brembo SA vagy ebc hh-s betétekkel ilyen gondotok nem lesz,ferrodóval sem csak a 2098ast kell venni !
Multkor kiterítve láttam vagy 5 garnitúra elhasznált ferrodót... ment velük ...sokat
Lehet csak ő vállasztott bénán, de saját szememmel láttam hogy rövid idő alatt hogy kiválasodott. Lehet tulmisztifikálás, de én inkább rosz tapasztalatnak hívnám.
Mi akik több tizezer kimlométer tapasztalatokkal vagyunk mind egyformán állítjuk, hogy a ferrodó, ebc és a brembo sinteres betétei is tökéletesek!
Talán a két utobbi jobb lehet, de a tárcsákat nem bántja! Milkáéban 100000 km van... tárcsák jók!
Enyémbe 57000 nél is alig mérhető kopás volt! Azt meg nekem senki ne mondja ,hogy az ebc, vagy a brembo nem fog!
ha már felmerült a nissin fékbetét : segítsetek légyszi egy linkkel, hol és mennyiért van, valahogy nem sikerül találnom, ellenben minden egyéb gyártót feldob a google
Pontosan! Emlékszem hogy mentem el melletted a kanyarban?
Pedig életembe élősszőr jártam arra,ráadásul két személlyel voltam!
Ott azért a Wilbers is ellett a mutatványhoz!
Hiába van meg a tudásod,ha a vas nem képes rá! Persze ez fordítva is igaz! Hiába képes rá a vas,ha a tudásod nincs meg!
Elhiszem hogy jobb a wilbers, csak nem akarnék abba a hibába esni hogy mondjuk veszek egy szettet és eddig is az volt benne.
Hiszen az előző tulaj kitudja mit tetetett bele.
Amúgy meg voltam vele elégedve, de ami lehet jobb.......
Mondjuk egy "hát végül is jó de talán egy picit lágy" jellegű érzés orvoslására elég lehet az olaj csere is. Azonban van egy olyan tapasztalati szint amikor már nem elég az olaj csere eljön a Wilbers ideje.
Nekem az van bent Wilbers!
Ég és föld a gyárihoz képest a különbség!
Nem csak a tekercselésben van különbség,hanem az edzésben is!
Szinte menetenként más az edzése,a keménysége a Wilbersnek!
Ezt most már így meg nem mondom de amúgy is dolgom van a műhelyben megkérdezhetem neked. Azonban asszem a gyári viszkozitású olajat vettem. Az ára nem hagyott bennem mély nyomot szóval nem hiszem hogy pár 1000 forintnál drágább lett volna. amúgy szeretem, sokat javult a gép bár a korábbi benne lévő olaj után lehet hogy két autórugó is jobban működött volna. Ezért nem merem túlfényezni a végeredményt. A szűrő sem mondhatnám hogy mély nyomot hagyott, bár lehet hogy azt a polcról vette le nekem a szerelőm. erre megmondom őszintén nem emlékszem. A fájó tételek maradtak csak meg benne hogy a lánc meg a lánckerék jött ki asszem 44.000 ből. Az biztos hogy a szűrőm nem volt annyi mint neked mert azt megjegyeztem volna. fékbetétből nem tudom még mit veszek. Majd Milkát megkérdem mert ugyan már 100-szor elmondta szerintem de olyan a memóriám néha mint az aranyhal szóval mindig elfelejtem. Versenybetétet nem akarok csak valahol a "megállít ha meg kell de nem kell otthagynom a gatyámat érte és nem eszi meg a tárcsát sem" feliratú poncról kéne választani valamit. A gyári nissin-t meg néztem de abból az első kerékre nem kapok elég betétet míg ugyan abból a pénzből hátra is meg van mondjuk Ferodo-ból (bár nem tudom hogy azok jók e) Majd meglátom.
Ha jól emlékszem az egész korábban felsorolt mutatvány összesen valahol 100 és 120 között állt meg mindennel együtt. Abroncsokkal lánccal fékkarral olajokkal mindennel együtt. Bár könnyen vagyok mert a szomszédom szerelt aki nem fogad el munkadíjat ha az én motoromról van szó (Jah és nem nem új gumikat vettem)
Teleszkóp olajból mit választottál ( márka, vizkizitás) és bevált?
Illetve fékolajból is érdekelne mit érdemes használni. Szűrőt jó áron vetted ( gyári?) én két éve aszem 15200-ért vettem.
Fékbetétből is a gyári nissint vettem.
Haverom vett az xx be régebben valami olcsóbbat, hetekig hallgattam hogy mennyivel szarabbúl fog mint a régi. De sebaj vett valami versenybetétet. Az meg megette a tárcsákat.
Így inkább nem variáltam. Maradtam a gyárinál. Úgyse kopik gyorsan.
na nézzük darabokban
Egy szezon nálam mivel kezdő vagyok és imádom legalább 10.000 Km de pl tavaly 15.000 volt.
