Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akkora mondás kivenni, én most helyeztem át a fokozatkijelzőt. Eddig a fordulatszámjelzőre volt ragasztva, oda álmodta meg az előző tulaj. Nekem ez nem tetszett, jobb ez így. Épp 230-al repesztek a garázsban
Köszi de szinte biztos hogy testzárlat!
De ezt beszéltük telón
Ezért kost nem is bombázom szét,majd ha valamiért ki kell bontani a műszerfalat,majd meglesem ezt is! :)
Na megtaláltad már mi a baj ? Fesszabi? Vagy valahol kontaktor vagy. Ha szabályzó akkor arra van egy nagyon költséghatékony megoldásom. Ismerek egy Tatabányai bácsikát. Igazi régi vonalas szaki. Anno Fater Burgonyáján szált el a szabályzó és nem akartunk 40E-ért bontottat rendelni az új gyári meg csillagászati összeg volt. Ezért keresgettem a neten és rátaláltam erre a bácsikára Tatabányán. Finom elektronikai műszerész. Annyit mondott hogy küldjük el neki a szabályzót házastul. Azt ő kibontja megnézi hogy mi volt benne meg hogy a feliratok alapján milyen bemenő kimenő teljesítményt kell csinálnia. Aztán kivakarja a diódasort a házból. újraépíti és végül kiönti azzal a bakelit szerű anyaggal ami eredetileg is vízhatlanná tette a rendszer. A ház azért kell neki mert nem tart raktáron minden típushoz házat mert a felfogatási pontok meg a mért meg minden bigyó minden motoron más. Újraépített az egészet póstával együtt asszem 12E Ft-ból és után 2 éven keresztül míg fater össze nem törte a burgmannt minden frankón szuperált szerintem most sincs semmi baja. Olyan szépen beállt a töltés rögtön a helyére ahogy a nagykönyvben meg volt írva.
Köszönöm,de úgy néz ki más a baj!
Találtam egy ventilator motort. Ha kell még.
Még mindig eladó a régi konzolom. Legyen mondjuk 15 eFt. Ilyen ni:
irj neki és megmondja :)
Köszi!
Közben rájöttem, h ez egy német aukció. Nem is írja, h mennyi lenne a postaköltség.
http://m.ebay.com/itm/Honda-CB...
Valójában nekem oldalanként csak 3 helyen csatlakozik a rendszer a motorhoz. 2 csavar a kapaszkodónál plusz egy harmadik a kipufogó rögzítő csavarjánál. És ennyi. Mondjuk nekem nincs lehetőségem hogy csak a hátsó doboz konzolját tegyem fel az oldalsók nélkül. Ez hátrány. Bár én nem szeretem csak a hátsót mert ha nincsenek fent az oldalsók is vele együtt akkor még jobban hajlamos a berángatásra. Az örvénylő szélben van sajnos.
Nekem úgy van hajtogatva a tartó rendszer. Összesen 6 darabból áll. Két oldalsó doboz tartó elem azokra mindkét oldalon két közbenső darab majd arra jön a hátsó doboz trepnije. Plusz egy erősítő elem a rendszámtábla környékén ami erősíti a szerkezetet plusz van egy olyan is ami az ülésnél meg az idom alá további erősítés végett. Így az 6 elemből összerakott rendszer 180-200-ig stabil. Bár elég magasan van a hátsó dobozom ami némi becsóválást eredményez ha nincs mögöttem utas. De kezelhető. Profilképemen látod a dobozokat. Nem űrtechnika de simán stabilan tart.
Itt egy kép de a képeim között is biztos találasz.
Ha ez a lehetòség fenn áll akkor ha jégeső is lesz ott a helyem.
Igen én úgy 10 éve . Olvass vissza.
Nekem az van fent. 280 ig hibátlanul rezdülés nélkül tartja a teleoakolt dobozokat.
Sziasztok!
Újra a véleményeteket szeretném kérni doboz felfogatás ügyben.
Hirdetésben találtam egy wingrack 2 -est ami egy cbr 1000f en volt. A kérdés az lenne, hogy ezt fel lehetne e rakni az xx -re, ha megfelelő fülek vagy karok tartanák? Ha igen, akkor ezeket a tartókat hol lehetne beszerezni, vagy esetleg könnyen le lehet -e gyártani?
Találtam olyat is ami eredetileg xx -en volt csak az 4* annyiba kerül.
A válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok,

XX találkozót, vagy egy laza közös gurulást szervezett már valaki?
Ez hangulat függő. 10-re van hívva a társulat és sokak ígérkeztek sok felől. Szerintem 2 felé még lesznek arra emberek. Ha csak haza nem zavar az időjárás.
Frissen cseréltem. Szóval ilyen gond nem lehet. A téli leállásban volt cserélve és a fékpofák is újak, már be vannak koptatva. Ennyire tükör volt az a szakasz.
A fékfolyadék mikori? Csak azért kérdem, mert én egyszer majdnem elestem, amikor lassú tempónál belekaptam az első fékbe és hirtelen akkorát fogott a fék, amekkorát nem szándékoztam. Fékfolyadék csere után teljesen más volt a fékkar kezelés érzése, sokkal jobban adagolhatóvá vált.
Szia.
Kb. Meddig szokott maradni a társulat?
Sajna melózok egyig, aztán még egy óra mire ott vagyok. Érdemes elindúlnom?
Na majd holnap után Zámolyon szétrúghatod a nemesebbik felem. Remélem senkit nem tántorít el a vegyes idő.
Nem a mérték a lényeg!
Szerencséd hogy akkora vagy amekkora,mert így nem merem szétrúgni a segged!
https://m.autoalkatresz.hu/mot...
Hátha van neki valami motyója