Üdv a CBF csoportban!
Nem olvasni kell hajtani :).De többnyire kérdezel biztos van aki válaszol de több infó van a cbf-egyesület honlapján.Bár mostanság az is alszik...
Hát akkor előrébb vagyok :)....600 ba 2 szezon alatt nyomtam bele a majd 30000 et.Hozzáteszem hibamentes működéssel tényleg egy jó motor(kopodolgokon kivűl).Francba vége a szezonnak és már csak beszélgetni lehet róla :(...
Ilyen volt a 600-as om .Hozzáteszem mióta eladtam kb 50 km tekertek bele :).Amúgy ha véletlen gondolkodol 1000 be azt te is tudod szinte minden jó hozzá a 600-ról kivéve a bukócsövet.
Nem volt mindkettő.De mentem az újabbal is egy hosszabb távot és van viszonyítási alapom.Félre ne értsed nem lenézem a 600-ast imádtam minden pillanatát.Eladni se akartam.Történet a következő.Megtetszett egyik barátomnak a motor és kellett neki megegyeztünk eladtam.Motor nélkül maradtam.Fő cél az nagyobb volt és nem cbf.Aztán néztem úgy kiváncsiságból a cbf 1000-est.Egyik motor ismerős volt nekem.Kiderült egyik jó ismerősöm abbahagyta a motorozást és eladta.Így lett a CBF 1000.Mondanom se kell kimentem szüleimhez hát de fiam ez ugyanolyan.Ja ugyanolyan csak két kipufogó van rajta.Kolegáim szintúgy.Ami nagy külömbség a 600 képest könnyebben fordul.Más az első villaszög és a hátsó villa is hosszabb 3 cm el.Az hogy erősebb az egy dolog nem lehet itthon kimotorozni 600-as is sok.Hegyekbe jön ki főleg a fordulékonysága 600 képest.Visszafordítókat jobban szereti.Viszont ami hiányzik 600 ból a vízhőfokmérő az üzemanyaglámpa és az hogy az nem fűt mint a gőzmozdony.1000-el városi motorozás motoros naci nélkül felejtős nyáron lesül a lábad mikor a venti bekapcsol.
neked volt mindkettó. Én is hezitálog, de a 600-as egyedül bőven elég sőt kétszeméllyel is sik úton akár felpakolva. (Persze mindennél van jobban gyorsuló.) Egyedül a hegyekben, dobozokkal érzem, hogy legalább 2-vel visszább kell váltani.
Viszont ha legalább ilyen megkiméltet és futásteljesítményűt szeretnék az legalább fél milla többlet, plussz az esetleges extrák.
Szia. Igen, meg van a platni! Sosem fog elrohadni!
Sajnos idén nem sok időm jutott a motorozásra. A paripa egyébként rendben van, sőt tavasszal vett egyet tesóm is, igaz naked verziót, neki az tetszik.
Üdv!Erőben abszolút nem észrevehető különbség az pár le.Középsztender alapfelszereltség az 1000-hez.Viszont a nm nem változott ezáltal kicsit pörgősebb lett az újabb gép sőt asszem 1 nm erősebb a régi.Nem kell félni a dualtól.Nem egyenesedik fel kanyarközben.Sőt elég jól behúzza magát az ívre.Sima verzió és a dual közt lényeges különbség van.Elől és hátul is 3 dugattyús féknyereg található ezáltal elég jó fékezőereje van.A simában hátúl egy dugattyús elől két dugattyús.Az integrált úgy működik ezen a gépen a mikor taposod a fékpedált akkor az első tengelyen a jobb oldali féknyergen a középső dugattyú elkezdi nyomni a féktárcsát.A többi csak akkor lép működésbe mikor a fékkart is meghúzod.Nem kell félni tőle nagyon jó kanyarban is.Viszont extrakát nézzed sokat dob a lapba.Hozzáteszem Mo elég nehéz extrákkal felszerelve eladni egyszerűen nem fizetik meg mert az árát nézik.Így Én a CBF 600 at extrák nélkül adtam el a többit meg külön.
ABS-s verziót szeretnék, ahhoz úgy tudon gyárilag van középsztender. A dual fékrendszerrel kapcsolatban lenne még kérdésem, hogy nem veszélyes ha mondjuk kanyarban kicsit jobban kell fékelni, és automatikusan fékezi az első kereket is?
Köszönöm a gyors válaszokat. A generátor hibáról már olvastam. Úgy néz ki a régebbi verziót választom, mivel akkora újítás nem történt, ami indokolná azt az árkülönbözetet. Egyébként ugyan olyan felszereltségű mind a 2 verzió (ABS, markolatfűtés, gyári dobozok).
Üdv!
Nekem volt szerencsém menni mindkét verzióval.Jelenleg a régebbi van.Abból is az integrált fékrendszerű.Azt ajánlanám.Sajnos a generátor jellemző de nem csak az 1000-re hanem a vfr re is meg sok más motorra is de tény itt szinte mindegyikben megadta már magát az eredeti.Főleg beszállítói baj volt velük.Elég sok Hondásat ismerek a generátor témában ha jól megvan csinálva nem lesz vélhetően baj többé baj vele.Futóműve ebenguba nem egy sportmotor.Viszont az üléspozició jobb a régin.Dizájnt az döntse el mindenki de a két kipufogó az sokat takar abból a szép zártszelvény lengővillából a régin kettő szám szerint az újon csak egy(olyan mint a 600-as).Mindkét 1000-es injektoros.Fogyasztás ugyanaz erő szinte alig változott.Annyi talán az első futómű előfeszítés állítható.De nagyon hiányzik belőle a fordított lengővilla feketepont a Hondának érte.Generátorral még kapcsolatban tényleg sokat tudsz olvasni a cbf fórumon Én is sokat foglalkoztam vele ott nyomoztam telefonáltam stb.Megnyugtató válasz nincs van olyan Honda itt nálunk rendőségi 1000-es(régi) 100000 felett van és eedeti generátor tekercs.Viszont egyvalamit nem szeretek benne.Iszonyatosan fűt a blokk városban 30 fokban már venti kapcsol és folysz le a mociról.Dióhélyban ennyi ha bővebb kell telefonon kérdezz szivesen válaszolok...
Sziasztok,
motorvásárlás előtt állok (ha sikerül eladnom a mostanit :D), Cbf 1000-t néztem ki. 3500-3800 euró körül vannak 2006-2008-as modellek, az újabb 2010-es modell pedig 4800 euró. Az lenne a kérdésem, hogy megéri-e azt az árkülönbözetet? Aki próbálta mind a 2 változatot tudna írni pár sort, hogy miben jobb vagy roszabb az egyik illetve a másik verzió? Előre is köszönöm.
A másikat is ki fogom próbálni, de az egy hajnaltól éjszakáig kör - ha meg is állok pihenni, nézelődni időnként.
Ráadásul a Google eléggé nagyvonalúan számolja az autópályás sebességet - pedig a Sógoroknál biztosan nem fogok gyorshajtani, max. itthon. Ott betartok minden szabályt, mert vendég vagyok.
Nem olvasni kell hajtani :).De többnyire kérdezel biztos van aki válaszol de több infó van a cbf-egyesület honlapján.Bár mostanság az is alszik...
Roli