Légszűrővel nem játszok, valami 8.000 Ft, franc se mosogatja. Ha poros de még jó akkor max kifujkodom de ha nagyon retek akkor jön az új. Nem tétel szerintem.
olajcsere ilyen futás mellett elengedhetetlen.
Hűtővíz azért érdekes nálam, mert nincs garázs tehát megnézem hogy jó e, aztán ha fasza és kellő mennyiségű meg állapotú akkor maradhat.
Fékolajat tavaly azért cseréltem mert akkor volt első szezonos a gép nálam és a franc tudja mióta volt már benne, mivel nem tétel cseréltem. idén azért kell mert egy kellemetlen malőr miatt a hátsó körben elforraltam az olajat. Egy apró kavics beakadt menet közben a fékpedál és a munkahenger közé ami nagyon gyengéden fogni kezdte a tárcsát. Az felmelegedett majd elforralta az olajat. Akkor lusta voltam, nem cseréltem, csak utánatöltöttem de annak mennie kell idén télen. Meg a féknyergeket amúgy is szét karom szedni, mert a tavalyi cserekor azok nem lettek kitakarítva csak átnyomtuk az olajat, és úgy tudom hogy a nyergekben a dugattyúkban olyankor még egy halom dzsuvás olaj tud maradni. Mivel amúgy is fékpofákat kell cserélnem idén, akkor ha már lúd legyen kövér alapon azok is ki lesznek takarítva (legalább telik az idő)
telóolajat tavaly mindenképpen cserélni kellett. Sőt valójában nem is cseréltem, mert szinte száraz volt már a telószár. Éreztem hogy lágy meg fura ezért szedtük szét. Szétkapás után arra jutottunk hogy azok még soha nem voltak szétszedve, mert alig valamennyi olaj volt a szárakban, az is amolyan rozzant méz állagú takonyként volt összeállva- szóval ideje volt a cserének. Idén erre nem lesz gond.
Ugyan lehet hogy Honda és soha semmi baja nem lesz mert hogy Honda, de túl a 15. éven és a 100.000. Km-en egy kis törődés nem árt meg a malacnak, ha már egész szezonban a törődés maximum 1 vagy 2 lemosásban nyilvánul meg. Hiszen egész szezonban cipeli nem kis lendülettel korántsem hab testemet. Legalább ilyenkor kapja meg azt amit kiérdemelt.
Kb én is így szétdobálom télire. Persze függ attól is hogy mennyit mentem nyáron.
A légszűrőt is átmosom benzinnel, meg kifújkálom. 2-3mosás után cserélem csak ki. szépen letakaritom olajcsere, olajszűrő, ilyenek. Hűtővizet, fékolajat, telóolajat, nem szoktam cserélni. Persze tudom elvileg kellene.
Á dehogy. Az amit látsz egy nagyszerviz éppen zajló állapota. Tavaly télen a következők voltak napirenden. Lánc+ lánckerék csere. Gumi csere, felnicsík (nem profil felrakós) Elsó teló olaj csere. Kontakt hiba vadászat a műszerfalban. Szelephézag ellenőrzés. Mindenféle szeglet kitakarítása. Extra vázerősítés doboz tartó konzol miatti kiszerelése (mert felnyomta a farokidomot) index kontakt hiba vadászat. Nomeg a szokásos olaj fékolaj csere, légszűrő csere. Asszem ennyi. No meg jobb ötletnek tűnt ezzel foglalkozni mint hogy a nappaliban búslakodtam azon hogy hideg van és nem tudok motorozni. Idén is kb ez lesz. (Jah volt még fékkar csere is)
Csupán azt furcsállom hogy az adott cikkszám ami a rugóhoz tartozik arra rákeresve minden rendelés oldalon az adott cikszámú rugót csak az X11-eshez ajánlja. Nem úgy mint mondjuk az autóknál pl a generátorokat. Mert emlékszem hogy az F Astrám generátora cikk szám szerint jó volt még egy halom nagyjából azonos méretű kocsiba. Csupán ebből következtettem hogy nem ugyan az a rugó van gyárilag az XX-ben mint az X11-esben éppen ezért akár gyárilag is lehetne progresszív. Azonban én tavaly télen cseréltem olajat a szárakban azonban nem merném kijelenteni azt hogy progresszív rigó volt e a szárakban vagy sima. Emlékeim szerint sima volt benne (tehát nem sűrűsödött meg a menet a rugó végéhez érve de tényleg nem emlékszem rá pontosan.
Hát itt a rajzon egyenletesnek tűnik, de ez nemigazán a szemre beazonosításhoz készítették. Így símán lehet progressív is.
Képeket nem találok rólla a neten.
Igen mindegyikbe bő 20-ezer volt!