Ez mindig is így volt... minden annyit ér, amennyit adnak érte. Előbb utóbb jön a vevője. Miután nem szorít a nadrág, nekem elfér itthon a garázsban 3 motor. Ha csak nézegetem is ér 800e-t nekem Én a járműveimet, amikor eljön az ideje eladom, nem megszabadulok tőlük...
Akkor az én garázsomban már sokk motor állna mert szinte mindegyikhez kötődtem. De azért valljuk be ez azért anyagi függő is. Persze aki megteheti annak biztosan áll a garázsában jó pár motor.
Motort úgy jó eladni, ha valójában nem akarsz tőlle megválni. Vagy legalábbis nem szükségből adod el. Így ha nem akarnak adni annyit amit gondóltál, simán elhajthatod a téblábolókat.
Az árát Te határozod meg, de minden motor annyit ér ahány forintot adnak érte. Azt hiszem némi tapasztalom van már ezen a téren. De sokk sikert kivánok hozzá és legyen meg a számitásod.
megvan a +2 db gyári dobom, de egyelőre így raktam fel, ha kapok értelmes ajánlatot, majd alku tárgyát képezheti. Nem próbáltam fel, hogy a hosszú dobok milyen messze lennének a dobozoktól...
Jah és csak kíváncsiságképpen. Nincs meg a két gyári dobod? Mert akkor én vevő lennék arra a kettőre ami most a mocin van. De ha nincs meg akkor vedd tárgytalannak a kérdést.
Csak kíváncsiságból mennyiben számolták volna be. Had fogjak én is padlót (Mert azért a tiéd küllemre jobban mutat mint az enyém tehát az enyém még annál is kisebb összeget érne)
Tavaly ősszel még nem volt bennem a tudat, hogy cserélek. Idén is csak azért, mert az ismerősöm motorjára ráültem és azt mondtam kell egy ilyen... a beszámításra olyan összeget mondtak, hogy mondtam, annyiért én is veszek egy uilyen állapotú és felszereltségű sérülésmentes, újszerű x11-t, ha hoznak egyet, csak azért hogy kettő legyen a garázsban
Jah meg kérem vissza akkor oda a lánc hajtást. Tudom hogy ilyen jó meg olyan jó meg ennyire király meg annyira király a kardán. DE NEKEM EGY MOTORT LÁNC HAJTSON. Amit olajozni kell meg néha megnézni meg ez meg az. DE AKKOR IS LÁNC
Ezen én is sokat morfondíroztam bár én még rettentően messze vagyok a váltástól. Nekem csak két típus jutott eszembe. A B-King és a Super DUKE de mindkettő már kevésbé komfortos.
Mondjuk biztos a seggemet a földhöz csapkodnám örömömben ha a Honda tervező asztalán megszületne majd a valóságban is megépülne a VFR 1200 pucér verziója valami ízléses köntösbe. Így is gyönyörű gép de azért a pucér az pucér. Csak ha jól emlékszem annak a hűtői a blokk mellett vannak így azért egy ilyen átszabás biztos nem egyszerű mutatvány.
Tavaly ősszel valószínű üzleteltünk vólna. Az akkori kínálat elég kutya vólt. Megvettem az egyiket és a kettőből összeraktam egyet.
Így már elég pofás lett, de valószínű többet fizettem vólna egy szebb állapotuért. De így már ez van.
Ami igaz, az igaz.... Tibi barátom is mondta, hogy nehéz lesz az x11 után motort találni, úgy hogy az ne legyen visszalépés menetdinamikában, de legyen legalább ennyire kényelmes "túra"motor két személlyel, három dobozzal is és kinézetre se olvadjon vissza tömegbe.
Igaza volt, tényleg nem egyszerű.... ezek alapján nekem például szóba se jöhetett fazer, bandit, cb... jelenleg azt látom, hogy az ember vagy vált egy nagyot, vagy kompromisszumokat köt az x11 után. naked motorban nem találtam utódot sajnos. így én kategóriát váltottam.
még megvan az x11 is, mert értelmes ajánlattal még nem hívott fel senki, hülye ajánlatra meg nem adok oda egy ilyen hibátlan állapotú költségmentes motort. de miután jelenleg eladó sorban van, a meghirdetés óta nem ültem rajta :(
Mentem vele 1-2 kört. A súlyelosztása nagyon jó. Nekem ugyan kicsit szűkös. Mármint a hely. De kényelmes. Alul azért hiányzott a nyomaték, de a malac után ez szinte minden motornál így van. Középtájon már rendbe voltak a nyútonok meg a lovak. Felül meg kifejezetten szépen megy. Nem egy vágta gép. Hiszen nem éri utol a malacot pedig az sem repeszt 300-al. De amit egyenesben kap azt kanyarban behozza. Mert perverzül jól fekszik és kifejezetten stabil. Iszonyatosan könnyedén lehet egyik oldalról a másikra átdobálni.
