Amúgy ha megkérdezhetem, fém fékcső fronton hogy állsz a XX-el ? Lett valami belőle ?
Említetted korábban, hogy a szereld magad módszert választod, és kíváncsi vagyok hogy mennyire jó ez az olcsóbb megoldás
A 450mm-es angliai szabvány szerint legális. Ami persze nem itthoni műbizonylat. E betű nincs beleütve csak valami buzi angol szabvány. Amit műszakin elfogadnak, ha akarnak. Vagy nem. http://www.delkevic.co.uk/inde...
Nekem Finster dob van a motoron. A hangja qúúúrvára tetszik, de jövő tavasszal lesz műszaki, addig valamit ki kell találnom. Először, gondoltam, veszek gyárit bontóban. Tavaly írtam Martinnak, egy pár dob bizonylattal, olyan 150 körül van, a tompítót meg kiveszem/visszarakom, ahogy épp gondolom.
Esetleg valakinek van tapasztalata, mekkora különbség van a Finster és Martin dob hangja között?
Ebay-en vettem, de már nem találom, akitől vettem, nincs nála. Ilyesmi volt, de a méretekre oda kell figyelni, mert többféle van, a legnagyobb a legjobb. http://www.ebay.com/itm/Gel-Pa...
Teljesen hibátlan. Én mondjuk raktam bele zselét is, ha már szét lett borítva...
Delkevicet Ebayen érdemes venni Angliából, most brexites font áron 100 körül megáll, mire becsönget vele a postás
Az enyém nem dőlt, csak szexi így az oldalidom (úgy értem, bassza a szemem ), hogy ott a lyuk a bukógomba helyén, mert azt levettem, a gyári állapot a terv.
XXBajker neked hogy vált be az üléshuzatod én is ilyen szeretnék megrendelni pirosba,20 000 körül van majd meg érdeklödöm a kipufogót, de DElDEVIC-et szeretnék,köszi srácok
Műanyag kaszni javításához (hegesztés, festés v matricázás) nekem is kéne egy szaki. Nálam rá is kéne frankón igazítani az idomokat, mert nem az igazi. Eldölt a gép mindkét irányba.
Na az a helyzet, hogy ki van vágva az oldalidomon luk a bukógombának. Hogyan lehet azt onnan eltüntetni? Ismer valaki műanyagost, aki szépen meg tudja csinálni?
Jövök én még, de egyenlőre nagyon bejön a Triumph. Közel 2000 km mentem vele és olyan kellemes csalódás ért a fogyasztás terén, hogy ha más mondja nem hittem volna el. És 150-200 közti sebességről beszélek 2 személlyel. Már emlitettem, hogy a futómű, fék, kényelem, kanyarban szinte verhetetlen. 200 ig ott van a toppon. Még élvezkedek még el nem viszik.
Jogos, az kimaradt, hogy karbonban akartam, és úgy volt 130e körül, igen párban, 90e volt pl SV1000-re
Nekünk összesen 7 motoromra csinált a Martin dobokat, és semmi kifogásolni valóm nem volt az minőséggel kapcsolatban, persze nem egy Yoshi, Akra, Bodis..de hétköznapi célra tökéletes, és legális
Említetted korábban, hogy a szereld magad módszert választod, és kíváncsi vagyok hogy mennyire jó ez az olcsóbb megoldás