Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem anno azt tanították,hogy kérdezni nem szégyen!
Az már igen,ha nem kérdezel és elbaszod!
Helló Atix!
Hello XX!
Sajnálatos, hogy óvatosnak kell lenni. De mi azért örülünk.

Én meg a kérdezéstől tartok. Sajnos volt példa, hogy szarul éreztem magam utána.
Nem lényeg!
Ki má'?
Próbál segíteni az ember!
Bár mostanság már csak óvatosan,mert átunna megköveznek érte!
Huhhh......hát szép jó estét, de nekem ne mondja senki, hogy még most is motorozik.
Sziasztok.

Hát még szerencse, hogy vannak itt hozzáértő segítőkész társaink.
Köszönöm a tanácsokat,,,,kaptam pár infót amit én magam is meg tudok nézni itthon,,,,és köszönöm a telefonos segítséget is! :-)
Szép napot mindenkinek.
Nem feltétlen áll le érintkezés hoba miatt!Attol függ hol az érintkezés hoba,mert nem mindenhol futkos 12-volt.Van ahol csak ugy mond törpefeszültség van(pár volt).
Erre viszont vigyázz!
Haza vágja rögtön a katalizátort!
Na ja,,,az biztos hogy ki olvastatom,,,abból gond nem lehet,,,
Ez lehet jeladó is,ezért kellene kiolvastatni...
Ja és még valami,,,azért nem egyértelmű ez a kontakt dolog,mert amikor elő jön a betegsége, rángat-kihagy-szaggat,,be húzom a kuplungot akkor az alapjárat lent van 300 körül,,,,éppen hogy pöfög,de nem áll le! Gáz rántás és be áll az alapjárat! Szóval arra gondolok ha érintkezés probléma lenne akkor le is kéne állni a mocinak alapjáraton,nem pedig 300-as fordulaton pöfög,,,
Várom a fejleményeket!
Sziasztok! Köszönöm a tanácsokat. Én is ettől félek hogy nem lesz egyszerű kideríteni,,, Jövet menet be ugrottam a Honda Takoberhez,,,említettem neki ezt a problémámat,,,,egyből hozott egy 10 villáskulcsot és meghúzta a sarut az akkumulátoron,,,mert állítólag gyakori esett hogy le lazul és attól is csinálhatja,,,,de sajna nem javult meg,,,,Most be viszem ki olvastatni,hátha meg tudunk többet,,,,A mögöttem haladó mocis haverok,sötétbe jöttünk hazafelé,és amikor ezt a rángatást-kihagyást csinálja a moci állítólag lángok csapnak ki a kipufogóból :-). De gondolom az csak azért lehet mert a benzin megy bele,,és amikor újra kapja a "gyújtást "be lobban,,,
Szevasztok!

GáborXX-nek:
ha van GPS loggered, akkor a GPS adatokból a RaceChrono2AVI ingyenes progival lehet megcsinálni a digitális műszerfalat ami a G erőket is tudja mutatni.
utána ezt a videót a kamera által rögzített videó fölé keverem, és így lesz belőle ilyen a sportmotoron vagy ugyan ez jobb minőségben a youtubeon.

a program innen tölthető le.

Ez igaz!
Igen,gyárira gondoltam.
Sztem 1órát kiszámláznak,de annyit megér hogy ne találgasson vaktában az ember!
Ha nem mutat hibát,az is info!
Azzal a hiba kiolvasóval az a baj,hogy csak az müxik rendesen,amit a honda márkaszervizekben használnak(a honda saját gyári hibakiolvasója),de erre úgy vigyáznak mintha aranyból lenne,a többi úgy mond "általános hibakiolvasó",szinte semmit se ér!Tíz hibából jó ha kettőt-hármat tud értelmezni,kiolvasni.
Persze csak az után amit Milka mondott,test kábelek,saruk,mikrokapcsolók átvizsgálása stb...
Először egy hibatároló olvasás nem ártana,utána ha üres lehet találgatni.
Előtte is lehet,de nem biztos hogy olcsóbb...
Még valami!
Több helyen (kuplungkar,oldalsztender,stb.)vannak mikrokapcsolók,amiknek a feladata a gyújtás megszakítása bizonyos esetekben!
Én kontakt hibára gyanakodnék valahol!
Hogy hol,az jó kérdés!Ezer meg egy helyen lehet ilyen,sajnos!
Nem lesz egyszerű!Az általáld felsorolt alkatrészek hibáit,én kizárnám.
Mivel azok nem igazán csinálnak ilyesmit(jó,nem jó).Azok vagy müxenek,vagy se!Még megnézheted a testeléseket is(megpucolgatni),mert a test "hiba" is képes érdekes dolgokat művelni!