Szép estét! Gurultam egy 5km el 5km vissza rövid kört az asszonnyal, mert ugye ő még nem próbálta az új családtagot és hát nagyon jóóó! Mondjuk az Etz után milyen is lenne! Csak ezen még fél a drága pedig nem mentem 110-nél többet, az tz-n nem félt pedig azt nyélgázon (120-130) is talpig borigattuk, nyúlt is a váz mint a gatyagumi. De azért azt mondta tetszik neki mert nem olyan büdös tőle a haja mint tz-től, meg nem süketül meg rajta, jah és nem ráz mint egy vibrátor (nem az a vibrátor:)).
Alakul ez! Egy kicsit körbe teflonáltam a heggesztő ismerősöket, az egyik épp csak savállóval dolgozik úgyhogy 3/4"-os csövet már tuti tud menteni:), mostmár csak képet, vagy rajzot kell keríteni és jöhet a nulladik széria!
Péter! Lenne egy amatőr kérdésem hozzád: tudom hogy sevenfiftyn felvannak tüntetve a gyári keréknyomás adatok, csak arra lennék kíváncsi, hogy ezek megfelelnek hazai viszonylatra vagy esetleg saját tapasztalat alapján eltérő értékekre fújod a gumikat? És ha eltérsz a javasolttól akkor milyen értékeket használsz?
Amennyiben a fogyóelektródás gép egyenlő egy co heggesztővel, akkor gép az van, gondolom csak saválló huzal bele ami biztos szemtelenül sokba kerül, illetve co palack helyett argo töltetűt kell rákötni, bár asszem a srác amúgy is argonnal tolja mert az nem fröcsköl annyira és kevesebb benne a szennyeződés
Abból tudom, hogy nem lehetetlen, hogy a volt főnököm 1500-as Intruderére is vaskereskedésből vett saválló csövekből, ill. laposvasakból hegelytettünk csomag és oldaltáskatartót. Igaz hogy nekem kellett políroznom napokig, de maá akkor is jobban megérte mint egy gyári, mert egyrészt egyedi masrészt örök mint a nyomorúság....
Üdv mindenkinek! Látom nagyon felpörgött a topik, és szomorúan látom azt is, hogy fény derült az enyingi bodzás x5-re is. Ez utóbbi csak azért szomorú mert közben bennem is összeált a kép Sztojkáékról csak nem volt nem volt időm netezni....Másrészt az a vicc az egészben, hogy én vér komolyan beleakartam tavaj kezdeni a bodzatermesztésbe és azért próbáltam Petro-val kontaktolni mert azt hittem valóban bodzázik (Enyingen) Megjártam az ocsmányirodát, ha minden igaz péntekre meg van a származási igazoolás és jöhet az eredetiség vizsgálat, feltéve ha nem lopott a kicsike. Nem dolgozik valaki véletlenül saválló csővel, mert a gyári bukócsövek elég húzósak aztán gondoltam hajtanék magamnak....
Üdvözöllek kollega úr! Villanyszerelő , villamosmű-kezelő , B.Gépészeti és B.villamossági technikus , minősített AWI- és fogyóelektródás hegesztő , hegesztőrobot szerelő , kezelő , úgyhogy mi ahogy látom nem szégyenkezünk. Lesz a Pedró-nak elektromos ismerőse legalább.Most meg nyugdíjas vagyok.
Én meg villanyszerelő, villamosgép szerelő, vámügyintéző, meg már majdnem számtek tanár vagyok, és harcjármű szerelőként dolgozok...
Csupa rokon szakma...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Azé ez odabasz....
Én meg villanyszerelő, villamosgép szerelő, vámügyintéző, meg már majdnem számtek tanár vagyok, és harcjármű szerelőként dolgozok...
Csupa rokon szakma...