Köszi a tippet, de már elvittem a Honda szalonba (éppen tegnap), most már ott kísérletezgetnek rajta. Kíváncsi vagyok mit fognak megállapítani. Lehet, hogy csak légteleníteni kell a rendszert, mivel úgy tűnt, hogy a fékkar egy kicsit jobban "beesik" a kelleténél. Minden esetre majd közkinccsé teszem ha sikerül megállapítani a pontos hibát.
Szia! Ugyanezt tapasztaltam. Remélhetőleg megoldottam a problémát. Leszedtem az ABS érzékelőket, és megtisztogattam azokat és a jeladó tárcsákat is féktisztítóval. Azóta 120 km-t mentem, sokszor direkt fékezgetve külön elsővel, hátsóval, együtt is, finoman hosszabban, erősebben, stb. szóval igyekeztem minél több féle helyzetet szimulálni. Eddig jó.
En csak azt tudom egyszer vettem egy pcv ot es a csunderlikcsabi minden motoromba ugyanazt rakta bele. Nyilvan egyszerubb tipuspecifikusat venni azt csak radugod es kesz de nekem 5 e plusz ftert minden sor4esbe siman20prrc alatt berakta a csabi. Hivd fel kerdezdmeg szerintem ma magyarhonban egyedul o ert hozza kotogetes szinten. Legalabbis az ismertebb szervizek padolók kozul.
Sziasztok! Ért valaki a kombinált ABS rendszerhez (cbr 1000 rr)? Első fékkar működtetése után villog a visszajelző. Gyújtás levétele majd ráadása után normálisan működik addig, amíg ismét működtetem az első féket. Csak az első fék használata után csinálja, hátsó fék használatánál nem.
Nem lesz egyszerü dolgod, nagyon nehéz ennyi idős motorban szép állapotút találni.
Én kb fél évig kerestem, mire megtaláltam egy gyönyörű Repsolt.
Sokat megnéztem nagyon sok a leharcolt darab sajnos.:/
Sok sikert a vásárláshoz.
Üdv:Balázs.
szia gratula a miklósit vetted meg akkor, mi is hajszál hiján megvettük de aztán sikerült kis pénzt hozzátenni egy vettünk egy kicsit újabbat. tényleg patika volt az a gép..
egyértelműen a motul 5100 vagy 7100 úgy ahogyan green54es kolléga mondta
A gyári idomnak darabja! 450-550€. A kínainak kicsit más a színe. Motul 300v vagy jobb, ha pályázol, ha utcára kell akkor 5100 vagy 7100. Ezekkel valamivel többet el tudsz menni.
Sziasztok.
Visszatérve az idom témára, nemrég vettem a mocit egy 2005-ös Repsolt makulátlan, mint az új, az előző gazdája nagyon vigyázott rá, én is azt teszem.
Egy szépséghiba van rajt, a bal felső idom az indexnél sérült/törött/. De ha egy mód van rá gyári újat szeretnék venni belőle. Ezért kérdeztem tőletek kinek mi a tapasztalata a kínai illetve a gyári idomokkal kapcsolatban. Egy már biztos, kerül amibe kerül spórolok rá, de gyári lesz.
A masik kérdésem Ti milyen olajat hasznàltok 1000 RR be? Én Motul 10w-40 ben gondolkodom.
Mi a tapasztakat? Illetve melyik az az olaj márka amelyik legjobb a Hondának?
A 7 en szeretném megrendelni az olajat.
Köszi: Balázs.
Sziasztok! Keresek sc57-re elsősorban arrow dobot, de más hasonló hangú is érdekelhet. (Ülés alatti) Ha van valakinek eladó, jelentkezzen. Köszönöm. Üdv.: Laci
Főleg, ha a tank is sárga lenne fekete csíkokkal.
Aztán jött egy fasz furgonos, aki úgy döntött a buszsávban gyorsabb és elémvágott engem fellökve az Erzsébet híd járdájára: http://higany4819.fw.hu/kepek/...
A legbosszantóbb az volt, hogy aznap tettem vissza a karcmentes repsol idmokokat a motorra, mert előtte pályáztam egyet az E.ringen törött gyáriakkal.
talán tudok
Ha pc5 rol van szo es 4hengeresbe valo akkor csak a csati mas..nekem vandorol a pc5 egyik motorbol a masikba..
Szia! Ez nem túl kecsegtető! A használtautót a képesmotort, és a használtmotort nézem... Ilyen ár körül összesen 1db. van...
Te hol kerestél még, mit érdemes nézegetni? Külföldin gondolkodtál annó?
Nem lesz egyszerü dolgod, nagyon nehéz ennyi idős motorban szép állapotút találni.
Én kb fél évig kerestem, mire megtaláltam egy gyönyörű Repsolt.
Sokat megnéztem nagyon sok a leharcolt darab sajnos.:/
Sok sikert a vásárláshoz.
Üdv:Balázs.
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Ha tudnátok ajánlani egy jó állapotú, eladó 2004-2005 körüli Honda cbr1000rr repsol-t /narancs-fekete/ azt nagyon megköszönném, és nagyon örülnék.
Sajnos most hétvégén lecsúsztam egyről, és a keretösszeg olyan 1,3körül már a végét karcolja.
Előre is köszi!!!!
egyértelműen a motul 5100 vagy 7100 úgy ahogyan green54es kolléga mondta
Visszatérve az idom témára, nemrég vettem a mocit egy 2005-ös Repsolt makulátlan, mint az új, az előző gazdája nagyon vigyázott rá, én is azt teszem.
Egy szépséghiba van rajt, a bal felső idom az indexnél sérült/törött/. De ha egy mód van rá gyári újat szeretnék venni belőle. Ezért kérdeztem tőletek kinek mi a tapasztalata a kínai illetve a gyári idomokkal kapcsolatban. Egy már biztos, kerül amibe kerül spórolok rá, de gyári lesz.
A masik kérdésem Ti milyen olajat hasznàltok 1000 RR be? Én Motul 10w-40 ben gondolkodom.
Mi a tapasztakat? Illetve melyik az az olaj márka amelyik legjobb a Hondának?
A 7 en szeretném megrendelni az olajat.
Köszi: Balázs.
Aztán jött egy fasz furgonos, aki úgy döntött a buszsávban gyorsabb és elémvágott engem fellökve az Erzsébet híd járdájára:
http://higany4819.fw.hu/kepek/...
A legbosszantóbb az volt, hogy aznap tettem vissza a karcmentes repsol idmokokat a motorra, mert előtte pályáztam egyet az E.ringen törött gyáriakkal.