Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"...buzulás az nuku..."

http://youtu.be/SJZm6KBKVbg
Szinte hallom is Torrente szavait
Jó hasonlat!
A múlt hétvégén három napot Gergőnél töltöttünk! Ami ráadásul nagyon jól telt,jól éreztük magunkat!
Ott kialakult egy olyan kapcsolat,aminél ez simán belefér!
Arról nem is beszélve,hogy ha a kettőnk korát nézzük,tényleg simán lehetnék az apja!
Ti már rendesen olyanok vagytok, mint apa meg fia Embergyerek elszólja magát, apuka rászól. Tiszta családi kör
http://motorinfo.hu/sporthirek/muhely/2006/03/21/a_dyno_titka/#.V9xI9_mLTmE

Rá gondoltál?! Gondolom...
Utaltam rá, hogy tudni kell elválasztani a széria motor helyes beállítását, minden egyéb más "versenye" alkatrész beszerelésével, és teljesítmény növeléssel...
Sportszűrő: én rám is rám tukmálták a padozás alkalmával...de pár ezer km múlva visszatettem szigorúan a gyári szűrőt. Elsö oka volt, hogy ez egy "korsó" alakú , és bentről megy kifelel a levegő. Képtelenség könnyen takarítani. Második, hogy Mo.-on hatalmas ellentábora van, bár itt is érezni az sok esetben az oktalan ellenszenvet. (német főnököm keresztbe hosszába megjárta a Szaharát(is), Gs BMW-jével amiben végig K&N sportszürök voltak... A motor 200 ekm felett volt futásteljesítményben, és nem értette az ez irányú aggodalmam.)
Harmadszor, nem volt kedvem sürün takarítgatni, mikor 20-25 ezer km-t elmegyek a gyári szürövel, mivel nem közlekedek városban, meg szinte mindig esik mikor megyek...
Sportszűrő takarítási intervallumra azt a "saját" példát tudom felhozni, hogy két banditot tartottam karban a baráti társaságban, ez úgy 8-9 éve lehetett. Az egyikkel Pesten közlekedtek sokat, a másikat vidéken használták. Az olajcserénél ez egyik full el volt dugulva, a motor már alig lélegzett, a másik mosószerében szinte semmi nem volt...Azt mondom, hogy egy szakavatott tudja, mikor kell ápolni, és lehet helyesen jó hatásfokkal alkalmazni. Más kérdés, hogy a hozzá nem értök mind a felhasználók, mind az elutasítók táborából, sok esetben tapasztalat nélkül, hogyan vélekednek róla, "magyarán" milyen a "markentingje"...
dehogy titok isten ovjon, de reklamozni sem akartam.
veghjana a 3. ember aki szerintem az elso.
a masik ketto mesternel vannak szerintem szarvashibak de nem szeretnek senkit sem szapulni vagy bantani. ezert mondtam vigye mindenki ahhoz akiben bizik. bar kicsit ugy erzem amikor nekem kell valasztani mint a szavazasnal
Ha nem ment át itt van: https://www.facebook.com/event...
Mi ide megyünk vasárnap. Délelőtt biztos itt lógunk! Délután meg még valahova!
Idit nézve csak vasárnap!
Messengeren átküldöm!
Helyes!
A témához lazán kapcsolódva, volt nekem egy - mint utólag kiderült - szénné tuningolt Z1000-m. PC, gyorsváltó, módosított veztengely, sportszűrő, rövid nyitott dob. 8000-től olyat ment, hogy az életedért kapaszkodtal. Csak ugye normál közlekedésben azért nem ez a jellemző. Egy közepes előzéshez kettőt kellett visszaváltani. Egy ezres motoron. X11en meg XXen ilyenkor még általában elég egy nagyobb gáz. Szóval fasza dolog a tuning, de tudni kell, mi mit okoz és hogy milyen tulajdonságú motort szeretnél. Mert könnyű átesni a ló(erő) túloldalára. Sportszűrőt meg hajlamos a kedves sporttárs nem karbantartani, mert "szedje szét a f*szom túra közben 5-800 km-enként"
Szóval szerintem nagyon észnél kell lenni, ha belenyúlsz bármibe is, tudni kell, mit szeretnél és mivel hova lehet eljutni. Az kevés, hogy első vagy AGO lóerő listáján, ha van cserébe egy használhatatlan fos motorod. Én emiatt cseréltem le a Z-t X11-re. Aztán megvettem az XX-et. Ezt követően sajnos az X11 úgy járt, mint a Hegylakó, csak egy maradhat...
Mondjuk egy jo XX az sose rossz
Nincs is jobb motor a Malacnál. Akárki akármit mond. Ha van benne tartalék ha nincs. Imádom és ez a lényeg. Lehet hogy sokat eszik vagy hogy valamelyest hosszútávon kényelmetlen, vagy hogy nehéz
IMÁDOM ÉS KÉSZ
Na ezt hagyjuk abba mert mingyárt nem veszek másik malacot.
Amúgy most hogy tudom nem tökéletes és bőven van benne tartalék az alúlfizetett mérnököknek köszönhetően, én még így is hálás vagyok nekik mert egy jó kis vasat dobtak össze 100jen ből.
Ha valakinek kevés ,vannak lehetőségek a javításra.
Ha lejjebb tolták a nyomatékcsúcsot akkor butább...ehhez mások a veztengely nyitási idők, fokok, és kellett egy ehhez passzoló befecskendezés..., nyilván a gyújtás is el lett tologatva...
Nézd arról az oldalról, hogy anno kapott a team 100 mérnöki órát, meg 100k Japán Jent, hogy csináljanak egy csupasz nyomatékos motort a xx-böl. Ès megadták keretnek, hogy lehetőleg minél kevesebb új alkatrész, és vele járó szerszámköltség legyen, ahol tudjanak spóroljanak ki ezt az, nem az elsö ilyen projekt a világtörténelemben...
Akkor még hátra vannak a túrbófeltöltők, és a nitró befecskendezők kitárgyalása.
Amúgy igazad van befejeztem. Szóval akkor lesz valami a hétvégén ? Már kifűrészeltema fél kerítést ma napközben :-)
nem a 11-es nem butább. Hanem más. Amennyivel kevesebb ló annyival több nyomaték. Máshol vannak a teljesítmény csúcsok. az alapok kb azonosak de egy teljesen més motor.
Kölyök!
Ne menj bele!
De papíron gyengébb az x11 , nem? Vagyis le van butítva?
Èn a Suzuki modelleknél tudom, hogy van már 90-es években is olyan modell aminek 3-4 féle gyújtásdoboza van...mind más ország környezetvédelmi előírásához, nyilván a teljesítménye is ennek megfelelően más...

