Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lenne egy kérdésem. Hátha titeket is foglalkoztatott már. A Sevenfifty hátsó lámpabúrája elég ormótlannak tűnik nekem, a farokidom alapján valami csinosabb, nem ennyire kiemelkedő kocka búrát is el tudnék képzelni. Gyárt valaki ilyet, be lehet valahol esetleg szerezni?
Itt jártunk

link

Aktualitást az úti célnak pedig a tótok jelenlegi vergődése adott...
Nem tudom mi lett vele, de üresre fújta magát a palack, be volt csomagolva és elvileg nem nyomhatta meg semmi. Mindenképpen veszek másikat, jó az ha van, a tárolásra meg kitalálok valamit.
A panorámás fotók honnan készültek? Tolcsvára készülök majd, és az ott van a környéken.
Mi a bánattól hányja össze magát így az a defektjavító? Ezek csak úgy maguktól, spontán...? Pedig akartam venni egyet...
A dobozt értem, a januári "repülését" akarta így jóvátenni - már ha ugyanarról van szó - és ezúttal engedelmeskedett a gazdájának . A jég meg... a kakukktojás. Amúgy jók a képek, gratula!
Ma én is csavartam kb. 200 km-t, esőmentesen , de mivel tempósabb szakaszok is adódtak, most 5,3 - as fogyasztással.
Képek Sátoraljaújhely felettről.
Hááááát... Én még mostanában is sokszor (főleg a tavaszi kezdeti időszakokban) váltanék egy 6.-at Túl sokáig jártam ezek szerint 6 sebességes gépekkel.
Nézd a jó oldalát Miki, MOTOROZTÁL!

Élménybeszámoló :
Reggel már korán felpattant a szemem és nem is tudtam visszaaludni mikor láttam a felhőmentes eget. Hamar össze is szedelőzködtünk Anyával és megcéloztuk a Bükköt. Első pihenőnél közvetlen Tiszafüred előtt lehervadt a mosoly a pofalemezemről, a defektjavító spray (amit a nyereg alatt hordoztam) teljes tartalma kiürült és telefújta a hátsó idomot, a riasztó egységet, az EÜ csomagot és az égőkészletet sem láttam a habtól Arról nem is beszélve ahogy hömpölygött kifelé hátra a sárvédőre a rendszámra és tiszta trutymák lett a hátsó lámpa is. Azonnal kaptam egy hátsófali infarktust , majd ahogy magamhoz tértem mentettem a menthetőt. Az első ránézésre katasztrófális helyzet szerencsére nem lett olyan vészes, leült a hab és olyan állagú anyag keletkezett ami olyan mint az arcmaszk amit a nők használnak. Száradás után szépen egyben lehúzható gumihártya ami hála az égnek nem mart meg semmit. Ezzel még nincs vége! Bükkzsérc és Bogács között egy keskeny mészköves út vezet az erdőn át Hollóstető felé, közvetlen egy patakkal párhuzamosan ami most igencsak bőfolyású. Élvezetes volt ott motorozni még akkor is ha csak lépésben. Sajna annyira felázott az út, hogy csak egy darabig tudtam menni, kisebb nagyobb saras részeket is leküzdöttem de aztán kénytelen voltam feladni a harcot. Sebaj, nekiláttunk fényképezni, majd mikor végeztünk beraktam a középdobozba a gépet és paff becsuktam a tetőt. Annyi volt mindössze a szépséghiba, hogy a motor kulcsa bennmaradt a lezáródott dobozba (amit csak a kulcsal lehet nyitni) Még szerencse, hogy tanulmányoztam a zárat korábban és állítottam is rajta, hogy jobban záródjon . Addig tekertem csavartam a tetőt az aljához képest (ismerve a szerkezet beakadó nyelvét), hogy kiakadt a zár törés és bármi maradandó sérülés nélkül A gyalogos turisták akik ott jöttek és korábban megelőztem őket nem tudom mit gondolhattak miért akarom feltörni a saját dobozomat. Ha már a Bükkben jártunk nem hagytam ki a lábánál fekvő Egert sem, de ott érdekesmód nem történt velünk semmi Na de nincs még vége, mert ugye "háromig nem áll meg" a mondás szerint. Már majdnem hazaértünk, a GPS szerint 6,2km lett volna még hátra amikor akkora jégesőbe futottunk bele, hogy olyan érzésem volt mintha AK-47-es géppisztollyal lőnék a szélterelő plexit és a bukósisakot. Ez csak azért érdekes mert kb. 15 percre megálltam Karcagon (ami már mindössze csak 30km-re van az otthonomtól) mert megfájdult a beteg térdem, ha nem kényeskedek és kibirom hazáig pont hazaértünk volna a jég előtt. A feleségnek most fáj a feje és mikor kérdeztem mi az oka csak annyit mondott nem is tudja... lehet legközelebb nehéz lesz rávenni a motorozásra
Ja! hogy jót is mondjak teljes dobozrendszerrel mentem, még most próbáltam ki milyen hosszabb úton és nem is vettem észre, hogy ott van. Kicsit másabbul viselkedik a motor mikor belekap a szél, de szerencsére kormányszitálás vagy bármi menetstabilitást romboló tényező nem jelentkezett
Kicsit azért elfáradtam, nem úgy birom már a streszt mint régen
Reggel LEMOSTAM a motrot, LEPASZTÁZTAM, délután pedig beleszaladtam 1 nagy zuhéba! Királyul néz ki, moshatom megint. Ja, és eltelt 30 perc, és ezerrel süt a nap. És muszály volt menni, mert a lakáskulcs nálam volt, a család pedig szintén ment haza, kulcs nélkül, és mikor az esőben elhúztam mellettük, lelkesen integettek az autóból! Mondja valaki, hogy jobb motorozni! Most minden szárad.
Olyan nagyon nem hinném, hogy öli, mert nem hosszan csúsztatva használod a kuplungot (csak mintha váltanál) és nem jut nagyobb teher a lamellákra mint egy intenzív gyorsítás vagy erőteljes motorfék esetén. Annyira sokszor nem fordulhat elő esetleg a kezdeti (megszokó) stádiumban, ránéz az ember a ford.számmérő és km.óra állására és látszik az arányokból, hogy van e vagy nincs több fokozat.
Este majd jelentkezek, remélem szép képekkel
Micsoda érdekes kérdéseket teszel itt föl. Nekem halványlila gőzöm sincs róla. Szakmai tudásom igen csekély ezen a téren. Is.
Mondjuk az 1200 - es Inazuma is szép meg az ugyanekkora motoros N-es Bandit is. De amit a B-King ( ami, ha jól tudom a Bandit utódja ) mutat kipufogóilag, az viccnek is rossz . Nekem a GSX 1400 - as tetszik nagyon, bár ahhoz még sok km-t le kell tekerni , biztos nem kezdőknek való jószág.
Valahol olvastam, hogy a legmagasabb fokozatban történő további (fel)váltási kísérlet öli a kuplunglamellákat. Ez igaz, vagy csak az utólagos fokozatkijelző-gyártók marketingszövege ?
Azt én is ismerem, nekem Anyukám fújkálta vele a képem mikor tavaly kint a távvezetéken lepermetezett egy permetező repülő és felomlott a orcám
Mondjuk én nem lettem tőle szebb csak olyan mint permetezés előtt

