Azt hiszem tegnap délután írtam a petro -nak hogy léghűtéses gép lévén, 20W-50 4 ütemű motorolajat bele.A motorozáshoz meg jó egészséget!Meg elővigyázatosságot! Az a szép gép nehogy összetörjön.
Valamelyest. Nekem idegesebb hangulatban 2. Ban volt 120 is. És azzal sem gyilkoltam üveghangra. Szerintem ott lehet a kutya elásva. Rajta ülve is más. Nem hallottam még ilyen motort kívülről, csak rajta ülve.
Az enyém az első szériából való:1992. Nekem lepapírozva volt annyi, mint a tiéd papír nélkül. 420 ért vettem, kb 110 volt a papír. Nem tudom, nekem gyárinak tűnik rajta minden. Eléggé nyélre húztam, akkor megjön a hangja. Kiforgattad te is mikor próbáltad?
Tényleg! Tegnap pont a lényeget nem kérdeztem meg. A Tiéd mikori gyártás, és mennyi lett a végösszeg mire lepapíroztad? Ja meg mikor indultál haza tökre más hangja volt mint annak amit én vettem, van benne valami síp?
Ez igen... Amúgy a krómos indexet ne bánd. Műanyag az krómos hatással... Nekem ahogy meséltem a túradoboz szett volt rajta hátul (indexes változat), ezért nem volt meg az eredeti indexpár hátra. Mivel az elsők közül az egyik szigetelőszalagozott volt, inkább levettem azokat is és tettem rá két pár univerzálisat. A bekötéseknél megvolt vele a szívás, de azt vagy itt, vagy a motorszerelésben le is írtam Most hogy ezeket is leírtad, még inkább az a véleményem, ez a motor nagyon megérte a vételárát. Igaz az enyém még kevesebbe került, de én úgy gondolom, a tiéd szebb állapotban van
Nekem is jobban tetszik a krómos index, de mivel az utolsó petákot is beletoltam a bizniszbe egy darabig be kell érnem a feketével. A kormány sem eredeti, egy tomaselli túra szarv van rajta, természetesen gyártói műbizonylat mellékletével amiben szerepel a vas, gondolom a kormány végsúly is ezért típusidegen. A hátsó teló egy vadonatúj darab, szintén típusengedélyezett műbizonylattal. Sőt ha már a műbizonylat mániás germánoknál járunk, a rajta lévő két új guma is kapott egy igazoló műbizonylatot, hogy a HONDA hozzájárul a felszerelésükhöz. Ennyit a Német követelményekről, és precizitásokról.......
Szép állapotú az biztos! Első blikkre ami kicsit más mint az eddig látottakon: Index hátulja krómozott szokott lenni, a tiéden feketének látom. A hátsó rugóstag is eltér az eddig látottaktól, ált mindenkién olyat láttam eddig mint ami az enyémen is van. Tükrök kerekek, ált Sevenfifty tükrök téglalap alakúak. Kormánysúlyvég is más. Ennyi ami szembetünt, ezek mondjuk lehetnek az előző tulaj csinosításai, de az eltérő évjárat is okozhatja.
Ha Hejőpapi felé mocizol, ugorj be a Fenyő presszóba (nagy kanyar után), 6 után szerintem ott leszek :)! Amúgy német a vas '94-es évjárat, óraszerint 43100 km, megmutatni nem tudom mert szombatra ér haza:(, de forgalombahelyezés bonyodalmai érdekelnének..
Ritkán. De ha megadod az elérhetőségégeidet, akkor holnap meló közben tudok írni. Ill este is, csak akkor beszéljük meg mikor, mert otthon nem szoktam a gép előtt ülni. Az emil címem megtalálód az adatlapomon. Most mobilról vagyok, ez kicsit korlátozott. Bár 6 után végülis akartam egyet motorozni is. Ha gondolod elnézhetek feléd is, nekem 8 merre megyek.
Üdvözlet a fedélzeten! Addig nézd át a gyertyapipákat, mi van a levegőszűrővel, aztán olaj és olajszűrőcsere, javaslom a jelzőizzók ellenőrzését, nincs -e kiégve valamelyik. gyertyakábelek állapota? stbstb