Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.Nos,nem néztem utánna milyen a gyári gumi amivel kijött a motor,lehet hülyeséget irtam ezzel,viszont a gumi nekem jól bevált.Ezzel vásároltam.
Szia, én még nem. Hogy érted, hogy "gyári bridgestone gumi van elől,hátúl"? Amivel kijött a gyárból?
Sziasztok! Járt már valaki úgy hogy nagyobb esőben beázott a motorja és emiatt leált?
Ja azt elfelejtettem még irni hogy 9000 km-ert mentem ezekkel a gumikkal ezekkel vettem a motort s még úgy nézem vagy 3000kmert elmegy még.
Kanyarba se csúszott még meg soha,meg vagyok vele elégedve.Jó lenne egy honda cb-s találkozó idén,gurúlhatnánk együtt valamikor ha volna rá mód!
Nekem a cb-n gyári bridgestone gumi van elől,hátúl
Jol tapad,vizes uton is.
A kormányt nem rázza,nem rég egy kb 2mm-es drót darab átszúrta a hátsó kereket.
Megjavitottam gumikukaccal,azóta se enged a gumi.
Sziasztok motorosok!
Tavaly szeptemberbe lettem egy 97-es honda cb 500-as boldog tulajdonosa! Azóta mentem vele 9 000-kmert. Nagyon szeretem.
S örülök a fórumnak is amit sokat olvasgatok.
Köszönöm. Ebben a szezonban még nem akartam gumit cserélni, de lássuk mi lesz a vége...
Szerintem tutira a gumi. Nekem a Michelin Pilot Road 3 megoldotta, ezeket én is éreztem, amiket leírtál. Elöl 2.3-mal tökéletes. A következő Bridgestone s20 evo lesz, kíváncsi leszek rá, jövő héten fel is teszem.
Szia, köszönöm. Kanyarban nem erősebb a jelenség? Engem inkább az zavar, hogy kanyarban mikor visszalassulok 80 környékére elkezdi rázni, úgy is hogy két kézzel fogom a kormányt.
Nem szokásom elengedni, de valahogy ki akartam deríteni, hogy mi a gond és mikor jelentkezik. Kanyarban, úgy is beráz ha fogom, úgy tűnt fel hogy valami nem jó...
Michelin Pilot Activ van elől-hátul.
A nyomás könyv szerint 2 bar elől, hátul pedig 2,3.
Szia!Szerintem is a guminál keresgélj.Nekem is cb-m van.Nekem is olyan 80-90 km/ óra környékény "beszitál" az eleje.Ha fogom a kormányt enyhe remegés a jelenség.Szerintem ez "tipushiba" együt kell és lehet vele élni.Kopot elsö guminál fokozotabb a jelenség dw nekem eddig soha nem volt zavaró.
Javaslom Neked, hogy a kormányt ne engedd el, mert egy kis hiba az úton , és gyalog is tudsz majd repülni!!
Nekem borzalmasan szitált a motor, mikor megvettem valami Heidenau gumival. Utána Dunloppal is kismértékben, le is dobtam 5000 km után róla. Utána radiál Michelint tettem fel, soha többet nem éreztem szitálást...
Elofordul mas motornal is ezekben a tartomanyokban. Nem kell elengedni.

Gumiban mennyi van?
A kormány csapágy tavaly volt cserélve, doboz meg nincs rajta :(
Vedd le a hatso dobozt ha van esetleg kormanycsapagy ellenorzes es csere kupgorgosre
Szia.
Van balos lábtartó konzolom.Ha érdekel 70-3179083.udv Pali
Sziasztok,

Tapasztaltatok már olyat, hogy bizonyos sebességnél elkezd rázkódni a kormány? Leginkább elengedett kormánnyal lehet észrevenni, 80km/h környékén, motorféknél is, üresben is... és kanyarban mintha erősödne. Arra lettem figyelmes, hogy kanyarban néha rázkódik a kormány. Aztán észrevettem, hogy ha elengedem egyenesben, mikor visszalassul úgy 90 környékére, elkezd rázódni, és 80-nál már nagyon durva, viszont ha megfogom elmúlik.

Aztán még próbálgattam, gyorsítás 50-ig, kormányt elenged, minden ok. Ugyan ez 60, 70 minden ok. 80-nál egyből elkezd rázkódni, 90-nél lassan elkezdi és fokozatosan romlik ahogy közelít a 80-hoz. 100-tól felfelé szintén minden ok.

Elvittem az első kereket egyensúlyoztatni (centirózni), de nem segített. Mikor lesz még időm, elviszem a hátsót is, de addig is ötletek?
Szívesen. A mérteket azért ellenőrizd. Van hosszabb és keskeny, valamit rövid és széles változat. De ha a két lyuk közötti távolság stimmel, akkor jó kell legyen.
Köszi, elég normálisnak tűnik!
Ezeket nézted már?
https://auto.jofogas.hu/pest/Honda_CB_500_S_alkatreszek_91160254.htm
https://auto.jofogas.hu/csongrad/Honda_cb500___CB500_kuplung_kar_91002385.htm
Vagy avi-val hegesztenek aluminiumot.