Üdv Nektek! Sajna az építőtábor minden szabadidőm leköti. Pedig már a motorral is szeretnék foglalatoskodni, volna mit szépíteni rajta. Ez az idő ráadásul semminek sem kedvez, a mezőgazdasági munkálataim is veszedelmesen késve lettek kivitelezve. Remélem ha véget ér ez a nagy hajtás több időm lesz motorozni, illetve veletek fórumozni.
Na Isten-Isten tepsi hurka, békességet a szívekben, egészség legyen meg térerő!
Sok volt a tennivaló. Kocsit cseréltem az utóbbi időben, azután szaladgáltam. Meg kellett állapítanom, ogy a 4-5 éves autók nincsenek olyan műszaki állapotúak, mint a 17 éves motorom
Gumikesztyűt is vegyél, vagy nitrohigitót, mert nehéz lemosni. De elég ocsmány műgyanta szagú. Meg vegyél néhány eldobható féldecis poharat, mert elég kevés kell belőle. És ez jó bekeverni.Miután felkented kiöntötted, legalább két óra hosszáig hagyd nyugton . És üvegszövet rétegeket bele .
Van egy ilyen "házépítők boltja" , én ott vettem . Van hozzá , kb. negyed négyzetméter üvegszövet. Az egyik komponens fél liter , a másik 15 köbcenti .
Amire én használom a motort bőven elég lenne az 50 lóerő is, főleg mióta a feleségem is megszerette a motorozást és apró kopogtatással jelzi a hátamon ha kicsit elszalad a fordulatszám .
Néha szoktam csak ráadni a tüzet ha magam vagyok , de akkor is csak ésszel.
Szia!
Melyik CBX modell a tied? Szerintem nem csak én volnék rá kíváncsi. Néztem az adatlapodat de azon nincs.
Ez tetszik nekem igazán, bár nem tudom ez az I-es vagy a II verzió
nagyon kevés adatot találtam róla a neten
Üdv Mindenkinek!
Csinált már valaki sajátkezűleg karburátor szinkront? Ha igen akkor arra lennék kiváncsi, hogy a sevenfifty-n vannak-e gyárilag kialakított mérési pontok a karbikon?
Na Isten-Isten tepsi hurka, békességet a szívekben, egészség legyen meg térerő!