Én a Honda GN4-et ami 10w40-es félszinti, használtam bele, és ezt nem ette normális használatnál. Bár amikor sokat járt nagy fordulaton, akkor csipegetett belőle...
Szia Alex.
Hogyne szedtem volna szét blokkot. Van is otthon még pár alkatrész belőle. Az önindítónál nincs probléma! Annál csak simán lekötöd róla a negatív vezetéket, aztán kiveszed a két csavart, és ki is tudod húzni a blokkból. Van rajta egy O gyűrű, azt érdemes cserélni.
A generátort szopókás leszedni, mert azt hajtja meg lánc, meg az olajpumpát is. Viszont a generátor fogrórészét sem kell kiszedni, mert a tekercsek a végében vannak.
Helló Oszi bácsi,te sem borítottál még szét blokkot,hogy hogyan lehetne rögzíteni a láncot az önindítónál anélkül hogy ne essen bele az a fránya amíg kipucolom a forgórészt!?
az enyém elkészült.
valami O gyűrűt kapott az a tengely, ami a láncfeszítőben van, mert kopott volt és elengedte az olajat, ettől volt zajos.
én nem igen értek hozzá, ezért bővebbet szinte hiába kérdeztek
de az tény, hogy csendesebb lett
kapott fincsi olajat is
és lehet, hogy csak bemesélem magamnak, de mintha jobban gyorsulna
Érdekes..
Nekem hayabusán volt ilyen persze nem egy sc2 supercorsa de egy szezont lenyomtam vele ..Elkopott.. Semmi gond nem volt vele...Persze pályán nem használtam..
Üdv szakik,nincs valakinek ötlete hogy tudnám az öninditó szénkeféjét kitakarítani anélkül hogy szét kelljen a blokkot szedni,mert ugyebár akkor behullik a lánc és szivacs van!túl nagy áramot vesz föl így az lesz a baja.
roadtec z6 volt 2005 ös gumi amit 2007 ben tettem föl újonnan majdnem megpurcantam vele így a havernak adtam neki zx 9 r je volt akkor és egy évig szenvedett vele( közben szidott mint a bokrot)majd egy közös alkalommal sör mellett odakozmált a garázsajtóba!
Majd egyszercsak szétszedem és letisztul az én agyamban is a dolog (ugye az emberek többsége vizuális alkat ). Most csak a rajzokból nem mindíg világos minden .
Majd otthonról lesz még, h mi hogy csináltuk meg.