Szia.
Esetleg korrekciózhatnád az írásodat, mert csak nagyjából kiszűrni tudjuk hogy mit szeretnél
Fejidomot szeretnél a gépre akkor? És az érdekel hogy tud e valaki segíteni?
Nnno, ha vkinek perverzitásból kellene, eladom szuper ajándékba kapott, nem használt, csak távolról csodált benzines láncfűrészemet. A méltán neves Garden Field márka igen népszerű tagja. Akár fűrészelni is lehet vele, de én ezt sem megcáfolni, sem megerősíteni nem tudom. Viccet félrerakva, kínai fűrész, max. annyit is tud. Hobbi vagy barkács célra. Doboz nélkül, tartozékokkal. Ára 8.000.- HUF, vagy árban megfelelő whisky, akár a polcról is...
Vagy veszel füstszínűt, vagy átfóliáztatod pár évente. Ugyis nagyobb problémát fog okozni a fólia mattulása, meg karcolódása mint a buborék. Ami meg azért kétlek, mert nagy divat lett a fényszórók fóliáztatása, és a lámpabura is plexi. Mattul is idővel rendesen. De nem hinném hogy mondjuk két éven belül le kéne cserélned a fóliát.
Eredeti XX plexit szeretnék füst színűre változtatni, milyen lehetséges megoldásokat tudtok ajánlani? Beszéltem egy profi fóliázó műhellyel azt mondta nem vállalja a dolgot mert nem lehet buborékmentesen megcsinálni, mivel a plexi sok év után is valamilyen anyagot enged magából, ezért hólyagos lesz később. Vagy van ez a lámpabúra festék, esetleg avval lehetne a belső felületét befújni és kész?
Ha tudtok jó, és szép megoldást szívesen venném, előre is kösz!
Azt Te is sejted, hogy dupla mennyiséget nem valószinü hogy fel mer számolni, egy-két decivel meg ugyis többet vesznek vagy kevernek. Inkább globálisan nézd, mennyibe fog kerülni, és a festés minősége a gyárival egyező legyen, és ha számodra elfogadható az ár egy jól megvalósitott elképzelésért, akkor bizd rá.
A képeim közt van egy zzr1100. Azt annak idején a tank kivételével telibe fujattam. Sajnos nem emlékszem miből mennyi kell, de az tuti hogy az aláfujó ami a csillogást adja, az nálam két rétegben kellett. Asszem az volt kb. 4 dl. A szin bordó esetében a gyári rétegrend szerint 3 réteg piros az talán 6-8 dl volt. A lakk két rétegben talán szintén fél liter körül volt. de pontosan már nem emlékszem nyolc év távlatábol. A szin mennyisége rétegfüggő, tehát egy sötétebb tónus több sor fujásból adódik ki, ergo több kell belőle. A jobb fényezők rendelkeznek festék keverő géppel, ott mndegy mennyit kevernek ki, a kevesebb sem lesz drágább.
De mindegyik valamilyen festékrendszerböl dolgozik állandóan, és tudnak gyári szinkód alapján küldeni nekik a forgalmazótól kis mennyiségben is, és nem lesz horror attól az ára. Lehetőleg gyári szinre festesd és akkor ha ügyes a festő kevés anyagból nagyon szép lesz. Amire oda kell figyelni(saját tapasztalat) hogy olyan fényezze, aki már csinált motort, nem csak autót. Nekem egy hihetetlen ügyes fényező fujta, de motort még nem sűrűn csinált. Mivel itt az idomokat forgatni kell ahhoz hogy egyenletes legyen a szin mert tele vannak domborulattal, ivekkel, nem olyan mint egy autó ahol szinte csak függöleges és vizszintes felület van. Nekem az oldalidom tökéletes lett, a fejidom csak másodikra sikerült emiatt, na meg a tükrök is.
Igen, ez számomra is nyilvánvaló csak nekem van egy árajánlatom Festékre, alapozóval es lakkal decire bontva. :) Ehhez akartam volna megtudni mennyi festékre van szükség :)
Attól függ milyen festéket alkalmazol. A motorok szinte mind gyöngyház metál fényezéssel készülnek. Ott van egy-két réteg aláfújó, aztán szinmélység szerint több réteg szin aztán vagy két réteg lakk - ezek mind néhány dl, de szinfüggő a mennyiség. Ha csak sima egyszinű fekete lesz, az elég snassz, de arra is biztos kell 5-6 dl.
Sziasztok! Remélhetőleg van itt olyan személy, aki fényeztette már motorját, vagy ő maga fényezte. Nem tudjátok esetleg, hány dl festék kellhet nagyjából az egész motorra? Gondolkozom fekete színben :P :) Előre is köszi!
Nem kell túlzásba vinni a sterimózást, és akkor nincs baj ;-) Én csak "külsőleg" szoktam használni, és a tank alá nem szoktam bedugni a szórófejet :-) Na meg a láncra sem irányítom közvetlenül a vízsugarat.
Én a láncot is átnézném,mert a nagynyomású be tudja mosni a dzsuvát a szemek közé és egy idő után meg tud szorulni. Sajna nem véletlen,hogy nagynyomású mosóval nem szabad motort mosni.
Esetleg korrekciózhatnád az írásodat, mert csak nagyjából kiszűrni tudjuk hogy mit szeretnél
Fejidomot szeretnél a gépre akkor? És az érdekel hogy tud e valaki segíteni?
Eredeti XX plexit szeretnék füst színűre változtatni, milyen lehetséges megoldásokat tudtok ajánlani? Beszéltem egy profi fóliázó műhellyel azt mondta nem vállalja a dolgot mert nem lehet buborékmentesen megcsinálni, mivel a plexi sok év után is valamilyen anyagot enged magából, ezért hólyagos lesz később. Vagy van ez a lámpabúra festék, esetleg avval lehetne a belső felületét befújni és kész?
Ha tudtok jó, és szép megoldást szívesen venném, előre is kösz!
Mi a rákot csinált a seat? Bealudt? Másra nem nagyon tudok gondolni...
A kipuff leömlők meg a motorblokk mintha nem arra utalnának.
Jól látom,hogy valamikor ez egy XX volt? :(
De mindegyik valamilyen festékrendszerböl dolgozik állandóan, és tudnak gyári szinkód alapján küldeni nekik a forgalmazótól kis mennyiségben is, és nem lesz horror attól az ára. Lehetőleg gyári szinre festesd és akkor ha ügyes a festő kevés anyagból nagyon szép lesz. Amire oda kell figyelni(saját tapasztalat) hogy olyan fényezze, aki már csinált motort, nem csak autót. Nekem egy hihetetlen ügyes fényező fujta, de motort még nem sűrűn csinált. Mivel itt az idomokat forgatni kell ahhoz hogy egyenletes legyen a szin mert tele vannak domborulattal, ivekkel, nem olyan mint egy autó ahol szinte csak függöleges és vizszintes felület van. Nekem az oldalidom tökéletes lett, a fejidom csak másodikra sikerült emiatt, na meg a tükrök is.
Alapozó X deci
Szín X deci
Lakk X deci
Oksa hogy mondjuk kiad egy litert de mint ahogy az üdítőnél is jóval drágább fél literenként venni 2 liter kólát mint egy flakonban egyben.