3000 km-ként látogatod a szervizt hmmm.
A könyv szerint 6 ezrenként kell. Először ezernél voltam és a jövőhéten megyek a 6 ezresre. Nem akarnak téged ott megvezetni kicsit? Ennek azért nézz utánna szerintem .
A váltód milyen könnyen kapcsolsz üreset ha sokat mész városban?
2540 km jelenleg. Épp az előbb tettem le a mocit.
Köszi az ötleteket!
Hasonlókra gondoltam, csak azt nem tudtam, nincs-e benne valami elektromos kütyü.
Tegnap állítottam picit vissza az alapjáraton, azóta nem csinálta.
Lehet az alapjárati csavar pont egy olyan ,,szerencsétlen" helyzetben volt....
Mindenesetre a következő szerviznél én is megnézetem közelebbről a belsejét!
Nemmis ha nem volt állítgatva a karburátorod akkor a problémád szerintem két okból lehet.
Vagy a pillangószeleped nem zár vissza rendesen időnként ez történhet pl a gázbovden valamiért akad kicsit a köpenyben vagy egyébb dolog miatt, vagy a súbertű membránja sérült szakadt és nem zár vissza a tű időnként. Igazából még nem kaptam szét ezt a karbit mert garis a gép de 2 hét múlva megyek a szervizbe lehet szétszedetem a srácokkal mert az enyém meg keveset kap 6500 felett akadozik fuldokol azt ha ráhúzom a szivatót megindúl mint a golyó..
Mennyi km van a gépedben?
Kösz srácok! Az aksi volt a ludas pár ora töltés után pöccre indult! Nagyobb volt az ilyetségem mint a probléma! Jah és Győr vagy GYőr környéki mocisok irjanak!
Én is az akksi feltöltésével kezdeném...
Az enyém zárt rendszerű, asszem az van ráírva, hogy a névleges kapacitás (6 Ah) 10%-ával 8-10 órán át kell tölteni, vagy 5 A töltéssel egy órán keresztül.
Nekem van egy kis akksitöltőm motorhoz, az max. 0,5 Amperrel tölt, ezt használtam már hozzá.
nem alszik ki csak ugye a tompitott ! mikor megnyomom az inditot nem változik semmi! Meg mostanában ugy indult hogy megnyomtam az inditot nem indult lekapcsolt a müszerfal aztán magátol ujra indult (ora nullázodot) és másodjára indult csak el! Lehet hogy a szalonban baszták rendesen feltölteni az aksit vagy nem tom
Szeva!
Első hallásra az aksit tippelném.
Amikor ráindítassz nem alszanak ki a lámpák a műszerfalon?
A 20 perc szerintem simán hazavágja, ha a téli pihenést is figyelembe vesszük ....
Kis töltés (1-2 óra) szerintem nem árthat az aksinak. Ha utánna indul Bingo, ha nem akkor kicsit problémásabb.
Remélem megoldódik!
Ma én is voltam kint. Majdnem 100 km mászkálás.
(De most is eljátszotta párszor a fordulatszám játékot )
Hi!
Légyszi segítsetek nem indul be a gép! nem tudom mi lett vele gyujtást adok rá indítanám és semmi mintha belenne kapcsolva a vészleállitó! Egyszer adott valami kis kerregő hangot és második inditásra már semmi! Elötte égget egy 20percet a lámpa sima gyujtáson az leszivhatta az aksit?
Sziasztok!
Fogysztás szerintem változó...
Ha normálisan megyek...vagy túratampó:2.5-3L...
Ausztriából,és Balcsiról is ilyesmi jött ki...
Ha városban megyek,gyorsulgatok,vagy elözgetek,stb..akkor 3.5max.
Ma elövettem gépet,86km-er bele is ment...észre se vettem,alig mentem
Tapasztaltatok már olyat, hogy a moci hosszabb fix fordulatszámon motorozás után
(változó általában 5-6000-es) gázt visszaengedve nem a szokásos alapjárati fordulatszámra áll be hanem jóval magasabbra!
Nem mindig csinálja.
Leginkább visszaáll a szokásos alacsonyra, de ha kedve van megáll 2000-2500 körül.
Találkoztatok már ilyennel? Mi okozhatja ezt?
CSá!
Nem tapasztalta már ki valaki hogy milyen fordulatnál érdemes váltani hogy minél kisseb legyen a fogyasztás? mert a 2/3 ugye 7500 környékén van de én azt már nagyon soknakl érzem!Ha valakinek van erröl valamilye irjon pls!
A könyv szerint 6 ezrenként kell. Először ezernél voltam és a jövőhéten megyek a 6 ezresre. Nem akarnak téged ott megvezetni kicsit? Ennek azért nézz utánna szerintem .
A váltód milyen könnyen kapcsolsz üreset ha sokat mész városban?