Lehet kapni olyan 4-1-et is, amibe tudsz O2 szenzort tenni, bár szerintem a 2000-es évjáratúban még pont nincs, csak 2001-től volt oxigén szenzor. Nézd meg, ahol ketté ágazik a katalizátor után a kipufogó, a jobb oldalon kellene lennie.
Van a közösítőben(katalizátorban) . Ha csak az a dobot,összekötőt cseréled nincs semmi probléma!
Fordulatszámérő ugrálása sajna a kilométeróra basztatása miatt lehet!
Rossz előjel!
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Most vásároltam egy 2000-es évjáratú, injektoros XX-et. Sajnos a fordulatszám mérő hol kifekszik, hol vadul ugrál, de igazából szinte soha nem áll meg. Lenne tippetek ezt mi okozhatja? Az előző tulaj azt mondta fülre kell közlekedni és kész :D Azért én jobb szeretem látni is.
A másik kérdésem az, hogy a mérföldes órát csak simán ki lehet cserélni km/h-s órára?
A harmadik kérdésem az, hogy a kipufogó rendszerben van e valamilyen szenzor, ha van akkor milyen, mert le szeretném cserélni a gyári rendszert 4:1-es nyitottra.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Nekem Wilbers van!
Nem bántam meg!
Akik láttak már közlekedni,tudják mit tud a Wilbers!
Igaz Wirthet sose próbáltam. Nekem mindenki a Wilberset ajánlotta anno.
Egy biztos, hogy ha valami gyorsabban kell akkor felejtős az "Economy International Shipping" , tudom sokan válasszák mert az szokott ingyen lenni.
Én inkább fizetek a szállításra kicsit többet és "Standrad" ként kérem aztán bőven egy hét alatt itt van mindig minden
Aham értem, köszi !
Nálam csak új jöhet szóba
Szóval már csak a Wirth és a Wilbers prog. rugók között vacillálok, vajon miért kerül egy tízessel többe a Wilbers, meg éri a felárat vajon
Szia!
Ha használt is szóba jöhet akkor a sugomotornál érdeklődj.
De ha kicsit itt visszalapozol akkor úgy emlékszem nem túl régen mintha lett vona ez a téma.
Sziasztok tud valaki segiteni alkatrészel kapcsolatban (1100xx)vezérmű lánc, a feszitő mindig vissza lazul pedig nem látok baját valószinüleg abból is másik kel és más egyéb alkatrészek után hol érdemes érdeklődni ? Tisztelettel Zsolt
De nagy! Mivel nekem nem csak ki kéne venni (no és kicsit több cucc van alatta,benne) mint neked,hanem lebontani szinte teljesen a fejidomtól kezdve!
Majd egyszer!
Jaaaaaaaaa tényleg a jobb oldali a gyári (emlékeznem kellett volna mert tavaly tisztítottam) Csak szó szerint sorba vettem a rugókat "Magáért beszél a kép, gyári vs. Wirth progresszív."
Jaja, látszik hogy maga a rugó is vastagabb mint a gyári
Szabad tudni merre szerezted be?
Nem kell semmi pluszban hozzá, pont az a lényeg, hogy a krómozott cső helyett is rugó van, ennek elég egyértelmű az előnye, nem kell magyarázni...
A gyári szánalmasan néz ki mellette, vékonyabb is gyengébb is és majdnemhogy csak fele olyan hosszú.
Ég és föld a különbség még úgy is, hogy a gyári rugómnak semmi baja, majdnem egy centivel szervízlimiten belül van.
Motul olaj került a villába is, a közepes 10-es.
Köszi a tapasztalat megosztásodat
Kár hogy nem egy héttel előbb tetted
Pont e két olaj között vacilláltam, aztán újfent a 5100-at választottam (mondván hogy a gép könyve szerint szűrő csere esetén is marad 7deci a meglévő olajból a blokkban ) , de akkor valszeg legközelebb a 7100-at kellene bepróbálnom.
Rugó téma: Na ez is pont terítéken van a rugó téma, mert egymagam + doboz csomaggal is léggé lágynak érzem az elejét, így mindenképp beruházok majd rá.
A Wirth rugó mellé akkor jár az a krómozott cső is ? Meg vannak még más kellékek is a szettben? olaj milyen lett hozzá véve?
Egy kis olaj téma:
Eddig Motul 5100 as olajat használtam, de most vettem 7100-est, gondoltam egyszer kipróbálom ezt is. Meglepődve tapasztaltam, hogy ezzel még simábbak a váltások, érezhetően. Szóval aki a két típus között hezitál annak bátran ajánlom a hét az 7100-ast, ha nem sajnálja a kicsit drágább vételárat .
A másik téma:
Végre beépítettem a progresszív rugót amit régebben vettem , a különbség ég és föld... sokkal stabilabb lett a motor, már nem érzem úgy, hogy az eleje folyamatosan földbe akarna állni és oda lenne "ragasztva" rugózás-csillapítás nélkül. Stabilabb fékezéskor és nem pattog el rosszabb úton sem mikor combosabbat fékezek, persze mindezt utassal is tudja. Szóval ezt a fejlesztést is bátran ajánlom mindenkinek.
Magáért beszél a kép, gyári vs. Wirth progresszív.
Köszönöm