Próbáltuk megforrasztani, de ahogy hűlt, a forrasztás mellett mindig elrepedt. Próbálkoztam kétkomponensű gyúrmás tankragasztóval, de sose lett jó, próbáltam eporapiddal, meg mindenféle ragasztóval, de csak folyt. Sajnáltam, mert kb 2 kiló gitt volt rajta, így nem olyan szögletes volt, mint gyárilag, hanem olyan csepptank szerű. A kuplungot csak átcseréltem egy másikból, nem mértem semmit. :) Vettem "k"- at donornak, csak a végén a tank se lett jó, mert rövidebb, a hengerfej szintén gátrepedése volt, de azért pár dolog jó belőle.
A kuplungkosáron ahol a lamellák fogai kikoptatják.Én meg Badacsonyban . Kicsit messze. Nem néztem de pontos cím nem kell .A tankot meg meg lehet forrasztani.
:) Tavaly cseréltem lamellákat, de az egész kosárra ráférne, mert hidegen kopog rendesen...Most cseréltem tankot is, tiszta lyuk volt az egész. Tavaly kéthetente ragasztottam mindennel. Kerekeket is akartam cserélni szélesebbre, de abból már nem lesz semmi idén.
Bizti, h zikrázik? Azt tudom, h 2 jeladó van rajta meg egy kulcslyuk alakú lemez a főtengelyen...
Amu nem te voltál egy Piros fehér CBX-el a Komáromi motoros felvonuláson?
Amu nem te voltál egy Piros fehér CBX-el a Komáromi motoros felvonuláson?
Pedig szótáraztunk 1000el...