Amúgy megnézd arról az oldalról, hogy teljesítmény után fizeted a sarcot, ha nem a világ legerösebb motorján ülnél, akkor el kéne adi (általában bukóval a Mo.- piacon), kéne venned egy erösebbet, a vele járó kockázatokkal szintén pl a hazai piacon, és akkor lehet hogy ne is jön be,mert pl kényelmetlen, de a 100 k-at (vagy többet) szintén kicsengetted különböző jogcímeket...Másrészről meg itt egy lehetőség, hogy kicsalogatod abból a motorból azt ami amúgy benne van, lesz egy DINAMIKUSABB (nem feltétlen erősebb) járműved, és közben megmarad a kényelem, meg minden szír-szar amit addig átalakítottál rajat. Ès ez egy nagy lökettérfogatú , nagy futásteljesítményű gépnél szerintem nem annyira kirívó, hogy 10-15-20 éveben gondolkodok valaki..., mert képes szembemenni a mindent elsöprö szemétáradattal, meg a vegyél újat társadalommal.
Ezt az emissziós dolgot elfogadom.
Ezt én is írtam előzőekben hogy emiatt maradnak bent lóerők amik felszabadíthatóak.
Viszont így nem az jön ki hogy a japán mérnökök rosz térképet csináltak, csak így engedték forgalomba hozni.
És így hogy beszélünk rólla mindenkinek tisztább lesz. ( nekem is)
a mutatvány egyszerűbb szerintem. a mérnökök megcsinálták úgy, ahogy az a normák szerint meg lett határozva. szűrő papír, kipuf a blokkhoz fojtott, így nincs lebegés, a beszívott levegő és a kipuf gázok adott ütemben távoznak. a véglénynek ez nem tetszik, mert halk, mert van pénze, mert csak és vesz egy nyitott dobot. így máris megszűnik a fojtás, de a kényes egyensúly is a beszívott és kilépő gázok között. a nyomáscsúcs eltolódik. ha a kipuf gáz könnyebben-gyorsabban távozik, több levegő is kell, tehát jöhet a sportlégszűrő. viszont ekkor már végképp rossz a térkép, azaz jöhet a power commander és optimalizál... van ennek létjogosultsága bőven, de nem a gyártói mérnökök maflasága miatt, hanem a tulaj többlet akarása miatt. akinek kell, miért ne csinálhatná? én maradok a gyári beállításoknál, nekem megfelel..... csak olyan motort nem veszek meg, amiben sportlégszűrő van(volt?)...