Valami lepusztult egyed lehetett. Az enyémben 30 000 km volt mikor megvettem, de az összes kerékcsapágyat cserélni kellett porcleválás miatt! A benzintank (horganyzott) alján vagy 30 tűhegynyi luk , szétrohadt . Irány a bontó , és csere.Menetközben elkezd lassulni. Megállok hallgatom , jobboldali gond. Szelepállító csavar eltört, a nyonórud elszegecselte .Hátul szerszámosból másik himba, megszereltem ,kb.15 perc, szemre hézagállítás, beültem mentem tovább.
Mentem vele 130 at! Hosszúlöketű nyomatékos motorja volt.Felment olyan helyre a Badacsonyon, hogy azt mondták: itt álljunk meg, mert innen már csak traktorral lehet tovább menni . Ez is az és felmentünk.
Nemám! Kivettem a tankot a hátsó űlés mögött volt, és ilyen -bitumenes filc - hangszigetelésből tettem bele duplát , és teljesen normális hang volt benne.Télen lementünk a Balatonra , a gyerekekkel, és a parton a jocóba meg duruzsolt a BENZINKÁLYHA . 3l/óra! A kályha.
Szia! Nem lehet, mert csak papír ügyintézéshez veszem elő. Pénzt elvből nem tartok benne. Mint beigazolódott jogosan. Visszamenni nem éri meg. Út kb 10e, új forgalmi 6e.
Na de van egy kevésbé vicces hírem is sajnos. Úgy néz ki egy rohadt szemétláda megfújta a táskámat a kocsimból. Nem voltak benne másnak értékes cuccok, viszont a motorom forgalmija igen, mert előző nap intéztem a kötelező biztosítását. Mellesleg egy kinyomtatott szervízkönyv is. Az nem is érdekel, megcsinálom újra, de a forgalmi azért fáj. Nem mellesleg ugye a táska is volt egy 10-es környéke. Na szóval az eset kizárásos alapon M3 kivezető szakaszán első shell benzinkút lehajtónál a McDonalds parkolójában történt 14-15 óra között. Ha valaki összefutna a forgalmival legyen olyan jó és küldje el nekem. Rendszám: UJL-281
Még jó, hogy ilyen szép az idő, így nem idegesít annyira, hogy darabokban van a motorom....
Megcsináltam az indexet
4 db ellenállás kellett a 10 w 8 Ohm-bol, 2-2 oldalanként.
Köszönöm az iránymutatást
Viszont volt benne olajkályha...