Nagyon nagy motor az 1300-as az annak megfelelő teljesítménnyel fogyasztással és kihasználhatatlan sebességhatárral !! Ahogy a rendőrök nekiláttak mérni még a 750-es is nagy! Szerencsére villogtattak az autósok pedig nekem nem szokásom száguldozni, de nem győztem fékezni amikor a napokban elmentem egy karikára!
Nálam a motor vásárlás gondolata és a CB1300 kézenfogva jártak régóta, sőt volt idő amikor a gondolatokat majdnem tettek is követték. 2004-óta vagyok rajongója a nagy CB-nek, akkoriban volt a modellfrissítés is, bár ahogy öregszek úgy gondolom dupla kipufogóval volt az igazi. Annyira persze még nem vagyok öreg, ennek ellenére mégis azt érzem újabban, hogy a nagy CB-s szerelem soha nem fog kiteljesedni. Azokra a túrákra amiket mi eddig bevállaltunk nem való, túl nagy és nehéz, én meg már nem leszek erősebb, sőt inkább összefelé megyek...
Ettől függetlenül jó érzés volt megnézni a képeidet és egy pillanatra újra elmerengeni, gyönyörű motor, ízlésesen felszerelve, nem lehet könnyű megválni tőle. Sok sikert ahhoz, hogy új gazdát találj neki.
Volt bent egy tisztítószeres doboz, Kriszti ki akarta dobni de én elkértem, merhogy jó lesz kint a műhelyben a kacataimnak. Aztán estére ellustultam és -bár többször meg lettem szólítva hogy vigyem végre ki- valahogy bent maradt.
Most meg mikor végre rászántam magam hogy kiviszem, találtam benne valamit, vagyis inkább valakit.
Pedig Rudi sem alhat bent, csak a kazánházban a többiekkel, a bunkert viszont neki adtam
Jó éjt!
Az a másfél centi arra éppen elég volt, hogy az ujjadat odacsípje ! Gondolom azért a pavarottit megszégyenítetted volna ha nem az ujjadat csípte volna oda, hanem egyéb alkatrészedet! Szegény kutyus így sem tudta mire vélni, hogy milyen hangokat adsz ki.
Diópántból csináltam a sarkakat, alig másfél centi van az ajtó és a félfa között, persze hogy odacsípte az újjam, sőt a másik szárnyál is sikerült... csak ott már nem annyira hogy vonyítsak... az elsőnél viszont még Zara is előjött pedig a pihenőidejét töltötte
Gondold át! A gyereknek igaza van! A csákány lapos felét alá teszed az ajtónak a nyelénél fogva, és a hegyes végére lépve könnyedén tudod mozgatni fel-le! De gondolom a magas "C"-t azért nem sikerült kiénekelned?!
Egy méteres vascsővel próbálkoztam, amivel megemelni nem volt nehéz, de a másik kezemen -amivel az ajtót fogtam- két ujjam valószínűleg elhullajtja a körmöt... Dani is későn reagált, majd csak akkor amikor látta hogy kidülled a szemem és fura hangok jönnek belőlem... mondjuk nem esett kétségbe "minek rakod oda a kezed?" és végülis igaza volt
Nagyon könnyen lehet le és feltenni, kaput garázsajtót egy csákány segítségével! De az villanyszereléshez nem igen kell! Bár 1973-ban oszlopállításhoz kábelfektetéshez, a "villanyszerelő munkához " nélkülözhetetlen volt!!
Itt felénk nincs szél és az eső is elállt. Ketten szedtük le Danival az ajtó szárnyakat, de így se volt könnyű, főleg este visszarakni. Nem buli volt hanem továbbképzés Szigetváron.
Remélem nem zargattak! Nem volt nagy szél, ami bajt okozhatna. Gondolom betetted a garázsajtót, de nem úgy hanem amúgy!
A vállalati összejövetel hol történt?
Itt kb. 9-től kezdte el, pont mire hazaértem a festékkel... na de azért én mégis lefestettem a garázs ajtaját, igaz nem a helyén de az a lényeg hogy kész van, sőt még az ügyelet se piszkált eddig, remélem ezután se fog
Itt reggel 5-től biztosan szakadt , 9-10 körül záporozott, majd délutánra abbahagyta, az előbb még a Nap is kipislantotta magát! Én meg, hogy meg ne ázzak, nyakig bújtam a melegvízbe a thermál-fürdőben !!
Jó estét kínálok!!
Sziasztok!
Itt már nem csak lóg a lába az esőnek, hanem rá is kezdett. Volt néhány száraz nap, persze dolgoztam, mire itthon lennék meg elkezd esni. Tegnap kimentem a kertbe a mogyoró bokrokat megdarabolni. Jó volt látni, hogy éledeznek a gyümölcsfák is. Csak tavasz lesz lassacskán.
Remélem sikerülni fog, mert mégis csak február van. Én már a napokban kétszer is megjárattam a gépet, aztán meg kicseréltettem a megviselt kifurkált agyonhajtogatott rendszámtáblát, a hozzávaló 91 lúerősre való kipufogó került rá, a hetven-valahány luvas sewenfyftié helyett és most még jobb a gyorsulása a mély dörmögő hang mellett! Lassan befejeződik a rendbetétele, még a lengővillára szeretnék fúrni egy zsírzógombot, mert elképesztő állapotokat találtam annak idején csapágycserekor a belsejében.
Neked nyugalmas ügyeletet kívánok!
Szia Józsi!
Ráadásul hideg is van nálatok nem csak eső, voltam arrafelé néhány napot egy céges tréning keretében, minden reggel kapartam a jeget az autóról, itthon meg 10°C várt tegnap este amikor hazaértem. Most itt is lóg az eső lába de annyira nem izgat mert 7:30-tól kezdem az ügyeletet ami kedd reggelig tart, a következő hétvégén viszont már jó lenne egy rövid karikára elővenni a motort.
Honnan a bánatból szedtétek elő azt a szegényt??
Ettől függetlenül jó érzés volt megnézni a képeidet és egy pillanatra újra elmerengeni, gyönyörű motor, ízlésesen felszerelve, nem lehet könnyű megválni tőle. Sok sikert ahhoz, hogy új gazdát találj neki.
Ha valaki motorvásárláson töri a fejét, eladó lett a 2010-es CB1300-am. Az alábbi hirdetésben megtaláljátok az elérhetőségem.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1300_superfour-9832090
Most meg mikor végre rászántam magam hogy kiviszem, találtam benne valamit, vagyis inkább valakit.
Pedig Rudi sem alhat bent, csak a kazánházban a többiekkel, a bunkert viszont neki adtam
Jó éjt!
A vállalati összejövetel hol történt?
Jó estét kínálok!!
Itt már nem csak lóg a lába az esőnek, hanem rá is kezdett. Volt néhány száraz nap, persze dolgoztam, mire itthon lennék meg elkezd esni. Tegnap kimentem a kertbe a mogyoró bokrokat megdarabolni. Jó volt látni, hogy éledeznek a gyümölcsfák is. Csak tavasz lesz lassacskán.
Neked nyugalmas ügyeletet kívánok!
Ráadásul hideg is van nálatok nem csak eső, voltam arrafelé néhány napot egy céges tréning keretében, minden reggel kapartam a jeget az autóról, itthon meg 10°C várt tegnap este amikor hazaértem. Most itt is lóg az eső lába de annyira nem izgat mert 7:30-tól kezdem az ügyeletet ami kedd reggelig tart, a következő hétvégén viszont már jó lenne egy rövid karikára elővenni a motort.