Tedd oldalsztenderre és hagyd járni alapjáraton. Egy idő után villogni kezd az FI lámpa. Hányat villogott, számold meg. Középsztenderre téve nem fog villogni.
Hosszú és rövid villogásokat fogsz látni, kétjegyű számokat akar kivillogni a számítógép. Az első jegy a hosszúakból áll össze, a második a rövidekből. Tehát pl a 25 az két hosszú, majd 5 rövid villogás lesz. Ha több kód is van, akkor kis szünet után donja a következő kódot. Sorold a kódokat
Bővebben itt: http://www.cbrxx.com/honda-cbr...
Sziasztok!
Köszi az eddigi segítséget!
A motor frankón beindul, megy, húz, nincs teljesítmény kiesés, csak a visszajelző nem alszik ki.
Először az aksisarut akarom levenni hátha törli a hibát, bár vszínű kevés rá az esély.
De mielőtt nekiállnál kifújni próbáld meg inditani mert lehet, hogy már kiszáradt. Bár kicsi az esély rá. Ha kompresszorod nincs a hajszáritó is megteszi.
ne csinálj ilyet vazz... vhova beerőltetted a vizet a nagynyomással, valószínűleg lektromos probléma lesz és csak remélheted, hogy nem csináltál komoly bajt ezen kívül
Ne haragudj..de ez alapszabály, hogy magasnyomásúval motort nem mosunk Simán beázhatott pl a tank alatt valamelyik nagyobb csatlakozó, esetleg ülés alatt, stb...
Nem tudom ki hogy van vele, de nálam egyenlőre még mindig a Petróleum / Lánctisztító hozza le (hozzná, mert nem lánc spray-zek már ) legjobban a első lánckeréknél is a dzsuvát ,nem a víz
Sziasztok!
Helyzet van!
Nagynyomású mosóval megmostam a vasat. Leszedtem az első lánckerék burkolatát is, h rendesen meg tudjam mosni a lánckereket is. Ezek után azt tapasztaltam, h nem alszik ki a piros FI visszajelző a műszerfalon.
Mire tippeltek?
Válaszokat előre is köszönöm!
Gyerekek! Most már kezd SOS lenni az albérlet! :( Egy-másfél szoba. Törökbálint,Budaörs,Biatorbágy,Szigetszentmiklós,XXII kerületben. 40.000-60 000ft +rezsiért. Hosszú távra Tel 06309446636.
Eladó, 2000-es injektorosé
https://auto.jofogas.hu/vas/Honda_CBR_1100_XX_65261643.htm