Na jó én mentem, holnap vár a Bükk!
Jó éjt mindőtöknek
Kösz az érdeklődést, már egész jól néz ki, az asszony fújkálta first nevezetű aloaverás marhasággal, és tényleg jó.
6-os a váltóm, de nekem elég lenne 5-is a kis 400-as CB-nél meguntam az állandó rugkapálást, mivel a kis lökettérfogatot nagyobb fordulatszám élteti így ott igencsak váltogatni kellett, főleg mondjuk olyan helyen mint a Kékes, vagy előzéskor. A kis 400-as kerek 7ezret fordult százon! Az elején mindig váltottam volna feljebb 6-ból, nehéz volt megszokni a magas fordulatszámot. A 750-es meg megint szokatlan volt "hoppá még van egy fokozat" ja és előzésnél sem kell visszaváltani ha 6-ban 100-al haladok. Most akkor milyen lehet az 1200-as nagytestvére
Mondjuk annak az étvágya is nagyobb , jó ez az arany középút
Miki, meggyógyult a kobakod?
Egy kevéssel 4000 felett.
De csak ötgangos a csattogtató. A tiéd nem 6 sebességes?
Bizony, hogy csuklófüggő! Mikor megvettem 5-ből kijöttem, most már inkább 6 fele.
Király. Ide nekem is el kell jutnom.
Nem is kívánhatna jobb fogyaszást az ember egy 750-es géptől. Az enyém 4300-4400 r/min-nél megy kerek 100km/h-val. Általában nekem is elég a 100-110-es tempó, ekkor akár 4,7-es fogyasztást is produkál, persze nagyban csuklófüggő a dolog mert ha vehemensebben tekergetem a gázkart akkor akár +1litert is beszippant.
A Sevenfifty mennyit forog 100km/h-nál?
Sziasztok!

Motor + fényképező + Tokaji hegy teteje.
225 km után 11 liter benyát ivott a ló, 90 - 110 - es országúti használattal. Vélemény?


Roppant egyszerű dolgom volt, ugyanis se az autó, se a motor nem az enyém , de erősen gondolkodom , hogy az enyémmel el kellene menni tankolni legalább, tehát mindjárt nagymotoros leszek!
Ja és milyen autó volt az amiért csak egy robogót adtak?
Nem volt az rossz üzlet?
Azt a mindenit!
F 12 az akkor "ezerkettest" jelent
Na én se integettem volna , még büszkeségből se
l
Hát jobb is, ha a folyamatos 160-170 kmh-s egykerekezés közben nem integetsz összevissza, hanem két kézzel fogod a kormányt !
Ma reggel autóval mentem, és Malaguti F 12- vel jöttem haza! Aki még nem érezte, nem tudja........, mit is mondhatnék a tudatlanoknak Gyerekek....... azok a sebesség hegyek , a nagymotorosoknak nem intettem - még hülyének néztek volna, ami persze igaz is- mert én most kismotoros voltam!
Vasárnap valószínű én is összemocskolom a csühöst mert olyan mehetnékem van már. A fotóaparátomat is feltúrbóztam, minden adott, csak az időjárás szórakozik