A félvillás hátsó futómű kibaszott esztétikus. Bár nekem komoly fenntartásaim vannak az ilyen kialakításokkal, de ez csak saját hülyeség.
Kipufogót azt akit csak ismerek azonnal ledobja. Lejön a takaróburkolat róla meg a végdob. Pl Viszló cimbinek is így van és a has alatti katalizátor teknőre csak úgy simán fel van húzva valami Honda kocsira való krómozott "végdob" ami kb 10 centis cső ami oldalra áll. Markáns hangja van így. Mondjuk hátul rohadt kényelmetlen lehet. De ez amúgy sem egy két személyes gép.
Nem egy liga a malaccal. Ez igazi Naked és őszintén a malac ahhoz hogy ugyan ezt elmondja magáról ahhoz túl nehéz elöl is meg úgy összességében is. Ez egy nagyon kis kompakt masina.
Egy nagy átka van hogy félvillás emelő nélkül szinte képtelenség rajta hátsó kereket gumizni. Nincs alul szinte sehol sem egy emelési pont.
Én vamiér úgy emlékszem hogy 226 Kg volt beírva Jani cimborám forgalmijába de ezen nem veszünk össze. Picike. Főleg a malac után de mégis nagynak tűnik a szám ami a forgalmiban volt.
Szomszéd utcában Viszló cimborámnak van egy olyan. Iszonyatos hogy mit tud az a masina. Meghökkentően nehéznek érződik hogy 230 Kg pedig nagyon pici de mégis iszonyatosan jól van elosztva a súlya. Hihetetlenül kezes gép.
Hát ja. De két motorral se bírok. Nem tudok annyit menni, hogy mindkettő járatva legyen rendesen. Asszonyéval 4 év alatt mentünk 1600 km-t.
Pedig jó a szupernaked, hiányzik. Bár ha pénz nem számítana, CB1000R-et vennék az XX mellé
Mondjuk biztos a seggemet a földhöz csapkodnám örömömben ha a Honda tervező asztalán megszületne majd a valóságban is megépülne a VFR 1200 pucér verziója valami ízléses köntösbe. Így is gyönyörű gép de azért a pucér az pucér. Csak ha jól emlékszem annak a hűtői a blokk mellett vannak így azért egy ilyen átszabás biztos nem egyszerű mutatvány.
Így már elég pofás lett, de valószínű többet fizettem vólna egy szebb állapotuért. De így már ez van.
Igaza volt, tényleg nem egyszerű.... ezek alapján nekem például szóba se jöhetett fazer, bandit, cb... jelenleg azt látom, hogy az ember vagy vált egy nagyot, vagy kompromisszumokat köt az x11 után. naked motorban nem találtam utódot sajnos. így én kategóriát váltottam.
még megvan az x11 is, mert értelmes ajánlattal még nem hívott fel senki, hülye ajánlatra meg nem adok oda egy ilyen hibátlan állapotú költségmentes motort. de miután jelenleg eladó sorban van, a meghirdetés óta nem ültem rajta :(
A félvillás hátsó futómű kibaszott esztétikus. Bár nekem komoly fenntartásaim vannak az ilyen kialakításokkal, de ez csak saját hülyeség.
Kipufogót azt akit csak ismerek azonnal ledobja. Lejön a takaróburkolat róla meg a végdob. Pl Viszló cimbinek is így van és a has alatti katalizátor teknőre csak úgy simán fel van húzva valami Honda kocsira való krómozott "végdob" ami kb 10 centis cső ami oldalra áll. Markáns hangja van így. Mondjuk hátul rohadt kényelmetlen lehet. De ez amúgy sem egy két személyes gép.
Nem egy liga a malaccal. Ez igazi Naked és őszintén a malac ahhoz hogy ugyan ezt elmondja magáról ahhoz túl nehéz elöl is meg úgy összességében is. Ez egy nagyon kis kompakt masina.
Egy nagy átka van hogy félvillás emelő nélkül szinte képtelenség rajta hátsó kereket gumizni. Nincs alul szinte sehol sem egy emelési pont.
Pedig jó a szupernaked, hiányzik. Bár ha pénz nem számítana, CB1000R-et vennék az XX mellé