gondolom azért mert te is elhiszed h tudnak itt neked segiteni!
Ha 5-en azt állitják h szar lesz akkor nem véletlen!
Az XX kibaszott stabil gép, de ha basztatják az elejét arra alergiás!
Történ: 1 rossz nevü kereskedöi hálózat beszámitott 1 XX-et 1 másik motor árába. Gyönyörü állapotban volt!
Láttam. Egy fekete 97"es. A padon csak jót mutatott! Viszont mikor megvette a paraszt hazafele menet, 20kilcsi után visszafordult mert rázott szitált! Visszaérve a szervizesek leszedték a kormány ,gyárira cserélték, és láss csodát! Na ennyit erről! Ha meg a csövet képes lennél toldani-foldani az már tényleg a te bajod!

Szépjóestétmindenkinekhazaértem!
nem bemutatóra felkészített gépre gondoltam hanem csak épített és mégis 200 felett megy vele, és már fennt van a gépen a kormány! és nem is ez volt a kérdés!
10007-es irás!
de nem ez volt a kérdésem hanem hogy a kuplung cső a kormány nyaknál van toldva és hogy bontható-e a hosszabbításhoz vagy a teljes csővet cserélnem kell?
majd a proba után meg, megmodom hogy szittál-e!
Jo4

figyelj tedd fel,oszt jonapot!
Mert ritkán mennek 200-kilot!
130ezer forintos kimondottan ehhez gyártott, gyári kitnél nem engedheti meg az LSL gyár magának hogy selejtett gyártat!
a gumival nincs gond, se a felnivel akkor nem szittálhat be!?
fightereknél miért nem ráz be a széles kormány?
0 kézzel normál kormánynál nem szittál és nem rezonál(ha kivan centirozva a felni) ha magasabb kormány van rajta akkor mi változhat meg a motoron?
+ még ha kopott az első gumi az is "rásegít"
attól,hogy kicserélted a kormányt!
Szitál és a megváltoztatott kormánygeometriától!
sittál vagy rázz az eleje? és mitől lehet szerintetek? kösz
Akkoris!
Nemlehet toldani-foldani!

cere!Efyébként készüljfel,hogy szitállni,ráznifog!
Elég baj!
Idegenekkel nembeszélhetek!

Azt mondták régen!
Szabat kollega tavaj feltett egy magasított túrakormányt és majdnem vissza kellett fordulni a túráról mert beremegett az eleje.
gyári kit-el lett felszerelve, ami XX-hez veló!
a futóművön (teleszkopón) nem változtatunk, de mire érted?
Majd le veszitek! Már próbálták de kóvájog közepes tempónál is a magas kormánnyal!