Nos uraim ezzel a gépegységgel fogom megmászni az Osztrák és Olasz hegyeket a párommal és barátaimmal. Indulás 16 án. Hogy kényelmes legyen utasomnak a hátsó lábtartót áthelyeztem előrébb és lejjebb 9 cm. A párom szerint tökéletes (180 cm magas). Nekem a zselés ülés remélem elég lesz. Mot ez van.
Ok. Csak jobb technikaval a tudas is elobb jon. Mert ahol most bizonytalan vagy, ott esetleg jobb futomuvel nem lennel. De persze ezt csak ugy tudod meg, ha beleteszed a penzt. Masreszt az is igaz, hogy ha valaki tud, az egy 125 os robogoval is korbemotorozza az embert. Akar tolatva is
Jah nem is azt mondom hogy nem jobb. Sőt 100%-ra biztos vagyok abban hogy sokkal jobb. De úgy gondolom addig nem érdemes fejleszteni míg a jelenleg rendelkezésre álló technikát sem tudom kellően kihasználni. Ez olyan mint a gyereknek mikor megszerzi a jogsit nem kell azonnal alávágni egy ferrárit mert sanszos hogy csak összetöri. Előbb legyen rutin meg tudás aztán jöhet hozzá a technika. Még a tudás megszerzésén vagyok egyenlőre.
Illetve a CBR600 le van ültetve, de az inkább ront a helyzeten. Pilot Road mindkettőn, méret egyforma, új mindkettő nagyjából. Úgyhogy van bajom rendesen
Azért ebben ne legyél biztos. Ma mentem asszony CBR600-asával, le se tudnám rajzolni a különbséget. Mindkét motor gyári beállítással, buzi ugyanaz a nyeregben és a 600-assal körbemotoroznám magam. Nyilván az XX erősebb, de a futóműve elég gyatra. X11 meg a párja
Bár kétségkívül lutrira nem tolsz bele 2 kilót a futóműbe, de Milka biztos nem mondaná, hogy jobb, ha nem lenne az.
Hát igen azért ez egy 200E-es fejlesztés lenne. Jelen tudásom mellett csak azt számolom hogy az hátra 3 abroncs újból. Meg olyan 10-15 teletank. De majd egyszer eljön ennek is az ideje. Még amúgy sem tudnám kihasználni az előnyeit hiszen ennek a futóműnek sem értem még el a teljesítőképességeinek a határát.
Egyszer eljön majd az az idő is. De majd csak akkor ha már van jó új melóm és elérem azt a szintet amikor már kell fejleszteni a futóművet mert a gyári kevés. Remélem eljutok majd egyszer arra szintre is. Egyenlőre ott tartunk hogy a hátsó keréken bal oldalon már nincs majrécsík. Nem mintha ez lenne a mérvadó számomra de azért jól esik hogy eljutottam végre idáig.
Én is úgy tudom hogy csak a rugó feszességet lehet rajta állítani, a csillapítást nem.
A csillapítást ezen a típúson a japó mérnökök profin beállították minden útviszonyhoz így erre nem terveztek további állítáási lehetőséget.
(Na meg így biztos óccóbb vólt)
Viszont ha rosszul tudom és a gyári cuccon lehet csillapítást is állítani akkor egyszer majd kérem a segítségedet mert ahhoz tuti nem nyúltunk szóval akkor a jelenlegi fesze rugóhoz nem lett hozzá állítva a csillapítás.
Nekem gyári a hátsó felfüggesztés. Szerintem azon csak feszességet lehet állítani a csillapítást szerintem nem lehet. Legalábbis nem láttam rajta olyat. Amúgy állítani csak azért akartam hogyha a királylány megy vele egy hosszabb kört akkor ne pattogjon alatta a malac. Csupán ennyi az indok. Mert a hátsó rugó hozzám plusz hozzám meg utashoz van belőve. Azaz az utolsó előtti legfeszesebb állásban van a hátsó rugó. Ami egy 60 kilós zsokénak kissé túlzó. Úgy már pattog. Számomra amúgy teljesen jó.
Minek akarod azt állandóan tekergetni? Én 10-éve beállítottam,azóta úgy van teszi a dolgát! No meg nem tanácsos csak úgy eltekergetni. Ha a feszességet eltekergeted,akkor a csillapítást is utána kell tekerni! Azt meg nagyon könnyen el lehet baszarintani
És ez típusspecifikus szerszám vagy amolyan minden rugós taghoz jó egy fajta. (Jó gondolom van picike normál meg nagy. De úgy értem hogy nem úgy van mint a villáskulcs készlet hogy van 1000+1 méretű
Nincsen véletlenül valakinek a garázsában valami fiók mélyén egy plusz ... hát nem tudom ez e a helyes megnevezése ... körmös kulcsa? Az amivel könnyebben lehet állítgatni a hátsó rugóstagon a rugó előfeszítettségét. Sajna nekem nincs ilyenem de nagyon jól jönne.
Bár kétségkívül lutrira nem tolsz bele 2 kilót a futóműbe, de Milka biztos nem mondaná, hogy jobb, ha nem lenne az.
A csillapítást ezen a típúson a japó mérnökök profin beállították minden útviszonyhoz így erre nem terveztek további állítáási lehetőséget.
(Na meg így biztos óccóbb vólt)
Ha egy bontó felé jársz akkor rá is tudod próbálni a kulcsot mielött megveszed.