A mustang az egy más téma. A Riga Verhovina motoroktól kiütésem van.Lehet tölük combosodni, mert annyit tolod !Aztán az ismerősök elkezdték hordani hozzám javításra,és egy idő után elegem lett belőlük. Volt hetem hogy hármat kellett. Az az utálatos Riga karbi,a szar tűszelepével!
Az adatlapodnál nagyon tetszik a Verhovinás rész :) Emlékeszem kölyökkoromban mikor apám építkezett Tatáról Naszályra Komárral csavartam ki betont locsolni. Naszályon már csak parton lefelé indult be. Tatán jellemzően első piros lámpánál megfulladt, onnan 2 km tolás Mindíg motorral mentem, sose ültem buszra
Én az enyémnek megnéztem a belsejét, hogy mi van benne , és van benne egy valószínűleg vastagréteg ic. ami nem reprodukálható . Nehogymá készíteni tudj magadnak egyet.
Sajna nem. Filóztunk a Lacival(akienk volt a CBX-e) rajta, meg melóan volt is nagy áramú Fet, de nem tudtuk megcsinálni. Máshogyan kell egy Fet-et megvezérelni mint egy tranyót... Aztán hazai TCI-t nem volt kedvünk építeni.
Jaja! Ma mociztam a barátommal, és mondta, h mind a 4 szikrázik. Furi... Bár a CBX-ben még elég kezdetleges TCI van 2 Darlington tranyóval. Azért is tilt le olyan hülyén...
Nem-nem! A barátomnak is a CBX-ébe azt hittük, h szarok a lamellák, és a tányéralátétek voltak kinyúlva. Vett bele eredeti rugós tányéralátéteket, és már jó is lett a kuplungja.
Lehet, hogy acél, de valami sz.rral van ötvözve. Az biztos, hogy az enyém mindenhol rohadt ahol csak lehet, és úgy repedt forrasztás után, lehűléskor, mint az üveg.