Hmm. Nem igazán vágom miért.
Mivel folyton keresem a szép helyeket a környéken, így kíváncsian várom a jó ötleteidet!
Leginkább ilyen maximum 4-5 órás túrába beleférős kanyargós, erdős vagy folyós helyek érdekelnek. Hajrá, jöhetnek a tippek, Ausztrtia, Szlovákia is ér persze!
OK, hogy túramotor, de egy hosszú úthoz kell egy kis idő is. Úgy értem nem lehet 700km-t lemotorozni 3-4 óra alatt. Vagy ha igen, akkor abban nincs sok élmény...
Én olyan 250-350-es köröket megyek a leggyakrabban (Győr->Visegrádi hegység), de volt már 600 fölött is. Viszont ilyenkor mindig a 125-öst választom, mert minek ülnék fel a nagyra, ha csak egyedül barangolok?
Na így képződik a kevés kilométeres túramotor.
Nekem kifejezetetten hobbi eszköz. És idén távoli lakásfelújíás mellett, hogy néha 3 hétig nem ültem rá, meg van az évi 7000 km eddig. De ha felülök, akkor 300 km alatt nem megyek. Elvégre túramotor vagy mi a fene...
Azért akinek kifejezetten hobbieszköz, ott előfordul, hogy nem jut idő a motorozásra.
A CBR1000F 6 éve van nálam, szerintem nem tettem bele 2 ezret... Konkrétan mindig csak tervezem, hogy majd elmegyek túrázni, de eddig soha nem jött össze.
Ha csak egyedül csavargok, elég a CBR125. Sőt, jobban is szeretem, mert könnyebb.
Van rosszabb: vagy 10 éve vettem egy Scarabeót, dupla tárcsafékes, Minarelli blokkos - nagyjából az egyetlen robogó, amire felnézek.
DE!
Kiderült, hogy csak a szemem kívánja, azóta ott ül a garázsban, azt hiszem egy azaz 1x mentem vele valahová!
Persze ez úgy indult, hogy kicsit eldugult a karbi - nem csoda, hiszen nyilván belerohadt a benzin. Így meg nem lehet eladni, mindig halogatom, hogy majd kipucolom és eladom.... Aha...
Üdv!
Annyit még hozzá tennék hogy nem lehetetlen kis km es motort venni de nehéz az tény.Nekem az első motorom egy 17 éves Xj divi volt és mindössze 38000 volt benne.Szomszédomé volt 7 évet állt helyre kellett kicsit rázni ugyan de km annyi volt benne meg szerbízkönyves volt magyarországi egy tulajos.Multkor meg egy utcával lejjebb az öreg katona tiszt adta el a Fazer 1000-ét 8200 km el gondolhatjátok milyen állapotban volt 20 perc alatt elkelt.De ez a ritka.Ha valaki alkalom szerűen motorozik akkor is évente 3-4000 et bele kell tekernie .Én a fazert választanám ebben a kategóriában szerintem jobb de egy linket dobhatnál.
Szoktam menni ismerősöknek motort nézni,de 50ezer kilóméter alattiakat nem nagyon,hisz a 80-90%uk visszatekert.Hacsak nem 2-3 évesek.Nekem ez a tapasztalat.Pesze az egyik motoromban 12 évesen 13ezer kilóméter van és újkorától van nálam.Nem is hiszi majd senki el,hogy napi 3 kilómétert használom.
Üdv!
Nekem április óta lassan 10000 van az ezredesben.Nem mondom nem lehetetlen de nem erre a két motorra jellemző a kevés km.Ha kintről származó akkor bármi lehet max hiteles szervízkönyv számlákkal.De alapvető dolgokat kell megnézni hisz nem km veszünk hanem állapotot.Féktárcsa gyakorlatilag ilyen km függvényében megkopva is alig kellene.Nekem legtöbb motorom 30000 környéki vásár volt és eredeti lánckerék volt még rajta elől.Csavarokat nézegesd végig voltak e tágítva stb órákig lehetne sorolni miket nézz.Ha műszakilag nem értesz hozzá vizsgáltasd át vagy vigyél magaddal szerelőt de egy végnyomást tuti méretnék.
Ja. Hetvegen gurultam egy 550 km-es kort. Elotte 2 honappal egy 700-as karika. Elotte meg Erdelyi tura 2000 km. Ez eddig 3300 km. Vagyis a hornet 2 ev alatt ment ennyit. Nos en lekernem ingyen a muszaki vizsga km adatokat. Ott latszik az utolso 6 ev
Sziasztok! Nem tudok dönteni! Segítsetek!
Honda hornet (1998as 600as 35000km) vagy Yamaha fazer (2001es 600as 37000km)
Extra: A Yamahan r1es első villa van. A horneten gianelli kipufogó. Köszönöm a válaszokat!!
Köszi az infót Bozontos! Meg merném venni az utángyártottat de nekem 2004-eshez kellene ezek meg 2008-as utániakra való, már az injektoros blokkhoz így tök más az egész. Most Hornet hűtővel szemezek csak ott meg ugye a hűtőn van a kupak így Hornet vízcső is kellene. Felfogatása stimmel csak a ventinél az egyik fül más. Valakinek ötlete 2004-es CBF 600-hoz hűtőcserére?
https://goo.gl/maps/7yKbXscBaRm