Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:(
Köszönöm
Lehet kapni olyan 4-1-et is, amibe tudsz O2 szenzort tenni, bár szerintem a 2000-es évjáratúban még pont nincs, csak 2001-től volt oxigén szenzor. Nézd meg, ahol ketté ágazik a katalizátor után a kipufogó, a jobb oldalon kellene lennie.
Van a közösítőben(katalizátorban) . Ha csak az a dobot,összekötőt cseréled nincs semmi probléma!
Fordulatszámérő ugrálása sajna a kilométeróra basztatása miatt lehet!
Rossz előjel!
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Most vásároltam egy 2000-es évjáratú, injektoros XX-et. Sajnos a fordulatszám mérő hol kifekszik, hol vadul ugrál, de igazából szinte soha nem áll meg. Lenne tippetek ezt mi okozhatja? Az előző tulaj azt mondta fülre kell közlekedni és kész :D Azért én jobb szeretem látni is.
A másik kérdésem az, hogy a mérföldes órát csak simán ki lehet cserélni km/h-s órára?
A harmadik kérdésem az, hogy a kipufogó rendszerben van e valamilyen szenzor, ha van akkor milyen, mert le szeretném cserélni a gyári rendszert 4:1-es nyitottra.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ogerg tegnap a Te motorod állt Újpesten az Andretti előtt?
Nekem Wilbers van!
Nem bántam meg!
Akik láttak már közlekedni,tudják mit tud a Wilbers!
Igaz Wirthet sose próbáltam. Nekem mindenki a Wilberset ajánlotta anno.
na felpakoltam én is azt a pár fotót a Taliról amit lőttem

https://www.sportmotor.hu/albu...
Kivéve Kínából, ott mindig minden sok esélyes. Nekem nem volt szempont a gyorsaság, addig elvoltam a sárgával is, amíg ideért a fehér
Egy biztos, hogy ha valami gyorsabban kell akkor felejtős az "Economy International Shipping" , tudom sokan válasszák mert az szokott ingyen lenni.
Én inkább fizetek a szállításra kicsit többet és "Standrad" ként kérem aztán bőven egy hét alatt itt van mindig minden
Aham értem, köszi !
Nálam csak új jöhet szóba
Szóval már csak a Wirth és a Wilbers prog. rugók között vacillálok, vajon miért kerül egy tízessel többe a Wilbers, meg éri a felárat vajon
Én Ebay-en vettem, de nem gyors, mire ideér
http://www.ebay.com/itm/Front-...
Srácok!
Keresnék fehér első indexburát!
SOS!
Valakinek elfekvőben?
Honda szalon! Én ott szoktam venni!
Nem bízom csak az újban,gyáriban!
Csúnya dolgot tud művelni egy esetleges hiba!
Szia!
Ha használt is szóba jöhet akkor a sugomotornál érdeklődj.
De ha kicsit itt visszalapozol akkor úgy emlékszem nem túl régen mintha lett vona ez a téma.
Sziasztok tud valaki segiteni alkatrészel kapcsolatban (1100xx)vezérmű lánc, a feszitő mindig vissza lazul pedig nem látok baját valószinüleg abból is másik kel és más egyéb alkatrészek után hol érdemes érdeklődni ? Tisztelettel Zsolt
Én használtan vettem, pár ezer km-etbfutott darabot balesetes mototból.
De ittvan amúgy: http://www.wirth-federn.de/wir...
Én ezt régóta szajkozom!
De nem hiszik el az emberek.míg ki nem cserélik!
De nagy! Mivel nekem nem csak ki kéne venni (no és kicsit több cucc van alatta,benne) mint neked,hanem lebontani szinte teljesen a fejidomtól kezdve!
Majd egyszer!
Jaaaaaaaaa tényleg a jobb oldali a gyári (emlékeznem kellett volna mert tavaly tisztítottam) Csak szó szerint sorba vettem a rugókat "Magáért beszél a kép, gyári vs. Wirth progresszív."
Jaja, látszik hogy maga a rugó is vastagabb mint a gyári
Szabad tudni merre szerezted be?
Nem kell semmi pluszban hozzá, pont az a lényeg, hogy a krómozott cső helyett is rugó van, ennek elég egyértelmű az előnye, nem kell magyarázni...
A gyári szánalmasan néz ki mellette, vékonyabb is gyengébb is és majdnemhogy csak fele olyan hosszú.
Ég és föld a különbség még úgy is, hogy a gyári rugómnak semmi baja, majdnem egy centivel szervízlimiten belül van.
Motul olaj került a villába is, a közepes 10-es.
Köszi a tapasztalat megosztásodat
Kár hogy nem egy héttel előbb tetted
Pont e két olaj között vacilláltam, aztán újfent a 5100-at választottam (mondván hogy a gép könyve szerint szűrő csere esetén is marad 7deci a meglévő olajból a blokkban ) , de akkor valszeg legközelebb a 7100-at kellene bepróbálnom.

Rugó téma: Na ez is pont terítéken van a rugó téma, mert egymagam + doboz csomaggal is léggé lágynak érzem az elejét, így mindenképp beruházok majd rá.
A Wirth rugó mellé akkor jár az a krómozott cső is ? Meg vannak még más kellékek is a szettben? olaj milyen lett hozzá véve?
Egy kis olaj téma:
Eddig Motul 5100 as olajat használtam, de most vettem 7100-est, gondoltam egyszer kipróbálom ezt is. Meglepődve tapasztaltam, hogy ezzel még simábbak a váltások, érezhetően. Szóval aki a két típus között hezitál annak bátran ajánlom a hét az 7100-ast, ha nem sajnálja a kicsit drágább vételárat .

A másik téma:
Végre beépítettem a progresszív rugót amit régebben vettem , a különbség ég és föld... sokkal stabilabb lett a motor, már nem érzem úgy, hogy az eleje folyamatosan földbe akarna állni és oda lenne "ragasztva" rugózás-csillapítás nélkül. Stabilabb fékezéskor és nem pattog el rosszabb úton sem mikor combosabbat fékezek, persze mindezt utassal is tudja. Szóval ezt a fejlesztést is bátran ajánlom mindenkinek.
Magáért beszél a kép, gyári vs. Wirth progresszív.