Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Nektek! Sajna az építőtábor minden szabadidőm leköti. Pedig már a motorral is szeretnék foglalatoskodni, volna mit szépíteni rajta. Ez az idő ráadásul semminek sem kedvez, a mezőgazdasági munkálataim is veszedelmesen késve lettek kivitelezve. Remélem ha véget ér ez a nagy hajtás több időm lesz motorozni, illetve veletek fórumozni.

Na Isten-Isten tepsi hurka, békességet a szívekben, egészség legyen meg térerő!
Má azt hittem meglett az 5-ös BMW, ótán itt hagytátok a motoros topikot ,mint szentPál az oláhokat
Vannak. Műszer nélkül viszont nem kezdenék hozzá.
Sok volt a tennivaló. Kocsit cseréltem az utóbbi időben, azután szaladgáltam. Meg kellett állapítanom, ogy a 4-5 éves autók nincsenek olyan műszaki állapotúak, mint a 17 éves motorom
Mi van Veletek? Eltűntetek mint az aranyóra! Bodzáztok?
Gumikesztyűt is vegyél, vagy nitrohigitót, mert nehéz lemosni. De elég ocsmány műgyanta szagú. Meg vegyél néhány eldobható féldecis poharat, mert elég kevés kell belőle. És ez jó bekeverni.Miután felkented kiöntötted, legalább két óra hosszáig hagyd nyugton . És üvegszövet rétegeket bele .
Akkor sürgősen munkához kell látnom, mert nem sokáig lesz 20 fok szabadban...
Szivesen. Ajánlatos a szabadban dolgozni vele, mert éktelen műgyanta szagú és kell neki legalább 20 fok meleg.hamarabb köt.
Köszönöm szépen az infót!
Majd jól utána nézek!
"Mügyanta ragasztó, formázó és hibajavító készlet." Ez a neve.
Van egy ilyen "házépítők boltja" , én ott vettem . Van hozzá , kb. negyed négyzetméter üvegszövet. Az egyik komponens fél liter , a másik 15 köbcenti .
Sziasztok!

Hol lehet ilyesmit kapni? Nekem is szükségem lenne rá, mert át akarom alakítani kicsit a tankomat, meg oldaldekli is kellene....:)
Így igaz, az 50 ló bőven fedezi a normális motorozás erőszükségletét.
Amire én használom a motort bőven elég lenne az 50 lóerő is, főleg mióta a feleségem is megszerette a motorozást és apró kopogtatással jelzi a hátamon ha kicsit elszalad a fordulatszám .
Néha szoktam csak ráadni a tüzet ha magam vagyok , de akkor is csak ésszel.
Gyönyörűen elvisz oda ahová kell. És ha előzni akarok pillanatok alatt megy. No meg vigyázok rá.
Megérdemli a törődést hiszen nagyon kevés lehet belőle. Ahogy telik az idő egyre többet fog érni, az idő neked dolgozik.
Gondolhatod, hogy a szervizkönyvet braziliából töltöttem le portugál nyelven. A blokk mint a tiétek.
Ez a fajta, krómozott kipuffal.A mult héten raktam rendbe a fejidomot,kétkomponensű műgyanta,meg üvegszövet segítségével.
Szia!
Melyik CBX modell a tied? Szerintem nem csak én volnék rá kíváncsi. Néztem az adatlapodat de azon nincs.
Ez tetszik nekem igazán, bár nem tudom ez az I-es vagy a II verzió
nagyon kevés adatot találtam róla a neten
Holvagytok vazze!?! Tessék már hazamenni!
Biztos vagyok benne.Hozzávaló műszered van-e-é ?De ha rám hallgatsz, műhellyel csináltatod.
Üdv Mindenkinek!
Csinált már valaki sajátkezűleg karburátor szinkront? Ha igen akkor arra lennék kiváncsi, hogy a sevenfifty-n vannak-e gyárilag kialakított mérési pontok a karbikon?
Nem igazán nevezhető annak.